Менеджер/ка з навчання та розвитку команди Фонду

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
HR R2P

vacancy_dfrfycsz(14) prostirjob
Менеджер/ка з навчання та розвитку команди Фонду

БФ «Право на захист» (Фонд) – благодійний фонд, що діє в партнерстві з HIAS, глобальною організацією з надання допомоги біженцям. Фонд зосереджує діяльність на наданні допомоги внутрішньо переміщеним особам, особам, які потребують міжнародного захисту, особам без громадянства, особам з підвищеним ризиком безгромадянства та особам без документів. Фонд є виконавчим партнером УВКБ ООН і здійснює програми надання прямої правової допомоги по всій Україні, а також сприяє змінам у національній правовій базі, приведенню її у відповідність до міжнародних стандартів в галузі прав людини.

ОБОВ’ЯЗКИ ТА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ:

Визначення стратегії і бачення щодо навчання та розвитку персоналу:

  • У співпраці з Менеджером по роботі з персоналом, Координаторами напрямків та керівниками підрозділів участь у розробці стратегії навчання та розвитку команди Фонду, а також окремих програм та відділів;
  • Пропозиція нових підходів та методик для покращення навчального процесу;
  • Звітування перед правління за виконаний навчальний план, та подання регулярних звітів;
  • Створення/удосконалення документів Фонду, що регулюють навчальні процеси;

Оцінка потреб у навчанні та формування навчальних планів:

  • Проведення регулярних опитувань та інтерв’ю з працівниками для виявлення потреб у навчанні (обов’язкове щорічне опитування та оцінка, та за запитом раз на півроку оцінка по підрозділах);
  • Аналіз результатів опитувань та підготовка звітів з рекомендаціями;
  • На основі зібраних запитів та потреб Фонду формування, затвердження та виконання річного навчального плану;
  • Спільно з Менеджером по роботі з персоналом на основі оцінки персоналу та аналізу, збору потреб та стратегічних запитів Фонду створення індивідуальних планів розвитку для ключових співробітників;
  • Надання підтримки та консультацій співробітникам щодо їх професійного розвитку;

Створення та наповнення бази знань Фонду:

  • Розробка посібників, презентацій та інших навчальних матеріалів;
  • Створення та ведення бази електронних навчальних курсів для самоосвіти співробітників (підбірка);

Підготовка та організація навчальних заходів:

  • Погодження строків навчальних заходів та списків учасників, пошук тренерів, ведення перемовин з постачальниками послуг і т.д.;
  • Співпраця із відділом закупівель при залученні надавачів послуг через тендерні процедури;

Моніторинг та оцінка ефективності навчання:

  • Проведення оцінки ефективності навчальних програм (через тестування після тренінгів);
  • Аналіз результатів навчання та внесення коректив у програми;
  • Ведення бази підрядників (освітніх партнерів та тренерів з прикріпленими оцінками після проведення тренінгів);

Інформування про навчальні ініціативи:

  • Організація внутрішніх комунікаційних заходів для підвищення поінформованості співробітників про можливості навчання;
  • Подання новин новин про навчальні ініціативи для менеджера з внутрішніх комунікацій, забезпечення блоку інформаційного бюлетеня з новинами про навчальні програми (раз на місяць);

Бюджетування та фінансове планування:

  • Участь у річному плануванні бюджетів на навчання у співпраці з відділом фандрейзингу;
  • Співпраця з проєктними та фінансовими менеджерами при визначенні загального бюджету на навчальні програми;
  • Процедурне ведення створення річного фонду на навчання та річного стипендіального фонду;
  • Відстеження витрат на навчання та забезпечення їх відповідності бюджету;
  • Регулярне звітування перед Правлінням Фонду щодо використання бюджетів на навчання;

Співпраця з зовнішніми партнерами:

  • Налагодження контактів з зовнішніми тренерами та навчальними організаціями;
  • Координація участі співробітників у зовнішніх тренінгах та конференціях;

Інновації та впровадження нових технологій:

  • Постійний моніторинг нових тенденцій та інновацій у сфері навчання та розвитку;
  • Впровадження нових технологій та методик у навчальний процес.

Додатково:

  • Розуміння та виконання Кодексу поведінки Фонду.
  • Ведення діяльності відповідно до політик та процедур Фонду;

ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ

  • Вища освіта (бажано – управління персоналом, комунікації, менеджмент);
  • Досвід роботи у сфері підбору персоналу та управління персоналом — не менше 3 років; досвід роботи з великими командами від 1000 осіб;
  • Досвід у розробці та організації навчання команди;
  • Вміння вирішувати конфлікти;
  • Володіння українською, англійською мовами на рівні Intermediate/Upper-Intermediate;
  • Високі комунікативні навички та вміння легко знаходити спільну мову з людьми;
  • Системність та стресостійкість;
  • Креативність, ініціативність, висока мотивація і готовність до динамічної роботи;
  • Впевнене володіння комп’ютером (пакет Office 365, Google Docs, Zoom, таск-менеджери тощо).
  • Виконання обов’язків, керуючись гендерною чутливістю та нульовою терпимістю щодо сексуальної експлуатації та наруги;
  • Уміння працювати самостійно та в команді з дотриманням визначених термінів;
  • Хороші аналітичні здібності та увага до деталей.

МИ ПРОПОНУЄМО

БФ “Право на захист” пропонує успішному кандидату:

  • контракт до кінця грудня 2024 року з можливістю продовження до грудня 2025, що залежить від подальшого фінансування і особистих результатів роботи;
  • можливість працювати з однією з найсильніших українських правозахисних та гуманітарних НУО;
  • конкурентну заробітну плату;
  • підтримка та наставництво;
  • офіс в центрі Києва (Поділ) та можливість змішаного формату роботи (офіс/віддалено);
  • теплий та дружній клімат в команді.

ПРОЦЕС ПОДАННЯ ЗАЯВКИ

Відправити резюме та мотиваційний лист на адресу [email protected], зазначивши в темі листа назву посади Менеджер/ка з навчання. Відповіді будуть направлятися тільки особам, які будуть відібрані для інтерв’ю. Будь ласка, не телефонуйте додатково.

Заявки приймаються до 15 серпня 2024 року. Якщо відповідні кандидати будуть визначені достроково, БФ «Право на захист» залишає за собою право завершити процес до цього терміну.


Останні публікації цього розділу:

Заступник/ця керівника проектного офісу

Консультант/ка з розробки технічних завдань програмних продуктів у сфері первинної медичної допомоги (бізнес аналітик)

Консультант/ка з підготовки технічного завдання електронного сервісу із пошуку клінічних протоколів у сфері ПМД

Консультант/ка з мапування електронних ресурсів у сфері НІЗ (експерт)

Консультант/ка з розробки моделі передових центрів безперервної допомоги людям з НІЗ на базі ЦПМСД, стандартних операційних процедур для мобільних послуг

Комунікаційний/на асистент/ка