Молодший/а фахівець/чиня по роботі з персоналом

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
anna.sharanevych

Vacancy_dfrfycsz_4 prostirjob
Молодший/а фахівець/чиня по роботі з персоналом

Данська рада у справах біженців (ДРБ) є провідним агентством із захисту, адвокації та просування довгострокових рішень для населення, яке постраждало від переміщення. 

ДРБ працює в Україні з 2014 року, наразі в ДРБ працює понад 800 співробітників в Україні і у 2024 році організація продовжить значне розширення для впровадження реагування на надзвичайні ситуації у сферах соціально-правового захисту, засобів до існування, відновлення житла/непродовольчих товарів, гуманітарного роззброєння та розбудови миру (гуманітарна протимінна діяльність), шляхом прямого втручання а також підтримку організацій громадянського суспільства (ОГС) та партнерство з ОГС. 

Наразі ДРБ шукає Молодшого фахівця відділу кадрів в місті Суми. Ця посада підпорядковуватиметься Менеджеру з адміністративної та програмної діяльності офісу ДРБ у м. Суми під технічним наглядом Менеджера відділу кадрів ДРБ.

Загальна мета ролі:

  • Надавати адміністративну допомогу та підтримку відділу кадрів відповідно до інструкцій і процедур ДРБ та Українського законодавства.

Обов’язки:

  • За технічної підтримки з боку керівника відділу кадрів країни забезпечити виконання всіх завдань, пов’язаних з персоналом, у територіальному офісі, включаючи наймання, введення в посаду, допомагати з веденням кадрового обліку, надавати підтримку з питань, пов’язаних з кодексом поведінки.
  • Допомагати керівництву та співробітникам у питаннях і проблемах, пов’язаних з людськими ресурсами;
  • Керувати підбором персоналу для даної області, включаючи розміщення вакансій, підготовку списку кандидатів, організацію співбесід, перевірку рекомендацій та вести відповідну документацію;
  • Допомагати з забезпеченням відповідності кадрової документації законодавству у сфері трудового права та захисту персональних даних. Взаємодіяти з регіональним офісом ДРБ, щоб забезпечити своєчасний і точний оборот документації;
  • Допомагати здійснювати прийом, переведення та звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, положень, інструкцій, а також наказів Голови Представництва;
  • Допомагати формувати та вести особисті справи працівників, забезпечувати своєчасне надсилання особистих справ до регіонального офісу ДРБ;
  • Допомагати забезпечувати дотримання правил відпустки всіма працівниками ДРБ у зоні відповідальності, готувати внутрішні накази та надсилати їх для архіву до регіонального офісу ДРБ;
  • Вносити данні у Dynamics ДРБ (ERP), включаючи наймання, розірвання та продовження контрактів із працівниками, перевірку запитів на відпустку та погоджень, пільг і компенсацій;
  • Своєчасно надавати інформацію про зміни, пов’язані з персоналом, у зоні відповідальності до регіонального офісу ДРБ.

Розвиток, планування персоналу та добробут:

  • Переконуватися, що процес оцінки ефективності проводиться, і що для працівника є можливості для навчання та розвитку;
  • Допомагати в проведенні вступного навчання з Кодексу поведінки, конфіденційності, конфлікту інтересів тощо, якщо це необхідно;
  • Допомагати людям планувати діяльність (наприклад, забезпечити наявність посадових інструкцій для всіх ролей);
  • Допомагати або стимулювати ініціативи щодо добробуту співробітників.

Необхідний досвід та компетенції:

  • Відмінні організаційні навички та навички управління часом, здатність розставляти пріоритети завдань і керувати кількома обов’язками.
  • Сильне почуття особистої цілісності та розуміння конфіденційності та етики. 
  • Вільне володіння письмовою та усною українською мовою.
  • Середній рівень володіння Англійською мовою (розмова/читання/письмо).
  • Володіння операційними системами Microsoft Office, Outlook/Exchange, Windows.

Усі посади ДРБ вимагають від особи, яка займає посаду, володіння основними компетенціями ДРБ:

  • Прагнення до досконалості: Зосередженість на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів.
  • Співпраця: Залучення відповідних сторін та заохочення зворотного зв’язку.
  • Вміння взяти на себе ініціативу: Взяття на себе відповідальності та ініціативи з одночасним прагненням до інновацій.
  • Спілкування: Слухати і говорити ефективно і чесно.
  • Демонструвати доброчесність: Дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки відповідно до цінностей та Кодексу поведінки DRC, включаючи захист від сексуальної експлуатації, зловживань та домагань.

Необхідна освіта: Вища освіта за спеціальністю «Управління персоналом», «Бізнес», «Соціальні науки» або еквівалентна професійна кваліфікація.

Ми пропонуємо:

  • Тривалість контракту: Річний контракт після успішного завершення початкового 3-місячного випробувального терміну.
  • Рівень: I-1
  • Призначення місця роботи: місто Суми
  • Дата початку:  Якомога швидше. 
  • Заробітна плата та умови будуть відповідати Умовам працевлаштування національного персоналу Данської ради у справах біженців.

Процес подання:
Усі заявники повинні завантажити супровідний лист та оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок) англійською мовою. Заявки, надіслані електронною поштою, розглядатися не будуть. 

Форма для подання заявки

Кінцевий термін подання заявок: 17.08.2024.


Останні публікації цього розділу:

Office Assistant/Офіс-адміністратор/ка

SMM-спеціаліст/спеціалістка у проєкт з розбудови потенціалу Центрів життєстійкості у Харківській області

Комунікаційний менеджер/ комунікаційна менеджерка у проєкт з розбудови потенціалу Центрів життєстійкості у Харківській області

Водій/ка / Driver

Заступник/ця керівника проектного офісу

Консультант/ка з розробки технічних завдань програмних продуктів у сфері первинної медичної допомоги (бізнес аналітик)