Фахівець/чиня з військового обліку

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Caritas Ukraine

Vacancy-вакансія-dfrfycsz7
Фахівець/чиня з військового обліку

МБФ «Карітас України» шукає Фахівця з військового обліку. Наша організація стрімко розвивається та збільшується в кількості персоналу, тому ми будемо раді долучити до команди фахівця, з досвідом ведення військового обліку, який допоможе нам якісно комунікувати всередині організації та з відповідними державними установами. Для нас важливо, щоб кандидат на цю позицію був уважним до деталей та брав на себе відповідальність за свій напрям роботи, якісно адміністрував кадрові процеси, був уважним до запитів та до людей з якими співпрацює, відповідно до потреб організації, а також  – професійно оформлював потрібні документи, відповідно до чинного законодавства та вимог діючих стандартів, враховуючи особливості роботи неприбуткових організацій.

Основні обов’язки:

  • ведення військового обліку за списками персонального військового обліку та адміністрування даних військовозобов’язаних при оформленні на роботу, звільненні з роботи, зміні облікових даних працівників.
  • перевірка військово-облікових документів працівників та інформації що міститься в даних документах щодо наявності оновлених даних відповідно до норм чинного законодавства
  • оформлення необхідних документів для бронювання працівників та увільнення їх від роботи у зв’язку з мобілізацією
  • проведення звіряння списків персонального військового обліку із записами у їх військово-облікових документах працівників та даних списків персонального військового обліку з обліковими документами відповідних ТЦК та СП.
  • оповіщення працівників про їх виклик до ТЦК та СП
  • реєстр переміщення та зберігання військово-облікових кадрових документів
  • підготовка та подання до відповідних ТЦК та СП відомостей про призовників, військовозобов’язаних, персональний військовий облік яких вони ведуть.
  • надання консультацій з військового обліку співробітникам фонду, взаємодія з ТЦК
  • забезпечення повноти та достовірності облікових даних,  що вносяться до списків персонального військового обліку, відомості оперативного обліку та забезпечення конфіденційності інформації
  • розробка методичних рекомендацій щодо ведення військового обліку
  • підготовка інформації та відповідних матеріалів для співробітників фонду щодо  законодавчих зобовязань організації та працівників, відповідно до правил військового обліку
  • ведення кадрового обліку працівників у співпраці з працівниками департаменту
  • участь у розробці положень та процедур департаменту
  • тісна співпраця з юридичним департаментом

Вимоги

Кваліфікація:

  • Вища освіта
  • Досвід роботи з ведення військового обліку.
  • Сертифікат про підвищення кваліфікації відповідальної особи за ведення військового обліку (при наявності буде перевагою).

Володіння наступними знаннями:

  • Знання законодавства з ведення військового обліку, бронювання військовозобов’язаних.
  • Кодекс законів про працю України;
  • Стандарти та уніфікування форм кадрової документації;
  • Стандарти правил внутрішнього трудового розпорядку (включаючи дистанційну роботу).
  • Порядок розробки та впровадження політик та процедур, що регулюють військовий облік;

Необхідні навички:

  • Українська – вільно
  • Здатність планувати та визначати пріоритети у роботі;
  • Увага до деталей;
  • Відмінні організаторські здібності;
  • Вміння використовувати сучасні технології з прийняття рішень та управління процесами;
  • Відмінні письмові та усні навички спілкування;
  • Орієнтованість на результат та дотримання дедлайнів
  • Системне мислення
  • Інноваційна грамотність – впевнений користувач MS Windows та MS Office – Word, Excel (тексти, таблиці, формули, візуалізація і т.п.), додатків для веб-конференцій та ін.

Ми пропонуємо:

  • офіційне працевлаштування
  • конкурентний рівень заробітної плати
  • потрібні ресурси для виконання поставлених завдань
  • можливість професійного зросту
  • можливість бути в команді великої мережі Благодійних організацій

Ми пропонуємо більше, ніж просто роботу — з нами у вас є можливість розвиватися та долучитись до якісних змін у суспільстві!

Карітас України прагне створити та підтримувати середовище, яке пропагує основну цінність людської гідності та запобігає домаганням, зловживанням та експлуатації своїх працівників, партнерів та бенефіціарів.

Кандидат на цю посаду  перед співбесідою має ознайомитися з політиками та процедурами Системи Убезпечення та Кодексу поведінки співробітників.

З політиками та процедурами можна ознайомитися на нашому сайті: https://caritas.ua/sfg/

Звертаємо Вашу увагу на те, що дана вакансія передбачає проведення ряду перевірок, включно з  перевіркою рекомендацій від попередніх працедавців та перевіркою даних щодо судимостей.

Якщо у вас є успішний відповідний досвід і ви відповідаєте вимогам вакансії, надсилайте резюме та супровідний лист на електронну адресу: [email protected]


Останні публікації цього розділу:

Асистент/ка відділу гуманітарних програм

Менеджер/ка по роботі з кадрами / HR Manager

Консультант/ка-розробник/ця PL/SQL (розробка інформаційної панелі для ВПО) / PL/SQL Developer Consultant (IDP dashboard development)

Координатор/ка проєкту з надання психосоціальної підтримки дітям та дорослим шляхом розвитку мережі та розбудови потенціалу Центрів життєстійкості у Харківській області

Аналітик/иня даних у сфері геоінформаційних систем

Комунікаційний менеджер_ка до ІСАР Єднання