Молодший/а фахівець/чиня з логістики та публічних закупівель / Supply Chain Assistant

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Hanna Muzychenko

Vacancy_dfrfycsz(15) prostirjob
Молодший/а фахівець/чиня з логістики та публічних закупівель / Supply Chain Assistant

Данська Рада у справах біженців (ДРБ) є провідною міжнародною гуманітарною організацією, основною метою якої є захист, підтримка та просування довгострокових рішень для постраждалого від переміщення населення.

ДРБ існує в Україні з 2014 року. На даний момент у ДРБ працює понад 700 співробітників загалом на території України. У 2024 році ДРБ продовжить суттєве розширення для впровадження реагування на надзвичайні ситуації в секторах соціально-правового захисту, засобів до існування, відновлення житла та гуманітарного роззброєння і розбудови миру (гуманітарного розмінування), надаючи пряму підтримку відповідальним особам та громадським організаціям (ГО), а також їх партнерам.

Наразі ДРБ шукає Молодшого фахівця з логістики та публічних закупівель для свого офісу в місті Київ.

Про роботу:

Ви будете відігравати ключову роль в управлінні основними засобами та складом в операціях ДРБ в Україні. Також Ви будете співпрацювати з контактною особою (фахівець з питань ланцюгів поставок — управління основними засобами, складами та запасами) в київському офісі та координаторами в регіональних офісах для забезпечення точного та актуального обліку активів. Крім того, Ви керуватимете складськими операціями в київському офісі та підтримуватимете процес управління ланцюгами постачання, тісно співпрацюючи з різними командами.

Вашими основними обов’язками будуть

Управління основними засобами:

  • Моніторинг та підтримка точних записів про інвентаризацію основних засобів (ОЗ).
  • Під керівництвом Провідного фахівця проводити періодичні аудити та узгоджувати розбіжності.
  • Управляти всіма фізичними перевірками основних засобів в київськомц офісі, разом з узгодженням, маркуванням та видачею форм для видачі та повернення основних засобів.
  • Оновлювати онлайн трекер основних даних ОЗ та дані в системі DRC Dynamics.
  • Співпрацювати з контактними особами в Сумах, Чернігові, Дніпрі, Харкові та Миколаєві для забезпечення оновлення онлайн трекера основних даних ОЗ в регіональних офісах.
  • Щомісяця звітувати Провідному фахівцю про будь-які оновлення.
  • Підтримувати повну та актуальну документацію для всіх основних засобів, включаючи замовлення на закупівлю, рахунки-фактури, гарантії та записи про обслуговування.
  • Управління данними в DRC Dynamics:
  • Бути відповідальною особою за введення та оновлення даних в DRC Dynamics.
  • Щотижня переглядати звіти Dynamics BI, реєструвати основні засоби, не введені в систему DRC Dynamics, та вручну вводити ОЗ за потреби.
  • Реєструвати всі обов’язкові дані, заповнювати відсутні обов’язкові дані та вносити зміни до існуючої інформації за потреби.
  • Координувати утилізацію основних засобів (в металобрухт/втрачені) відповідно до політик та процедур ДРБ.

Управління складом та запасами:

  • Забезпечувати прозору та підзвітну систему для зберігання, переміщення та обліку фізичних товарів.
  • Контролювати приймання, зберігання, управління та доставку товарів, включаючи забезпечення безпечних складських приміщень.
  • Контролювати та приймати товари відповідно до політик та процедур ДРБ.
  • Вести точний облік переміщення та залишків запасів, підтримувати повні записи про статус запасів (фізичні, зарезервовані, буферні, наявні, розподіл, утилізація прострочених товарів, резервні, тимчасові та в дорозі).

Міжфункціональна співпраця:

  • Співпрацювати з командою фінансового відділу, а також іншими для узгодження стратегій управління активами з бюджетуванням та діяльністю з обслуговування.

Відповідність і регуляції:

  • Підтримувати рівень знань оновлення відповідних регуляцій та вимог щодо відповідності, пов’язаних з основними засобами та управлінням складом.
  • Забезпечувати дотримання політик та процедур ДРБ.

Про Вас

Щоб бути успішним на цій посаді, ми очікуємо, що Ви матимете щонайменше 1 рік на подібній посаді або у відповідній сфері. Крім того, ми також очікуємо на наступне:

  • Ступінь бакалавра в галузі управління ланцюгом постачання, логістики, ділового адміністрування або в суміжній сфері (або еквівалентний досвід).
  • Сильні організаційні навички, уважність до деталей, здатність керувати кількома завданнями та вміти пріоритетизувати їх.
  • Відмінні комунікаційні та міжособистісні навички для ефективної співпраці з внутрішніми зацікавленими сторонами та зовнішніми постачальниками.
  • Впевнене володіння системами управління запасами або системами планування ресурсів підприємства (ERP).
  • Добре знання програм Microsoft Office та досвід роботи з системами ERP для управління ланцюгом постачання.
  • Володіння англійською мовою на рівніupper intermediate.
  • Досвід роботи в НУО (неурядові організації) буде перевагою.

Усі посади ДРБ вимагають від особи, яка займає посаду, володіння основними компетенціями ДРБ:

  • Прагнення до досконалості: Зосередженість на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів.
  • Співпраця: Залучення відповідних сторін та заохочення зворотного зв’язку.
  • Вміння взяти на себе ініціативу: Взяття на себе відповідальності та ініціативи з одночасним прагненням до інновацій.
  • Спілкування: Слухати і говорити ефективно і чесно.
  • Демонструвати доброчесність: Дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки відповідно до цінностей та Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, зловживань та домагань.

Ми пропонуємо:

  • Тривалість контракту: Річний контракт після успішного завершення початкового 3-місячного випробувального терміну.
  • Місце роботи: Київ, робота в офісі.
  • Дата початку роботи: 9 вересня.
  • Заробітна плата та умови будуть відповідати Умовам працевлаштування національного персоналу Данської ради у справах біженців.

Процес подачі резюме:

Усі кандидати повинні завантажити супровідний лист та оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок) англійською мовою.

Подати резюме можна ТУТ

Резюме, надіслані електронною поштою, розглядатися не будуть.

Кінцевий термін подання заявок: 29.08.2024.


Останні публікації цього розділу:

Консультант/ка з розробки технічних завдань програмних продуктів у сфері первинної медичної допомоги (бізнес аналітик)

Консультант/ка з підготовки технічного завдання електронного сервісу із пошуку клінічних протоколів у сфері ПМД

Консультант/ка з мапування електронних ресурсів у сфері НІЗ (експерт)

Консультант/ка з розробки моделі передових центрів безперервної допомоги людям з НІЗ на базі ЦПМСД, стандартних операційних процедур для мобільних послуг

Комунікаційний/на асистент/ка

Консультант/ка з підготовки технічного завдання електронного сервісу із інформування пацієнтів щодо скринінгів НІЗ та факторів ризику