Координатор/ка з питань залучення ветеранів в НАДС

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
pro-integrity

Vacancy_dfrfycsz(2) prostirjob
Координатор/ка з питань залучення ветеранів в НАДС

DAI в пошуках висококваліфікованих кандидатів на посаду Координатор/ка з питань залучення ветеранів в НАДС для роботи над нещодавно укладеним багаторічним контрактом “Сприяння доброчесності в публічному просторі” (Pro-Integrity) з бюджетом 90 мільйонів доларів США, що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID).

Метою діяльності проєкту “Просування доброчесності в публічному секторі” (Pro-Integrity) є зниження рівня корупції та ризиків для розбудови України. Діяльність “Pro-Integrity” (далі – “Діяльність”) буде спрямована на досягнення цієї мети шляхом вирішення трьох завдань:

  • Посилення антикорупційної інституційної спроможності на національному рівні для покращення запобігання, виявлення та протидії корупції;
  • Посилення антикорупційного комплаєнсу та контролю в органах місцевого самоврядування;
  • Підвищення прозорості та підзвітності у заходах із забезпечення стійкості, відновлення та реконструкції.

Діяльність з просування доброчесності буде спрямована на усунення першопричин корупції за допомогою цільових завдань, узгоджених зі стратегією місії та уряду США.

ОПИС ПОСАДИ

Координатор з питань залучення ветеранів в НАДС відповідає за ведення та заповнення інтерактивної карти, яка висвітлює можливості державної служби які можуть бути запропоновані для ветеранів. Ця роль передбачає активну комунікацію з органами місцевого самоврядування, державними установами та Національним агентством з питань державної служби (НАДС). Координатор стежитиме за тим, щоб усі відповідні вакансії були точно відображені на карті, а інформація підтримувалася в актуальному стані. Крім того, Координатор буде залучений до пошуку вакансій на державній службі та в органах місцевого самоврядування, а також їх фільтрації та систематизації для потреб ветеранів. Він або вона спілкуватиметься з Координатором з питань розвитку кар’єри ветеранів який безпосередньо працює з ветеранами, а також з представниками Національного агентства та Міністерства у справах ветеранів України, щоб інформація була повною та актуальною та доповнювати інтерактивну мапу.

 КЛЮЧОВІ ОБОВ’ЯЗКИ ТА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

  • Надавати рекомендації та комунікувати з представниками відповідального органу щодо наповнення та оновлення Е-карти.
  • Діяти як основна контактна особа для органів місцевого самоврядування, державних органів та інших відповідних організацій щодо вакансій на державній службі та в органах місцевого самоврядування.
  • Проактивний зв’язок з цими організаціями, щоб зібрати інформацію про наявні вакансії.
  • Тісно співпрацювати з НАДС та його координатором для узгодження цілей та стратегій.
  • Подавати пропозиції щодо удосконалення Е-карти, її дизайну, забезпечуючи її відповідність потребам користувачів та цілям організації.
  • Фільтрувати та систематизувати вакансії на карті для відбору найбільш цікавих для ветеранів та оприлюднювати їх на доступних каналах комунікації (у тому числі НАДС).
  • Комунікувати та координувати роботу з координатором з розвитку кар’єри ветеранів, який працює безпосередньо з ветеранами, щоб підтримувати інформацію в актуальному стані та доповнювати Е-карту.
  • Регулярно переглядати карту, щоб забезпечити цілісність даних та зручність користування.
  • Інші завдання за призначенням.

КВАЛІФІКАЦІЇ

  • Ступінь бакалавра в галузі державного управління, соціальної роботи, управління персоналом, інформаційних технологій або в суміжних галузях.
  • Мінімум 3 роки досвіду в управлінні проектами, бажано на державній службі, в неприбутковій організації або в уряді.
  • Підтверджений досвід у зборі, управлінні та аналізі даних.
  • Досвід управління інтерактивними картами або подібними цифровими інструментами.
  • Сильні комунікативні та міжособистісні навички, здатність ефективно взаємодіяти з різними зацікавленими сторонами, включаючи державні установи та ветеранів.
  • Обов’язковим є володіння програмами Microsoft Office, зокрема Word, Excel та PowerPoint. Досвід роботи з інструментами візуалізації даних та технологією інтерактивних карт є перевагою.
  • Сильні міжособистісні комунікативні, аналітичні та письмові здібності.
  • Вільне володіння українською мовою з відмінними навичками усного та письмового спілкування є обов’язковим;

Інструкція по подачі заявки

Будь ласка, надішліть супровідний лист та резюме на електронну адресу: [email protected].

Ми зв’яжемося лише з кандидатами, які пройшли шорт-лист. У темі листа, будь ласка, зазначте “Координатор/ка з питань залучення ветеранів в НАДС: ваше ім’я та прізвище”. Співбесіди будуть проводитися на постійній основі.

Крім того, очікується, що всі співробітники проєктів DAI поділятимуть і демонструватимуть чотири основні цінності DAI:

  • Доброчесність: Дотримуватися громадянської та етичної поведінки, грати за правилами і робити правильні речі.
  • Відповідальність: Нести відповідальність перед клієнтами, партнерами, грантоотримувачами, бенефіціарами, колегами та громадами, в яких ми працюємо. Якщо ви не впоралися, ви повинні визнати свою провину, вирішити проблему і зробити все правильно наступного разу.
  • Досконалість: Дотримуватися найвищих технічних і професійних стандартів в інноваціях, навчанні та обслуговуванні.
  • Глобальне громадянство: Поважати культурне розмаїття та ставитися до всіх і кожного з професіоналізмом і гідністю, щоб зробити світ кращим.

ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ЦІННОСТІ DAI

DAI – це міжнародна компанія з розвитку, що має офіси у США, Великобританії, ЄС, Нігерії, Пакистані та Палестині, а також здійснює проектну діяльність по всьому світу. Ми вирішуємо фундаментальні проблеми соціального та економічного розвитку, спричинені неефективними ринками, неефективним управлінням та нестабільністю. DAI працює на передовій глобального розвитку. Трансформуючи ідеї в дії, а дії – у вплив. Ми прагнемо зробити світ більш придатним для життя.

DAI та її співробітники зобов’язуються протистояти расизму та нести відповідальність за позитивні зміни всередині компанії, а також у громадах, культурах і країнах, в яких ми живемо та працюємо. DAI прагне залучати та утримувати найкращих співробітників усіх рас і походження в наших постійних зусиллях стати кращим партнером у сфері розвитку. DAI дотримується найвищих етичних стандартів. Ми прагнемо запобігти сексуальній експлуатації, зловживанням і домаганням, а також іншим етичним порушенням. Тому всі наші вакансії підлягають суворій перевірці та перевірці рекомендацій.

 

POSITION DESCRIPTION 

The Veterans’ Engagement Coordinator is responsible for maintaining and fill in an interactive map that highlights civil service opportunities that can be offered to veterans. This role involves active communication with local governments, government agencies, and the National Agency for Civil Service (NAUCS). The Coordinator will ensure that all relevant vacancies are accurately represented on the map and that the information is kept up-to-date. Additionally, the Coordinator will be involved in the search of vacancies at the public service and local governments as well as filter and sytemaze them for the needs of veterans. He or she will communicate with the Veterans’ Career Development Liaison who works directly with veterans, as well as representatives of the National Agency and the Ministry of Veterans Affairs of Ukraine to keep the information full and up-to-date and to supplement the interactive map.

 KEY DUTIES & RESPONSIBILITIES

  • Provide recommendations and communicate with representatives of the responsible authority on filling out and updating the E-map.
  • Act as the primary point of contact for local governments, government bodies, and other relevant entities regarding civil service vacancies and local-government positions.
  • Proactively reach out to these entities to gather information about available positions.
  • Communicate closely with the National Agency and their coordinator to align on objectives and strategies.
  • Submit proposals for improving the E-map and its design, ensuring that it meets the needs of users and the organization’s goals.
  • Filter and systemize the vacancies at the map to select the most interesting for veterans and publish them on available communication channels (including the National Agency).
  • Communicate and coordinate with the Veterans’ Career Development Liaison who works directly with veterans to keep the information up-to-date and supplement the E-map.
  • Based on the communication with the Veterans’ Career Development Liaison, provide recommendations to employers on ensuring working conditions that are necessary for veterans and creating conditions for greater involvement of veterans in vacant positions.
  • Conduct regular reviews of the map to ensure data integrity and user-friendliness.
  • Other tasks as assigned

QUALIFICATIONS

  • Bachelor’s degree in public administration, social work, human resources, information technology, or a related field.
  • Minimum of 3  years of experience in project management, preferably in a public service, non-profit, or governmental setting.
  • Proven experience in data collection, management, and analysis.
  • Experience managing interactive maps or similar digital tools.
  • Strong communication and interpersonal skills, with the ability to effectively interact with various stakeholders, including government agencies and veterans.
  • Proficiency in Microsoft Office applications, including Word, Excel, and PowerPoint, is required. Experience with data visualization tools and interactive map technology is a plus.
  • Strong interpersonal communication, analytical, and writing capacities.  
  • Fluency in Ukrainian with excellent oral and written communications skills required;. 

Application Instructions 

Please submit your Cover Letter and CV to [email protected]

Only shortlisted candidates will be contacted. Please include “The Veterans’ Engagement Coordinator” in the subject line. Interviews will be conducted on a rolling basis.

All DAI project staff are additionally expected to share and demonstrate DAI’s four core values:

  • Integrity: Commit to civil and ethical behavior, play by the rules, and do the right thing.
  • Responsibility: Be accountable to clients, partners, grant recipients, beneficiaries, colleagues, and communities where we work. If you fall short, you own up, fix the problem, and get it right the next time.
  • Excellence: Adhere to the highest technical and professional standards in innovation, learning, and service.
  • Global Citizenship: Respect cultural diversity and treat everyone everywhere with professionalism and dignity to make the world a better place.

DAI ORGANIZATION AND VALUES

DAI is a global development company with corporate offices in the United States, the United Kingdom, EU, Nigeria, Pakistan, and Palestine and project operations worldwide. We tackle fundamental social and economic development problems caused by inefficient markets, ineffective governance, and instability. DAI works on the frontlines of global development. Transforming ideas into action—action into impact. We are committed to shaping a more livable world.

DAI and its employees are committed to confronting racism and holding ourselves accountable for positive change within the company and in the communities, cultures, and countries in which we live and work. DAI is committed to attracting and retaining the best employees from all races and backgrounds in our continued effort to become a better development partner. DAI upholds the highest ethical standards. We are committed to the prevention of sexual exploitation, abuse, and harassment as well as other ethical breaches. All of our positions are therefore subject to stringent vetting and reference checks.


Останні публікації цього розділу:

Заступник/ця керівника проектного офісу

Консультант/ка з розробки технічних завдань програмних продуктів у сфері первинної медичної допомоги (бізнес аналітик)

Консультант/ка з підготовки технічного завдання електронного сервісу із пошуку клінічних протоколів у сфері ПМД

Консультант/ка з мапування електронних ресурсів у сфері НІЗ (експерт)

Консультант/ка з розробки моделі передових центрів безперервної допомоги людям з НІЗ на базі ЦПМСД, стандартних операційних процедур для мобільних послуг

Комунікаційний/на асистент/ка