Тендер на закупівлю послуг щодо організації соціологічного дослідження у форматі фокус-групових дискусій (2 хвилі)

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
SPAukma

Tender2_Montazhna-oblast-1-700x590
Тендер на закупівлю послуг щодо організації соціологічного дослідження у форматі фокус-групових дискусій (2 хвилі)

Громадська організація «Школа політичної аналітики НаУКМА» в межах реалізації проєкту за підтримки Pact Inc., оголошує відкритий тендер на закупівлю послуг щодо організації соціологічного дослідження у форматі фокус-групових дискусій (онлайн).

До участі у тендері запрошуються соціологічні, дослідницькі компанії/агенції України, які мають позитивний досвід проведення соціологічних досліджень. 

Фокус-групові дослідження ШПА мають на меті визначити основні потреби та запити деокупованих громад Сходу та Півдня України.

Соціологічне дослідження у форматі фокус-групових дискусій

Підрядник буде відповідальний за надання таких послуг:

  • Розробка скрінера для рекрутингу учасників фокус-груп на основі узгоджених із Замовником критеріїв;
  • Рекрутинг респондентів для участі в дослідженні;
  • Забезпечення, зокрема технічне, участі інформантів у фокус-групах  та фіксація (запису); 
  • Транскрибування фокус-групових дискусій.

Вимоги до послуг:

  • Фокус-групи будуть проведені в онлайн-форматі.
  • Всі фокус-групи будуть проведені у дві хвилі: 1 хвиля – жовтень – листопад 2024 року, 2 хвиля – березень 2025 року. Загальна кількість фокус-груп: 27-30 (до 15 в одній хвилі).
  • Учасниками фокус-груп мають бути мешканці визначених спільно з Замовником деокупованих громад Харківської, Херсонської та Миколаївської областей. 
  • Рекрутинг у громадах має відбивати (поточну) соціально-демографічну структуру громад, вік учасників – 18+.
  • Для кожної ФГД має бути забезпечена участь як мінімум 8 осіб, оптимальна кількість учасників – 10.
  • Остаточний перелік громад, кількість фокус-груп у хвилі, питання скрінера та графік проведення фокус-груп мають бути погоджені Замовником. 
  • Для кожної хвилі замовнику мають бути надані: заповнені скрінери учасників, відео та аудіо записи фокус-групових дискусій, транскрипти фокус-групових дискусій.

Вимоги до учасників тендеру:

  1. Попередній досвід у проведенні фокус-групових досліджень або рекрутингу для них (підтвердження – наукові публікації за результатами таких проєктів, в яких вказано виконавця АБО аналітичні звіти за результатами таких проєктів, в яких вказано виконавця АБО копії договорів про виконання таких проєктів).
  2. Висококваліфіковані співробітники (наявність профільної освіта та досвіду роботи у співробітників).
  3. Організаційне членство або індивідуальне членство співробітників в українських та міжнародних професійних асоціаціях (підтвердження – сертифікат або довідка від професійної асоціації): мінімум один співробітник організації є членом/кинею: або Соціологічної асоціації України (САУ), або Міжнародної соціологічної асоціації (International Sociological Association – ISA), або Європейської спілки досліджень громадської думки та маркетингових досліджень (European Society for Opinion and Marketing Research – ESOMAR), або Української асоціації маркетингу.
  4. Попередній досвід роботи з міжнародними організаціями та/або проектами міжнародної технічної допомоги буде перевагою.
  5. Бути зареєстрованою організацією з підтвердженням офіційного статусу.

Участь у тендері можуть брати юридичні особи та фізичні особи-підприємці (ФОП).

Для участі у тендері необхідно надати заявку, що має містити:

  • Комерційна пропозиція з вартістю окресленої послуги, описом методології проведення досліджень, строками проведення досліджень (польова частина, надання звітних матеріалів).
  • Інформацію про заявника, контактні дані, реєстраційні документи (копію  Витягу з Єдиного державного  реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, актуального на дату проведення тендеру; свідоцтва/витягу про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства; документ, що підтверджує повноваження підписанта).
  • Опис реалізованих аналогічних ініціатив, посилання на проведені дослідження.
  • Інші документи, що підтверджують відповідність Учасника вимогам до учасників.
  • Рекомендаційні листи (за наявності).

Пропозиції просимо надсилати до 23:59 29 серпня 2024 року на електронну пошту [email protected] з копією на [email protected] (тема листа: «Тендер 2 хвилі фокус-групових дискусій»)

Контактна особа в разі виникнення додаткових питань щодо тендеру: Антон Суслов, [email protected].

Позитивний досвід  проведення соціологічних опитувань та досліджень є визначальною вимогою. Визначення переможця тендеру буде відбуватись за критеріями вартості пропозиції та якості пропозиції. 


Останні публікації цього розділу:

Стипендії для підлітків до United World Colleges

Тендерне оголошення про проведення відкритого тендеру із закупівлі побутової техніки

Тендерне оголошення про проведення відкритого тендеру із закупівлі багатофункціональних крісел

Будівельні матеріали для облаштування стін

Послуги: Вирівнювання стін гіпсокартоном з тепло-вологозахистом

На Сумщині стартує набір на 4 хвилю програми UPSHIFT