Конкурс мініпроєктів «МедіаОрієнтир для освітян територіальних громад»
ЗАВЕРШЕНО
Протягом багатьох років рф намагається дискредитувати усе українське. Окрім безжальної збройної війни, країна агресор веде інформаційну атаку, проводить підступні операції, поширюючи дезінформацію, фейки, пропаганду.
Медіаграмотність сьогодні — життєво необхідна навичка, тому що наслідки пропаганди та відсутність серед аудиторії критичного сприйняття інформації робить свідомість вразливою.
Академія української преси давно робить медійну грамотність доступною для всіх українців. Зокрема це стосується закладів освіти, оскільки, на наше переконання, саме школи є базовими для формування критичного мислення молодого покоління українців та українок.
Результати нещодавного соціологічного дослідження, проведеного на замовлення АУП, продемонстрували – заклади освіти в сільській місцевості менше охоплені навчанням медіаграмотності, ніж міські, що є значним викликом у нинішніх умовах.
Тому Академія української преси запрошує до участі в конкурсі мініпроєктів «МедіаОрієнтир для освітян територіальних громад», які активно залучатимуть освітян сільської місцевості до засвоєння актуальних знань та навичок з медіаграмотності.
У межах конкурсу будуть підтримані проєкти, які сприятимуть розвитку медіаграмотності, прийняттю поінформованих рішень, посиленню стійкості до дезінформації, формуванню навичок критичного мислення, інформаційної безпеки та інтеграції цих навичок у викладання навчальних предметів.
Пріоритетні теми конкурсу:
- інструменти медіаграмотності, верифікації контенту та інформаційної безпеки (критичне мислення, фактчекінг, аналіз джерел тощо);
- формування навичок оцінки та інтерпретації медійної інформації задля розпізнавання маніпуляцій та пропаганди;
- створення просвітницького медіаконтенту для розвитку медіаграмотності вчителів у сільській місцевості;
- інтеграція навичок медіаграмотності у викладання навчальних предметів.
Конкурсні проєкти можуть включати, але не обмежуватися проведенням освітніх семінарів, тренінгів, воркшопів, таборів, баркемпів, створенням освітнього та просвітницького медіаосвітнього контенту: онлайн-курсів, розробкою занять тощо.
Хто може податись: заклади освіти, бібліотеки, громадські організації, ініціативні групи, приватні підприємці, які надають освітні послуги.
Фінансові умови: бюджет проєкту має складати максимально 1 150 доларів США.
Як податись: заявники надсилають проєктну пропозицію та деталізований бюджет проєкту шляхом заповнення анкети за посиланням: https://forms.gle/bV9d3q7WPJLxG3Eq6
Останній термін подання заявок: 09 вересня 2024 року.
Результати конкурсу будуть оголошені на сайті АУП (www.aup.com.ua) та надіслані на електронні адреси заявників до 17 вересня 2024 року.
Термін реалізації і звітування проєктів: 23 вересня – 29 листопада 2024 року.
Проєктна пропозиція має включати наступні розділи (обсяг до 2 сторінок)
І. Інформація про заявника
ІІ. Опис проєкту
- Назва проєкту.
- Опис цілей та завдань проєкту.
- Період виконання проєкту із календарним планом.
- Очікувані результати проєкту.
- Індикатори, за допомогою яких будуть вимірюватись досягнення результатів.
- Моніторинг та оцінка ефективності проєкту.
- Коротка інформація про експертів (тренерів, виконавців) проєкту (Увага! Досвід експертів та тренерів, залучених до навчальних подій, має бути не меншим, аніж 3 роки діяльності в сфері медіаосвіти).
Якщо є, партнери проєкту та їх роль у реалізації запланованих активностей.
ІІІ. Бюджет проєкту
Детальний бюджет проєкту додається до заявки-анкети у форматі Excel. Форму можна завантажити за посиланням: https://aup.com.ua/uploads/budjet2024.xlsx
Критерії оцінки:
- Заявник має право подавати заявку.
- Проєкт відповідає пріоритетним темам конкурсу.
- Цілі, завдання, види діяльності та очікувані результати є реалістичними та чітко визначеними.
- Проєкт може досягти очікуваних результатів у зазначений період часу.
- Бюджет є реалістичним та обґрунтованим.
При виникненні запитань, звертайтесь до асистентки Юлії Рицик за телефоном 067-372-27-33, або електронною поштою [email protected].