Фахівець/чиня для роботи з партнерами з питань врядування

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
[email protected]

vacancy_dfrfycsz(14)
Фахівець/чиня для роботи з партнерами з питань врядування

Представництво Датської Ради у справах біженців (ДРБ) є провідною міжнародною гуманітарною організацією, основною метою якої є захист, підтримка та просування довгострокових рішень для постраждалого від переміщення населення.

ДРБ існує в Україні з 2014 року. На даний момент у ДРБ працює понад 700 співробітників загалом на території України. У 2024 році ДРБ продовжить суттєве розширення для впровадження реагування на надзвичайні ситуації в секторах соціально-правового захисту, економічного розвитку, відбудови житла та розселення та гуманітарного роззброєння та миробудівництва (гуманітарного розмінування), надаючи пряму підтримку відповідальним особам та громадським організаціям (ГО), а також їх партнерам. ДРБ надалі розвиватиме довгострокові рішення, адаптуючи їх до ситуації, що змінюється.

Наразі ДРБ шукає Фахівця по роботі з партнерами з питань врядування для своєї діяльності в Миколаєві.

Ця позиція буде підпорядковуватись Керівнику групи по роботі з партнерами.

Загальна мета ролі:

Фахівець по роботі з партнерами з питань врядування, під керівництвом керівника групи по роботі з партнерами та технічним спрямуванням відділу по роботі з партнерами, відіграє важливу роль у взаємодії та підтримці, яку ДРБ в Україні надає суб’єктам урядування. У Південному регіональному офісі ДРБ (що базується в Миколаєві) все більшого пріоритету набуває взаємодія та розробка програм у співпраці з регіональними та місцевими органами влади, а також комунальними підприємствами. Програми передбачають покращення критично важливої інфраструктури, а також розбудову потенціалу у сферах людських ресурсів, підзвітності та прозорості, закупівель та інших «м’яких» навичок, які сприяють ефективному врядуванню.  Спеціаліст по роботі з партнерами у сфері врядування буде частиною команди по роботі з партнерами в Миколаєві і слугуватиме головним посередником для представників органів влади у забезпеченні ефективного, якісної та результативної співпраці відповідно до стандартів і стратегій організації. Крім того, фахівець підтримуватиме та забезпечуватиме належний розвиток потенціалу організай та установ шляхом проведення оцінки потреб, координації та надання підтримки у розвитку потенціалу.  

Кандидати, які не мають досвіду роботи з уразливими категоріями населення або у сфері кейс-менеджменту, але зацікавлені у цій сфері, можуть подавати заявки, оскільки навчання буде проводитися безпосередньо під час роботи.

Вашими основними обов’язками будуть:

Розробка, втілення та супровід проектів

  • Виступати в ролі посередника для комунікації з представниками органів влади та іншими носіями обов’язків, сприяючи щоденній взаємодії та вирішенню нагальних проблем і запитів.
  • Готувати меморандуми про взаєморозуміння та угоди з представниками органів влади, включаючи будь-які відповідні додатки та шаблони, які будуть використовуватися під час співпраці. Забезпечити чітке інформування контактних осіб про умови угод з представниками органів влади.
  • Допомагати у плануванні, нагляді та супроводі проектів, що реалізуються спільно з представниками органів влади. Координувати моніторинг, проводити вибіркові перевірки та вести внутрішні та зовнішні наради з управління проектами, включаючи початкові та завершальні наради.
  • Координувати внутрішню роботу з колегами з ДРБ для забезпечення чіткого розподілу ролей та обов’язків, а також своєчасної, якісної взаємодії з представниками органів влади та надання їм підтримки відповідно до принципів ДРБ.
  • Готувати внутрішні інструменти управління проєктами для відстеження та моніторингу прогресу у виконанні програм із залученням представників органів влади. Отримувати та координувати розгляд і обробку будь-якої відповідної проєктної документації або звітності, пов’язаної зі спільною реалізацією проєкту.
  • Забезпечувати постійне оновлення документації та відстеження проєктів відповідно до процедур ДРБ.
  • Визначати потенційні виклики, ризики або неточності для спільного розроблення програм і повідомляти про них керівника групи по роботі з партнерами.

Обмін досвідом і розвиток інституційної спроможності

  • Координувати та/або проводити оцінку потреб у розвитку інституційної спроможності.
  • Координувати прийняття внутрішніх рішень щодо того, які потреби у розвитку потенціалу може, а які не може підтримати ДРБ, і які сфери є актуальними для обміну потенціалом у тісній співпраці з керівником групи по роботі з партнерами у Миколаєві та спеціалістом з розвитку інституційного потенціалу
  • За підтримки спеціаліста з розбудови інституційної спроможності та використовуючи наявні інструменти, готувати план обміну та розвитку потенціалу, виходячи з потреб представників органів влади та переваг ДРБ, у тісній координації з відповідними технічними координаторами ДРБ.
  • Відповідно до виявлених потреб, сприяти визначенню пріоритетів для розробки інструментів, підходів та комплексних заходів з розвитку потенціалу, які ДРБ може запропонувати носіям обов’язків.
  • У тісній координації з фахівцем з розвитку організаційної спроможності, надавати підтримку технічним командам ДРБ у Миколаєві (базові потреби, економічного відновлення, соціально-правового захисту та відбудови житла та інфраструктури) щодо розробки та впровадження заходів із розвитку організаційної спроможності для носіїв обов’язків відповідно до підходів та методологій ДРБ з розвитку організаційної спроможності, наприклад, шляхом перегляду планів тренінгів та семінарів, забезпечення використання стандартних шаблонів та консультування щодо підходів до фасилітації.
  • Надавати підтримку спеціалісту з розвитку організаційної спроможності та відповідним відділам підтримки у розробці та впровадженні заходів з розвитку організаційної спроможності з таких питань, як підзвітність, закупівлі, фінансовий менеджмент, процеси управління персоналом тощо.

