Тендер на закупівлю послуг з організації проведення серії тренінгів

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
WCU

тендер НПА
Тендер на закупівлю послуг з організації проведення серії тренінгів

І. Дата оголошення: 2 серпня 2024 року

ІІ. Кінцевий термін подання тендерних пропозицій: 9 серпня 2024 року 

ІІІ. Контекст

ГО ЖКУ є всеукраїнською неурядовою організацією, яка створена жіночими громадськими організаціями у 2001 році для забезпечення рівних прав і можливостей жінок та чоловіків, благополуччя дітей, вирішення актуальних проблем у сфері ґендерної рівності, реалізації прав дитини, через адвокатування та ефективну співпрацю з державними та недержавними організаціями, а також широке залучення місцевих громад та інституцій. 

З 1 квітня 2024 року ГО ЖКУ реалізує проєкт «Покращення та розширення життєнеобхідних послуг для підтримки дітей в Україні» у партнерстві зі StreetChild Ukraine за фінансової підтримки Гуманітарного фонду для України. Основною метою проєкту є створення безпечних просторів для дітей, поєднання різних модальностей навчання, забезпечення соціально-емоційного добробуту та навчання необхідного для виживання в кризових умовах, підтримка педагогів, спрямована на навчання для дітей, які постраждали від конфлікту.

З урахуванням даної мети ГО ЖКУ планує провести серію тренінгів для педагогів, яка спрямована на навчання для дітей, які постраждали від конфлікту. 

IV.Опис позицій до закупівлі послуг з організації проведення серії тренінгів: 

Тип заходу :  3-х денні тренінги PFA , Catch-up learning, MHPSS, SEL.

Дата проведення : 1-ша група учасників : 18-21 серпня / 2-га група учасників : 21-24 серпня

Місце проведення : Закарпатська, Львівська, Київська або Чернігівські області

Кількість учасників : на кожну групу 40 осіб 

Опис послуг підрядника з організації заходу:

Оренда приміщення за такими критеріями:

Готель , де можуть проживати учасники заходу в безпеці в період війни (бомбосховище обовязково)

Площа конференц-залу не менше 80 кв.м.

Наявність кондиціонеру та вентиляції, денного світла , вікон з можливістю провітрювання та бажано з хорошою акустикою 

Організація трансферу учасників від найближчої жд/авто – станції до місця розташування  Готелю 
Організація харчування на місці проведення заходу для учасників (2 групи по 40 осіб):

Кава-Пауза ( 2 перерви на кава-паузу ) – 6 раз

Сніданки – 5 раз

Обіди (меню різноманітне, враховуючи вегетаріанство) – 6 раз

Вечеря (меню різноманітне, враховуючи вегетаріанство) – 6 раз 

Організація та забезпечення проживання і харчування у готелі (2 групи по 40 осіб):

Проживання в одномісному/двомісному номері (ліжка роздільні) 

V. Вимоги до підрядника

1. Зареєстрована юридична особа чи фізична особа-підприємець  з кведами: згідно законодавства України, що підтверджують можливість надання послуг відповідно вимогам тендеру
2. Підрядник надає цінову пропозицію або рахунок в рамках тендеру, що передбачає фінальну вартість робіт та послуг*.

* Важливо: Підрядник надає детальний кошторис і надає детальний звіт про витрачені кошти: підтверджує всі витрати на проведення заходу : рахунки, договори, акти виконаних робіт та видаткові накладні. Якщо залучені інші підрядники, то підрядник надає звіт про розрахунки.  

3. Наявність необхідних якісних товарів 

VI. Умови роботи та оплати

1. Підписується офіційний договір
2. Оплата по безготівковому рахунку здійснюється після здійснення послуги, а саме за 2 робочі дні після надання звіту. Можлива авансова передоплата послуг та домовленістю сторін. 

VII. Перелік документів, які необхідно подати: 

Для участі в тендері просимо надати: 

1. Підписану цінову пропозицію за формою у додатку, або рахунок, у разі неможливості заповнення цінової пропозиції
2. Свідоцтво реєстрації ФОП/юридичної особи
3. Виписка з ЄР
4. Опис умов приміщення для заходу, бомбосховища, меню харчування учасників на заході, умов проживання, харчування учасників в готелі та додаткові послуги, які є в Готелі для безкоштовного користування (наприклад: відвідування басейну, сауни, дитячої кімнати тощо). 

VIII. Термін подання документів: 

Просимо надіслати Вашу пропозицію з відповідними додатками зазначеними у пункті VII. не пізніше 23:009 серпня  2024 року на електронну адресу [email protected] та [email protected] 

VIII. Контактна інформація: 

Щодо питань тендерної процедури звертайтеся, будь ласка, до: Ігора Скиртенко [email protected] або Анастасію Саражу [email protected] 

Постачальник послуг буде обраний з урахуванням ціни та якості надання послуг (у тбезпечних умов проведення під час війни).

Увага! Інформація про очікувану вартість послуг не може обговорюватися до закінчення тендеру. 


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю генераторів 10, 12 кВт

Відкритий тендер – закупівля "Гігіенічні набори для дорослих" проект "Alight"

Конкурс «Зелене відновлення і сталий розвиток територіальних громад»

Відкритий тендер на закупівлю/постачання будівельних матеріалів

Конкурс на закупівлю освітнього обладнання