Як ШІ стає союзником у боротьбі з дезінформацією
28-29 серпня Академія української преси за підтримки Фонду Фрідріха Науманна за Свободу продовжила розбиратись в ШІ і провела вебсемінар “Штучний інтелект і медіаграмотність: інструменти та ...
Додано:
aup
28-29 серпня Академія української преси за підтримки Фонду Фрідріха Науманна за Свободу продовжила розбиратись в ШІ і провела вебсемінар “Штучний інтелект і медіаграмотність: інструменти та рекомендації”.
Штучний інтелект стає частиною багатьох сфер життя. Наприклад, поєднання ШІ та медіаграмотності може забезпечити більш ефективну боротьбу з дезінформацією та допомогти людям стати більш критичними споживачами в часи цифрової ери. Тому не дивно, що ця тема викликала такий інтерес.
Протягом двох днів, не дивлячись на відключення світла, 30 учасників вебсемінару продовжували поглиблювати свої знання в темі ШІ, вчилися робити точні запити, щоб отримати необхідне від ШІ, а також дискутували на тему використання ШІ в боротьбі з дезінформацією.
Валерій Іванов, президент Академії української преси, доктор філологічних наук, професор, зазначив: “Штучний інтелект стрімко увірвався у наше повсякденне життя. Це потужний помічник, але і потужний елемент дезінформації. Тому навички спілкування з ШІ мають бути обов’язковою компетенцією кожної людини”.
Максим Запорожченко, менеджер медіаосвітніх програм АУП, завідувач центру цифрової освіти та медіакультури Миколаївського ОІППО, зауважив: “Під час нашого вебсемінару всі учасники виконують невелике домашнє завдання, пов’язане з викладанням їх предмету. І варто відзначити, що демонстрація виконаного завдання – це не просто про оцінювання чи рекомендації, це блок справжнього взаємонавчання та безцінного обміну ідеями, навіть такими, які не завжди можуть запропонувати досвідчені тренери. Ми надзвичайно радіємо, коли вчителі проявляють творчість та креативність у своїх підходах”.
Андрій Юричко, медіатренер, журналіст, кандидат філологічних наук, викладач КНУ імені Тараса Шевченка, прокоментував: “Учні та студенти активно використовують LLM для навчання та творчості. Вчитель має не лише вміти робити те саме краще, але ще й навчити всіх бажаючих працювати з цими моделями ефективно. За два дні ми розказали і про лайфхаки у роботі зі штучними моделями, і поділилися працюючими інструментами, лінками, ресурсами, які всі ці навички покращують”.
На вересень АУП запланувала ще 2 вебсемінари на цю тематику, тож ще є шанс долучитись за посиланням.
Gefördert durсh die Bundesrepublik Deutschland
За підтримки Федеративної Республіки Німеччина