Комунікаційний/а менеджер/ка у спільний проєкт МОН та ЮНІСЕФ
ЗАВЕРШЕНО
Ти:
- middle-спеціаліст(-ка) у реалізації комунікаційних проєктів, комплексних комунікаційних кампаній та подій?
- живеш в Києві та цінуєш можливість спільної роботи в офісі пліч-о-пліч з колегами?
- шукаєш більше ніж роботу — ти шукаєш сенси, масштабні кейси та справу, якою можна щиро пишатись?
Тоді «це саме воно». Спільний проєкт Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні та Міністерства освіти і науки України (МОН) відкриває конкурс на позицію комунікаційного(-ої) менеджера(-ки).
Професійні здобутки та hard-skills, на які звертаємо увагу:
- Досвід роботи на посадах комунікаційного менеджера, PR-manager-а, менеджера по роботі із ЗМІ, ін. — від 3 років (в ідеалі — в ком. агенціях);
- Тексти. Вміння відокремлювати «головне», спрощувати, комунікувати «людяно» для різних ЦА та на різну тематику МОН;
- Project-менеджмент — аби координувати завдання колег, впевнено push-ити ком. проєкти та проактивно організовувати свою поточну роботу самостійно;
- Системність. Повага до структури (вміння її створювати своїми руками) та вміння працювати з таблицями, task-менеджерами (Asana), ін. (використовуємо бізнес-підходи в державній сфері);
- Сучасні підходи та креатив — вміння доречно вплітати тренди в державні комунікації;
- Мова. Грамотне володіння українською мовою, володіння англійською мовою на рівні B2 (та вище) — буде перевагою;
- Розуміння актуальних напрямів діяльності МОН та/або реформ у сфері освіти — буде перевагою.
Soft-skills, які «підсвітять» твої таланти:
- Ініціативність, проактивність та готовність відповідати за реалізацію своїх ідей;
- Структурність, системність та висока відповідальність через любов до «освіти»;
- Командність, відкритість та «позитивний» погляд на життя.
Якщо узагальнити — позиція відкрита для спеціаліста(-ки), що знає як координувати та «запаковувати» комунікації на всеукраїнському рівні та готовий(-а) це робити «під ключ» та проактивно, впевнено тримаючи «руку на пульсі» комунікаційних цілей МОН.
Тож, майбутній(-ня) колего, у твоєму task-list будуть:
- Планування, розробка та реалізація комунікаційних кампаній МОН на державно-значущі теми, які можемо комунікувати через заклади освіти, кампанії, проведені спільно з партнерами, організацію та проведення івентів, тощо (наприклад, робота з інфоприводами — 1, 2, або організація події);
- Підготовка (самостійно та з командою) комунікаційних планів та контент-планів;
- Координація задач комунікаційної команди (райтерів, редактора, дизайнерів) та співпраця із SMM-відділом;
- Аналіз та моніторинг ефективності комунікацій МОН.
Твої перемоги на позиції ми гарантовано зможемо підсилити:
- Ринковою фінансовою мотивацією за результатами конкурсу та твоїм досвідом;
- Можливістю звучати «голосно» та комунікувати великі освітні трансформації в Україні;
- Розвитком через цікаву та широку тематику і першістю у знанні інсайтів освітніх трансформацій;
- Дружньою командою, що готова підсилити, коли «все палає», та підбадьорити, якщо день — «не вау», водночас терпляче й уперто продовжуючи робити те, що важливо;
- Роботою full-time в офісі МОН у м. Київ (09:00-18:00);
- Першим контрактом з 1 вересня по 31 грудня 2024 з можливістю подовження далі за результатами роботи та статусом проєкту.
Процес рекрутингу починається із заповнення форми, а далі — відеоспівбесіда з рекрутером — онлайн-інтерв’ю з МОН — (опційно: тестове завдання) — offer.
Форма подачі на вакансію відкрита до 31 липня 2024 року (включно)
До зустрічі на співбесіді? Ми віримо у твій талант!