Інформування та відстеження зобов’язань

  • Надавати підтримку керівнику групи по роботі з партнерами у Миколаєві та координатору з питань локалізації у проведенні та забезпеченні актуального обліку ключових носіїв обов’язків для взаємодії з ДРБ у Миколаєві.
  • Слідкувати за оновленням та отримувати інформацію про ключових носіїв обов’язків на різних рівнях влади, які працюють у місцях та секторах, важливих для ДРБ
  • Підтримувати інформаційну роботу та взаємодію з носіями обов’язків.

Оцінка організаційних ризиків та дотримання вимог

  • Проводити відповідні оцінки ризиків, такі як оцінка «червоних ліній» та верифікація.
  • Координувати та проводити якісні та своєчасні оцінювання аспектів роботи, аналіз прогалин інституційної спроможності, що може призвести до ризиків у співпраці, аналіз сильних сторін, а також консолідацію раніше проведених оцінок, тощо.

Про Вас:

Щоб бути успішним в ролі Фахівця по роботі з партнерами з питань врядування ми очікуємо, що ви будете мати ступінь бакалавра в галузі державного управління, бізнес-адміністрування, соціальних наук, фінансів, міжнародного розвитку або іншій відповідній галузі. Також ми очікуємо наступне:

  • Мінімум 2 роки відповідного досвіду роботи в органах місцевого/регіонального самоврядування в Україні або на відповідній посаді в міжнародній неурядовій організації.
  • Бажаний досвід у питаннях належного врядування та розвитку потенціалу місцевих/регіональних органів влади.
  • Бажаний досвід у сфері державних закупівель.
  • Бажаний досвід в управлінні та підтримці роботи з партнерами.
  • Бажаний досвід реалізації та управління гуманітарними проєктами.
  • Попередній досвід роботи з ДРБ є перевагою.
  • Глибоке розуміння суб’єктів державного управління в Україні, їхніх ролей та структур, особливо для місцевих та регіональних суб’єктів. Розуміння та знання носіїв обов’язків на Півдні України є особливою перевагою.
  • Глибоке розуміння української правової системи в питаннях корпоративного управління.
  • Сильні комунікативні навички та здатність сприяти співпраці, а також будувати і підтримувати відносини з партнерами.
  • Навички ефективного вирішення проблем.
  • Відмінні навички використання додатків Microsoft Office (зокрема, Word, Excel та PowerPoint) та онлайн-інструментів Microsoft (зокрема, Outlook, Microsoft Teams та SharePoint).
  • Навички написання та редагування звітів, пропозицій та документації для різних аудиторій.
  • Вміння розробляти технічні матеріали, такі як навчальні матеріали, програмні інструменти та стратегічні документи.
  • Навички моніторингу та оцінки партнерських програм та вміння сприяти процесам навчання та вдосконалення.
  • Ефективне управління часом та вміння дотримуватися дедлайнів.
  • Спокійний та дипломатичний характер.
  • Володіння англійською мовою на просунутому рівні.
  • Вільне володіння українською мовою є обов’язковим.

Усі посади ДРБ вимагають від особи, яка займає посаду, володіння основними компетенціями ДРБ:

  • Прагнення до досконалості: зосередженість на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів.
  • Співпраця: залучення відповідних сторін і заохочення відгуків.
  • Взяття ініціативи: взяти на себе відповідальність та ініціативу, прагнучи до інновацій.
  • Комунікація: слухати та говорити ефективно та чесно.
  • Демонстрація доброчесності: дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки щодо цінностей і Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та переслідувань.

Ми пропонуємо:

Контракт: безстроковий контракт після успішного проходження 3-х місячного випробувального терміну;

Рівень: Н — неуправлінський

Місце виконання обов’язків: Миколаїв

Дата початку: якомога швидше

Заявки відкриті лише для громадян України. Заробітна плата та умови будуть відповідати умовам працевлаштування Датської ради у справах біженців.

Процес подачі заявки:

Усі кандидати повинні надіслати супровідний лист та оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок) англійською мовою.

Заявки, надіслані електронною поштою, розглядатися не будуть.

Щоб відгукнутись, натисніть ТУТ

Ми залишаємо за собою право проводити співбесіди до закінчення терміну подачі заявок.

Кінцевий термін подачі заявок: 2 вересня 2024 року.


Останні публікації цього розділу:

Послуги юриста/ки гуманітарного реагування у Миколаївській та Херсонській області

Фахівець/чиня із захисту, гендерних питань та інклюзії

Молодший/ша фахівець/чиня з питань соціальної роботи

Керівник/ця відділу планування, моніторингу, оцінки та звітності

Старший/ша фахів/чиня з моніторингу, оцінки, підзвітності та навчання