Послуги юриста/ки гуманітарного реагування у Миколаївській та Херсонській області

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
legal_dev_network

tender_ntylth(15) закупівля послуг
Послуги юриста/ки гуманітарного реагування у Миколаївській та Херсонській області

Послуги надаються в рамках проєкту «HAVEN – гуманітарна діяльність через волонтерів, активістів і мережі» (далі – Проект), що реалізується за сприянням FCDO, з метою Створення нових координаційних структур гуманітарного реагування на території Херсонської та Миколаївської областей та надання підтримки територіальним громадам та обласним політичним адміністраціям для координації реагування на виявлені потреби та інтеграції нагальних гуманітарних проблем у довгострокову стратегію соціально-економічного розвитку в Херсонській та Миколаївській областях.

Метою даного напряму є надання послуги зі збору, обробки та структурування інформації про населенні пункти Миколаївської та Херсонської областей, включаючи дані щодо громад, їх потреб, а також організацій, які можуть задовольнити ці потреби з подальшим адмініструванням таблиць і баз даних.

У зв’язку із розширенням впроваджуваних ініціатив МПР запрошує постачальників послуг подати цінову пропозицію на закупівлю послуг юриста/-ки гуманітарного реагування у Миколаївській та Херсонській області.

Підрядник повинен подати пропозицію згідно з доданим Запитом ціни. 

Кінцевий термін подання заявок: 22 серпня 2024 року до 19:00 за київським часом.

Період заключення контракту: до 31 січня 2025 року.

Повні заявки повинні надаватись українською мовою в одному екземплярі на електронну пошту [email protected] із маркуванням: «Тендер № FCDO_LDN_2024_41» не пізніше 19:00, 22 серпня 2024 року.

Кінцевий термін подачі заявок: 22 серпня 2024 року до 19:00 за київським часом.

Детально з обов’язками, умовами та вимогами до тендерних пропозицій просимо ознайомитись:ІНСТРУКЦІЯ ЗАПИТ ЦІНИ Закупівля послуг № FCDO_LDN_2024_41

Учасники конкурсу надають організаторам наступні документи:

  1. Заповнену та підписану цінову пропозицію у затвердженому ГС “МПР” форматі документа (Додаток – Цінова пропозиція) у форматі PDF.
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус ФОП 3-ї групу  (якщо зареєстрований ФОП). 
  3. Резюме учасника_ці конкурсу.
  4. Наявність рекомендацій від представників влади, ОГС (за наявності).
  5. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію ФОП 3-ї групу та копія документу, що підтверджує податковий статус ФОП 3-ї групу або лист-згоду щодо реєстрації ФОП 3-ї групи, складений у довільній формі з підписом та надіслана у форматі .pdf.

Якщо учасник не зареєстрований фізичною особою підприємцем:

Просимо надати лист згоду (у довільній формі) про готовність зареєструвати ФОП 3-ї групи у разі вашого відбору.

Важливо! Якщо учасник/ця конкурсу не надасть будь-який з вищезазначених документів, його/її заявка не розглядатиметься у межах подальшої оцінки.

Після первинної оцінки, з кандидатам будуть проведені співбесіди. Остаточне рішення щодо обрання переможця буде оголошено після співбесід. 

Щодо додаткових питань, просимо звертатись на пошту [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Фахівець/чиня із захисту, гендерних питань та інклюзії

Фахівець/чиня для роботи з партнерами з питань врядування

Молодший/ша фахівець/чиня з питань соціальної роботи

Керівник/ця відділу планування, моніторингу, оцінки та звітності

Старший/ша фахів/чиня з моніторингу, оцінки, підзвітності та навчання