Тендер на закупівлю систем відеоспостереження з встановленням
ЗАВЕРШЕНО
Громадська організація «МЕЛІТА» в межах проєкту «Мережа безпечних просторів соціальної допомоги ВПО, ветеранів війни та членів їх родин », що реалізується в рамках «Грантового конкурсу для ОГС на зміцнення громадської безпеки та посилення взаємодії поліції та громади на засадах партнерства у цільових громадах», що виконується за договором #2024_01_003_ADM між Програмою розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) та Громадською організацією «Ініціативний центр сприяння активності та розвитку громадського почину «Єднання» згідно з договором № 028UN_CP01-07849/01 оголошує Конкурс на постачання систем відеоспостереження та послуг з їх інсталяції та налаштування:
Планується закупка:
- 82 камер відеоспостереження;
- 5 реєстраторів для відеоспостереження;
- 5 жорстких дисків до реєстраторів відеоспостереження;
- 11 бухт мережевого кабелю;
- 82 монтажних комплектів (кліпси, дюбелі, стяжки);
- послуги доставки обладнання та матеріалів;
- послуги зі встановлення та налаштування обладнання у п’яти установах Мелітопольської міської ради Запорізької області, релокованих в місті Запоріжжя. Перелік, кількість та основні технічні характеристики обладнання, яке планується придбати, перелічені Додатку 1.
Загальні вимоги:
- техніка має бути нова, пропозиції з технікою, що була у використанні не розглядатимуться;
- наявність гарантійного терміну експлуатації, не менше 12 місяців, гарантійні талони до кожного предмету закупівлі (окрім витратних матеріалів);
- постачання товарів та послуг відбувається однією юридичною особою та вважається комплексною послугою.
Мінімальні вимоги до потенційних постачальників:
- бажано мати 3-річний досвід роботи на українському ринку систем безпеки та відеоспостереження;
- допускаються до розгляду пропозиції з параметрами обладнання, не гіршими за вказані;
- наявність угод з офіційними постачальниками систем відеоспостереження;
- надання мінімум дванадцяти (12) місяців (або більше згідно гарантійного терміну виробника) гарантії на кожну одиницю обладнання від дати поставки та приймання товарів;
- бажано надання сертифікатів відповідності для кожної одиниці обладнання;
- наявність відповідних фахівців з інсталяції та налаштування систем відеоспостереження;
- бажано наявність сертифікатів у фахівців підрядника;
- перевага надається пропозиціям з камерами відеоспостереження компанії Hikvision.
Строки та умови проведення тендеру
01.08.2024 по 14.08.2024
Граничні терміни виконання робіт
20.09.2024
Умови оплати:
Постачання обладнання та матеріалів виконується одним лотом.
Роботи з встановлення та налаштування обладнання виконуються у термін до 20.09.2024 включно.
Сплата буде виконуватися наступним чином:
-
Після підписання Договору сплачується 40% вартості обладнання, матеріалів та послуг протягом 5 банківських днів;
-
Після 100% виконання робіт з встановлення та налаштування відбувається сплата другої частини, яка складає 60% вартості обладнання, матеріалів та послуг, але не раніше 15.09.2024;
-
ГО “МЕЛІТА” є неприбутковою організацією та не є платником ПДВ. Організація не може надати податкові накладні.
Контактна особа
Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою [email protected] , в копію обов’язково ставити [email protected]
Перелік документів, які має надати учасник тендеру
- Тендерна пропозиція заповнена за зразком (згідно додатків) у вигляді 3 комерційних пропозицій, оформлені українською мовою та скріплені підписом керівника.
- Перша комерційна пропозиція повинна вміщувати всі пункти Додатку 1 на товари та матеріали з актуальними цінами.
- Друга комерційна пропозиція повинна мати дані, щодо послуг встановлення та налаштування систем відеоспостереження.
- Третя комерційна пропозиція – послуги з доставки.
- реєстраційні документи ФОП або ТОВ;
- виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (не старше 3-х місяців від дати подання);
- витяг з реєстру платників єдиного податку (не старше 3-х місяців від дати подання), якщо ФОП не є платником єдиного податку лист-сповіщення за підписом ФОП, де вказується інформація про форму оподаткування;
- статут або інший установчий документ компанії (остання редакція);
- довідка про відкриття рахунку/реквізити банку;
- зразок договорів поставки товарів та надання послуг;
- документи, що підтверджують виконання аналогічних проєктів (рекомендаційні листи, договори на аналогічні роботи/послуги тощо).
Вимоги до учасників:
– Поставка товарів та послуг повинні надаватись суб‘єктом підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, який має досвід роботи у відповідній сфері, має відповідний КВЕД, має можливість поставити товар у вказаний в договорі строк та місце. Учасник закупівлі підтверджує, що обладнання є у наявності на складі у вказаній кількості.
- Перевага буде надана постачальнику, який запропонує найкраще співвідношення ціни та якості товару, відповідність торгівельної марки та умов оплати .
- Визначення переможця конкурсу, відбудеться організатором після фінансової та технічної оцінки запропонованих комерційних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному оголошенні, але не пізніше 19.08.2024р.
- Учасник цього конкурсу приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор конкурсу залишає за собою право вимагати від учасника додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього оголошення.
- Учасник, надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (проведення конкурсу) за цим оголошенням, підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор може відхилити його комерційну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови (згідно з технічними вимогами).
- Замовник докладає зусиль із запобігання, виявлення та вжиття заходів проти всіх випадків шахрайства та зловживань.
- Надавач товарів та послуг не повинен бути зареєстрованим на ТОТ.
- Конкурсні пропозиції повинні бути надіслані з темою листа «Конкурс пропозицій з постачання систем відеоспостереження» на електронну адресу:
[email protected], в копію обов’язково ставити [email protected]
Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:
- Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
- Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення
- Якість опису товару, відповідність рекомендованої торговельної марки та відповідність очікуванням організатора
- Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів/послуг
- Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/робіт/передачі товару.
Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.
Повна версія умов тендеру та технічних характеристик ТУТ