Координатор/-ка напрямку розвитку цифрових рішень

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
NataliaZhdanova

vacancy_dfrfycsz(4) prostirjob
Координатор/-ка напрямку розвитку цифрових рішень

TBPeopleUkraine – благодійна організація, що об’єднує людей, які хворіли на туберкульоз та пройшли тернистий шлях до одужання, а також всіх, хто небайдужий до проблеми туберкульозу в Україні, в пошуках фахівця/-чині на позицiю Координатора/-ки напрямку розвитку цифрових рішень.

Наші цінності:

  • Життя та права людини.
  • Здоров’я.
  • Толерантність та 0% дискримінації.
  • Повага до партнерів та колег.
  • Гнучкість, інноваційність, саморозвиток.
  • Професійність та націленість на результат.
  • Прозорість та політична незаангажованість.

Нам важливо, щоб ти:

  • розділяв наші цінності;
  • мав розуміння життєвого циклу проєкту;
  • вмів швидко та ефективно організувати робочий процес, розподіливши завдання згідно робочого плану;
  • вмів дотримуватися дедлайнів;
  • вмів легко будувати конструктивний діалог як всередині команди, так і з незнайомими людьми;
  • мав критичне мислення та аналітичні здібності;
  • міг оперативно та якісно створити будь-який документ без наявності драфту;
  • вмів працювати з іноземними джерелами інформації (просунутий рівень володіння англійською мовою буде перевагою);
  • був комунікабельним, відповідальним, ініціативним, постійно навчався, цінував свій час та час своїх колег;
  • відповідав за свої плани, розуміючи, що у підсумку важливим є результат, а не процес.

Якщо тебе не лякають слова «API», «CRUD», «Git», а твоє друге ім’я – «дотриманий дедлайн», будемо радi, якщо ти станеш частиною нашої команди :)

Загальний опис обов’язків:

  • організація роботи відповідно до робочого плану, постійна координація робочого процесу та забезпечення своєчасності виконання завдань;
  • постановка задач безпосереднім виконавцям робіт / надавачам послуг;
  • контроль якості виконаних робіт / наданих послуг;
  • систематизація та забезпечення збереження проєктної документації;
  • формування програмної звітності;
  • організація робочих зустрічей, тренінгів та інших івентів.

Специфічний опис обов’язків:

  • організація та підтримка комунікації з українською командою ІТ-розробників та командою розробників з Женеви, включаючи модерацію тристоронньої комунікації за потреби;
  • підготовка технічних завдань для ІТ-фахівців;
  • підготовка відповідних блоків для проєктних пропозицій, включаючи опис ІТ-діяльності, підготовку супутніх документів та обґрунтування;
  • встановлення планових оновлень системи на OneImpact-інфоматах, підтримка зв’язку і моніторинг стану роботи інфоматів, а також проведення навчальних заходів для користувачів.

Про роботу з нами:

  • Ми вдало поєднуємо дистанційний та офісний формат роботи (світлий, теплий, оснащений усіма необхідними для роботи засобами офіс, у 5 хвилинах від станції метро «Тараса Шевченка»).
  • Ми пропонуємо тобі 8 годин продуктивної роботи у колі згуртованої команди, кожен член якої любить свою справу.
  • Безкоштовне корпоративне навчання і тренінги, а також періодичні зустрічі команди у форматі «виїзд у гори» тощо.
  • Заробітну плату від 30 000 грн. (на старті в залежності від рівня кваліфікації та результатів співбесіди), зростаючу пропорційно з підвищенням кваліфікаційного рівня та результатів твоєї роботи)
  • Смачний чай, каву і багато інших приємних бонусів.

Твоє резюме чекаємо до 21 серпня 2024 року на електронну адресу: [email protected].

Більше про нас читайте на нашому сайті.
А також слідкуйте за нашими оновленнями на Facebook.


Останні публікації цього розділу:

Заступник/ця керівника проектного офісу

Консультант/ка з розробки технічних завдань програмних продуктів у сфері первинної медичної допомоги (бізнес аналітик)

Консультант/ка з підготовки технічного завдання електронного сервісу із пошуку клінічних протоколів у сфері ПМД

Консультант/ка з мапування електронних ресурсів у сфері НІЗ (експерт)

Консультант/ка з розробки моделі передових центрів безперервної допомоги людям з НІЗ на базі ЦПМСД, стандартних операційних процедур для мобільних послуг

Комунікаційний/на асистент/ка