Конкурс на закупівлю картриджів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Girls

Copy of Запрошуємо до участі у ТЕНДЕРІ (12)
Конкурс на закупівлю картриджів

В межах реалізації проєкту “Надання багатосекторальної гуманітарної допомоги постраждалому від конфлікту населенню в Україні (Консорціум реагування BHA Ukraine)”, ГО “Дівчата” оголошують конкурс на закупівлю картриджів. 

Повні заявки повинні надаватись українською мовою в одному екземплярі на електронну пошту [email protected] із маркуванням: “64FPU_2023_33_Конкурс на закупівлю картриджів ” не пізніше 18:00, 22 серпня 2024 року.

Із повним переліком документів, необхідних для подання заявки на конкурс та іншими деталями можна ознайомитись за посиланням: Request for Quotation (RFQ)_64FPU_2023_33.

Кваліфікаційні вимоги до учасників/ць:

  1. Досвід роботи у сфері постачання відповідних товарів, що підтверджується аналогічними договорами;
  2. Відповідність технічним характеристикам запитуваних товарів;
  3. Здатність виконувати поставки товарів у визначений термін;
  4. Можливість надання оригіналів супроводжуючих документів через сервіс електронного документообігу “ВЧАСНО”;
  5. Рекомендації (за наявності).

Для розгляду пропозиції та визначення переможця необхідно:

  1. Реєстраційні документи.
  2. Щонайменше два аналогічні договори постачання.
  3. Заповнений Додаток А1. у форматі .pdf
  4. Підписаний Кодекс поведінки постачальників.
  5. Витяг з інформаційно-аналітичної системи “Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості”

У разі ненадання вищезазначених Обов’язкових документів заявка може вважатися НЕДІЙСНОЮ.

Запитання щодо конкурсу можна надсилати в електронному вигляді за ел.поштою: [email protected] до 21 серпня 2024 року.


Останні публікації цього розділу:

Конкурс з надання послуг з організації і проведення заходів (комплексного обслуговування заходів)

Конкурс серед закладів загальної середньої освіти Івано-Франківської області для модернізації харчоблоку та їдальні

ЗАПРОШЕННЯ ДО УЧАСТІ У ПРОЦЕСІ ЗАКУПІВЛІ НА УКЛАДАННЯ ДОГОВОРІВ ПРО НАДАННЯ ПОСЛУГ ПРОЖИВАННЯ, ОРЕНДИ КОНФЕРЕНЦ-ЗАЛУ ТА ХАРЧУВАННЯ ДЛЯ УЧАСНИКІВ ТРЕНІНГІВ УПРАВЛІННЯ ПРОБЛЕМАМИ

Закупівля серверного комп'ютера та мережевого обладнання для офісу проєкту IBR/ Procuring a Server computer and network equipment for the IBR project office

Надання послуг перевезень пасажирів (евакуація) із зон бойових дій (продовжено)

Конкурс на закупівлю послуг проведення тренінгу з експертизи у плануванні відновлення для реалізації проєкту ГО “Сильні громади”