Надання експертних та тренерських послуг для Верховної Ради України

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Internews Ukraine

prostirtender tender_ntylth(9)
Надання експертних та тренерських послуг для Верховної Ради України

Громадська організація «Інтерньюз-Україна» оголошує тендер на надання експертних та тренерських послуг для Верховної Ради України (ВРУ) в межах проєкту «РАДА: наступне покоління»,  що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID).

МЕТА: вибір фахівців для надання експертних та тренерських послуг для (ВРУ) протягом серпня-вересня 2024 року з можливістю подовження контракту.

ОПИС ПОСЛУГ: обрані підрядники надаватимуть послуги з проведення двох днів офлайн тренінгу для народних депутатів України та Апарату ВРУ на тему «Роль ВРУ в переговорному процесі з ЄС»:

  • Складання програми на 2 дні з чітким розкладом по годинах;
  • Підготовка презентацій Power Point на обидва дні;
  • Проведення воркшопу – 2 дні, Київ.

ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ЗАЯВКИ

До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які:

  • містять повний пакет документів, а саме: заповнена заявка; реєстраційні документи; портфоліо/документ, що підтверджує досвід надання послуг;
  • заповнені українською або англійською мовою;
  • закріплені підписом та печаткою;
  • вчасно надіслані електронною поштою.

СТРОКИ НАДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ

Пропозиції на участь у тендері приймаються до 18.00 25 серпня 2024 рокуна пошту [email protected] з обов’язковим зазначенням теми листа: «Заявка на тендер_експерт з права ЄС та європейської інтеграції».

ВИМОГИ ДО ПОСЛУГ ТА УМОВИ ОПЛАТИ

Оплата послуг здійснюється ГО «Інтерньюз-Україна» на підставі підписаного з виконавцем договору/акту/рахунку про надання послуг шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях або доларах США.

Оскільки ці послуги фінансуються коштом міжнародної технічної допомоги, вони оплачуватимуться без ПДВ.

Участь в тендері можуть брати українські або іноземні фізичні особи, юридичні особи та фізичні особи-підприємці (ФОП).

Для українських фізичних осіб – копії паспорта (1,2 сторінка та сторінка з пропискою), ідентифікаційний код.

Для іноземних фізичних осіб - довідка про реєстрацію місця проживання (certificate of residence), історія заробітних плат (salary history), банківські реквізити (bank details).

Для українських ФОП — до заявки додається: актуальна виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, витяг з реєстру платників податків/свідоцтво платника єдиного податку, наявний перелік видів діяльності, що відповідають суті послуг, щодо яких оголошено тендер (КВЕДи).

Для українських юридичних осіб — до заявки додаються реєстраційні документи: скан-копія Статуту, свідоцтва про державну реєстрацію/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, свідоцтва платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ та/або свідоцтва/витягу про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства, документ, що підтверджує повноваження підписанта.

Для іноземних фізичних осіб, ФОП та юридичних осіб – довідка про реєстрацію місця проживання (certificate of residence), історія заробітних плат (salary history), банківські реквізити (bank details) та за додатковим можливим запитом інші реєстраційні документи в залежності від податкового законодавства іноземного резидента.

ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ВИБОРУ ПЕРЕМОЖЦІВ

  • Раціональна фінансова пропозиція.
  • Наявність вищої освіти (спеціальності: право, державне управління, політологія, міжнародне право тощо).
  • Обізнаність щодо законодавчого процесу, основ аналізу державної політики, роботи Парламенту.
  • Обізнаність щодо процесу європейської інтеграції, Європейського конституційного договору і принципу верховенства права ЄС; застосування права ЄС у нових державах-членах ЄС; адаптація національної правової системи до права Європейського Союзу.
  • Досвід роботи в парламентському комітеті зі справ ЄС (комітет з питань євроінтеграції), досвід участі в переговорному процесі щодо вступу в ЄС.
  • Досвід роботи з органами державної влади/міжнародними організаціями/проектами технічної допомоги є обовʼязковим.
  • Готовність надавати послуги у визначені терміни.
  • Відповідність заявки потребі замовника та умовам тендерної документації.

ЗАСТЕРЕЖЕННЯ ЩОДО ДОТРИМАННЯ ВИМОГ ОСНОВНОГО ДОНОРА

ГО «Інтерньюз-Україна» звертає увагу учасників тендеру на те, що оскільки послуги надаватимуться в межах проєкту «РАДА: наступне покоління», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID), підрядник повинен дотримуватися вимог основного донора (USAID), що будуть викладені у додатку до договору укладеного із переможцем тендеру. Зазначені вимоги доступні для ознайомлення за посиланням.

Визначення переможців відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями відбору. Результати відбору будуть оголошені всім, хто брав участь у конкурсі, електронною поштою або телефоном.

У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтесь до Христини Бідонько за електронною адресою: [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю обладнання (моноблок, павербанки, навушники, настільні лампи, ноутбуки)

Тендер на закупівлю робіт з проведення серії з трьох опитувань панелі експертів на суспільно-політичну, економічну та бізнес тематику

Конкурс на закупівлю закупівлю послуг з розробки та створення інформаційних продуктів для покращення видимості роботи гарячої лінії

Набір на довгострокове волонтерство до наукового центру “EXPERYMENT”

Конкурс на закупівлю комп’ютерного обладнання (ноутбуків)

Стипендіальна програма від Уряду Швеції в Українському Жіночому Фонді