Фінансовий/а радник/ця

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
AnnaDiudenko

vacancy_dfrfycsz(14)
Фінансовий/а радник/ця

Національний комітет Товариства Червоного Хреста України (ТХЧУ) оголошує конкурс на посаду Фінансового радника

Товариство Червоного Хреста України – найбільша гуманітарна організація України, яка одна з найперших реагує на всі надзвичайні ситуації в країні і надає допомогу тим, хто найбільше її потребує.

Відчуваєте, що можете зробити світ кращим? Приєднуйтесь до Товариства Червоного Хреста України, адже це:

  • можливість творити добро. Допоможіть тим, хто цього потребує, і відчуйте натхнення від зробленого внеску
  • нові знання та навички. Пройдіть цікаві тренінги, станьте волонтером або співробітником і отримайте досвід, який стане у пригоді в житті
  • друзі та однодумці. Приєднуйтесь до команди небайдужих людей, які завжди готові прийти на допомогу
  • гордість за свої дії. Долучайтесь та відчуйтесь гордість за те, що ви – герой!

ТЧХУ – це тисячі людей по всій Україні, які щодня роблять світ кращим.

Обов’язки:

Покращення підзвітності, прозорості та управління в ТЧХУ

Підтримка фінансової звітності

  • Знання різних стандартів фінансової звітності, що застосовуються до проєктів та інституційної звітності. Використовувати ці знання для підтримки та надання консультацій ТЧХУ щодо підготовки фінансової звітності.
  • Допомога ТЧХУ в координації зовнішніх аудитів відповідно до Міжнародних стандартів аудиту (МСА).
  • Підтримка в огляді та поширенні (навчання) політик і процедур по всьому ТЧХУ, включаючи політику щодо шахрайства та корупції, Посібник з грантів та Посібник з фінансів та бухгалтерського обліку.
  • Сприяння головному аудитору (CAE) у розробці посібника з внутрішнього аудиту.
  • Разом з делегатом відділу фінансів проводити навчання з питань шахрайства та корупції, внутрішнього аудиту, підготовки до аудиту.
  • Щомісячний моніторинг реалізації заходів за Напрямком 2 Плану дій відділу фінансів.
  • Допомога відділам ТЧХУ з питань дотримання вимог законодавства, управління ризиками та внутрішнього аудиту щодо дотримання правових та регуляторних вимог, а також політик і процедур організації.
  • Відкрите спілкування щодо успіхів, проблем і сфер для покращення.

Підвищення ефективності та результативності фінансової діяльності

  • Підтримка в огляді та поширенні (навчання) Посібника з фінансів та бухгалтерського обліку.
  • Допомога фінансовому директору ТЧХУ та делегату відділу фінансів у впровадженні ефективної фінансової структури, що відповідає операційним, звітним та цілям дотримання вимог ТЧХУ.
  • Разом з фінансовим директором та делегатом відділу фінансів проводити спеціалізовані навчання для фінансового персоналу з бухгалтерського обліку, казначейства, бюджетування та грантів та дотримання вимог, виходячи з потреб.
  • Відстеження, моніторинг та звітність щодо заходів плану дій.

Підвищення ефективності та результативності процесів внутрішнього контролю

  • Збір, відображення на мапі та аналіз процесів у фінансовому відділі на поточний момент.
  • Оцінка внутрішньої та контрольної ризиків на поточний момент під час огляду охоплення внутрішнім контролем на рівні процесів.
  • Розроблення нових процесів і внутрішнього контролю, зосереджуючись на ефективності та операційних, звітних та цілях дотримання вимог.
  • Оцінка внутрішнього контролю та надання рекомендацій щодо покращення різних компонентів фінансового відділу.
  • Відстеження, моніторинг та звітність щодо заходів плану дій.

Підвищення ефективності, надійності та актуальності фінансової звітності

  • Зосередження на допомозі ТЧХУ в покращенні фінансової звітності (внутрішньої та зовнішньої) таким чином, щоб підвищити ефективність, результативність та актуальність.
  • Впровадження можливостей у програмному забезпеченні бухгалтерського обліку ТЧХУ для забезпечення автоматизованих, настроюваних, прозорих та надійних фінансових звітів.
  • Відстеження, моніторинг та звітність щодо заходів плану дій.

Вимоги:

  • Бажано мати 3-5 років досвіду роботи в аудиторській компанії Великої четвірки
  • Знання методологій внутрішнього контролю та управління ризиками, а також стандартів бухгалтерського обліку (НП(С)БО, МСФЗ)
  • Мінімум 3-5 років досвіду навчання, сприяння, управління та/або підтримки персоналу у сфері фінансового менеджменту та/або аудиту
  • Впевнений користувач Microsoft Visio та Excel
  • Базові знання ERP-систем та їхнього впровадження будуть додатковою перевагою
  • Навички управління проектами (вирішення проблем, управління командою, планування, комунікація)

Володіння англійською мовою на рівні B1- B2.

Товариство Червоного Хреста України пропонує:

  • Цікаву, різноманітну та багатозадачну роботу;
  • Працевлаштування згідно КЗпП;
  • Своєчасну виплату заробітної плати;
  • Дружній і згуртований колектив однодумців;
  • Участь у тренінгах та семінарах в Україні та за її межами;
  • Унікальний досвід роботи в найбільшій громадській організації України.

Ми маємо на меті створити в ТЧХУ безпечне та інклюзивне середовище, яке забезпечить усім співробітникам, волонтерам незалежно від віку, статі та гендерної приналежності, етнічного походження, релігії, наявності інвалідності, сексуальної орієнтації рівний доступ до можливостей, захист їх гідності та рівність прав.

Ми є роботодавцем з рівними можливостями для всіх працівників, в тому числі для осіб з інвалідністю.

Ми не дискримінуємо у своєму виборі та працевлаштуванні на основі раси, кольору шкіри, релігії, статі, національного походження, політичної приналежності, сексуальної орієнтації, гендерної ідентичності, сімейного стану, інвалідності, генетичної інформації, віку.

Сексуальна експлуатація та наруга заборонені в усіх формах. Організація впроваджує політику запобігання сексуальним домаганням, сексуальній експлуатації та нарузі, в тому числі на робочому місці.

Робоче місце: м. Київ.

Випробувальний термін – 3 місяці.

Просимо надсилати резюме із зазначенням бажаного рівня зарплати з позначенням посади тільки англійською мовою за наступною адресою: [email protected], оскільки резюме будуть розглядатися іноземними колегами, а співбесіди будуть проводитися повністю англійською мовою.

Зважаючи на велику кількість запитів, ми зв’язуємося з кандидатами, які повністю відповідають вимогам вакансії.


Останні публікації цього розділу:

Site Visit Coordinator, Ukraine Monitoring and Learning Support (UMLS) project/ Kоординатор/ка

Проєктний/а менеджер/ка для створення 1ої черги електронної системи ціноутворення у сфері будівництва

Експерт/-ка з розвитку громад та фасилітації діалогу

Вакансія: Junior Administrative Specialist

Вакансія: Head of Regional office

Експерт/-ка з організації і надання соціальних послуг (послуг соціального характеру)