Асистент/каа з фінансових питань

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Olesya Mygal

Vacancy-вакансія-dfrfycsz7
Асистент/каа з фінансових питань

DRI шукає Асистента з фінансових питань та заходів в Україні на повний робочий день. Під загальним керівництвом Фінансового менеджера DRI Ukraine, Асистент з фінансових питань та заходів підтримуватиме роботу офісу в Україні, адмініструватиме активи офісу, надаватиме адміністративну та кадрову підтримку персоналу офісу, координуватиме заходи та логістику. Ця посада передбачає  забезпечення дотримання усіх донорських і юридичних вимог, а також дотримання внутрішніх політики та процедур DRI.

Тип зайнятості: повний робочий день (40 год/тиждень)

Дата початку: якомога швидше

Місце роботи: Київ, Україна

Термін дії контракту: 21 місяць з можливістю продовження.

 

ВАШІ ЗАВДАННЯ:

  • підтримка команди Київського офісу DRI у питаннях, пов’язаних з адміністрацією та фінансовою діяльністю проектів;
  • щодення допомагати з фінансовими операціями та діяльністю, забезпечення збору усіх відповідних документів тощо;
  • перевірка точності документів відповідно до фінансової, адміністративної політики, політики закупівель, поїздок і безпеки DRI;
  • підтримка команди в організації та допомога під час заходів проектів;
  • координація питань закупівель і матеріально-технічного забезпечення, а також  підтримка зв’язків із місцевими постачальниками та партнерами з відповідних фінансових питань;
  • підтримка продавців / постачальників у створенні документації для DRI, особливо під час відряджень у регіонах;
  • забезпечення закупівлі предметів проекту, канцелярського приладдя, витратних матеріалів та інших заходів з обслуговування, якщо це необхідно;
  • надання матеріально-технічної та адміністративної підтримки команді проекту з організації подорожей, зокрема придбання проїзних квитки, бронювання готелів, а також збір підтверджуючих документів від учасників заходів та постачальників послуг, особливо під час поїздок тощо;
  • бути головним адміністратором офісу, зокрема вести такі завдання, як управління запасами, ремонт і технічне обслуговування техніки та логістика;
  • виконувати будь-які інші пов’язані з цим обов’язки, які можуть бути доручені.

 

ПОТРІБНІ НАВИЧКИ ТА ДОСВІД

  • Вища освіта в галузі фінансів, бухгалтерського обліку, бізнес-адміністрування/комерції та інших суміжних галузей;
  • Мінімум два роки відповідного досвіду;
  • Розуміння та досвід інформаційних технологій, управління подіями, закупівель та логістичних аспектів адміністрування;
  • Розуміння та досвід управління об’єктами та активами;
  • Чудова увага до деталей у цифрах і відданість якості;
  • Знання та досвід роботи з Microsoft (MS) Excel та іншими продуктами MS Office;
  • Проактивність та увага до деталей;
  • Поглиблена письмова та розмовна англійська.

Бажано:

  • Досвід роботи в неурядовій організації, що працює на основі донорських положень
  • Бажано розуміння або інтерес до політичного контексту та процесу демократичних реформ в Україні.

 

ЩО МИ ПРОПОНУЄМО

  • Гнучкий графік роботи;
  • Робота як в офісі, так і дистанційно роботи;
  • 30 днів щорічної оплачуваної відпустки;
  • Професійне навчання кожного працівника
  • Комплексна підготовка, яка допоможе вам легко влаштуватися та ознайомитися з DRI.

ЯК ПОДАТИ ЗАЯВКУ? 

Надішліть свою заявку (супровідний лист та резюме) через наш сайт – https://democracy-reporting.jobs.personio.de/job/1317655?language=en&display=en

 

Democracy Reporting International (DRI) – позапартійна, незалежна неприбуткова організація, зареєстрована в Берліні. DRI сприяє політичній участі громадян, підзвітності державних органів і розвитку демократичних інститутів у всьому світі.

DRI активно працює в Україні з часу революції 2014 року, сприяючи активному залученню громадянського суспільства до процесів реформ та участі молоді в політичному житті. Після початку повномасштабної війни в Україні DRI розширив профіль діяльності для забезпечення демократичної стабільності та європейської інтеграції України в умовах воєнного часу.

 


Останні публікації цього розділу:

Комунікаційний менеджер_ка до ІСАР Єднання

SMM-менеджер/ка в ІСАР Єднання

Office Assistant/Офіс-адміністратор/ка

SMM-спеціаліст/спеціалістка у проєкт з розбудови потенціалу Центрів життєстійкості у Харківській області

Комунікаційний менеджер/ комунікаційна менеджерка у проєкт з розбудови потенціалу Центрів життєстійкості у Харківській області

Водій/ка / Driver