Тендер на надання послуг з організації заходу (м. Ужгород)
ЗАВЕРШЕНО
Громадська організація «Інтерньюз-Україна» оголошує тендер на надання послуг з організації заходу в межах проєкту «Культурна дипломатія: ЄС – Україна», що фінансується Представництвом Європейського Союзу в Україні.
МЕТА: вибір фахівців для надання послуг з організації заходу «Арт-резиденція «EU-UA Bridges of Resilience: Shared Heritage and Common Futures» на період 16.09 – 24.09.2024 року.
ОПИС ПОСЛУГ: обрані підрядники надаватимуть послуги з організації заходу Арт-резиденції, а саме оренди конференц-зали, харчування та проживання в м. Ужгороді 16.09 – 24.09.2024 року.
Детальний опис послуг тут.
ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ЗАЯВКИ
До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які:
- містять повний пакет документів, а саме: заповнена заявка; специфікація з детальним прорахунком вартості; реєстраційні документи; портфоліо/документ, що підтверджує досвід надання послуг;
- заповнені українською мовою;
- закріплені підписом та печаткою;
- вчасно надіслані електронною поштою.
СТРОКИ НАДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ
Пропозиції на участь у тендері приймаються до 18.00 10 вересня 2024 року на пошту [email protected] з обов’язковим зазначенням теми листа: «Заявка на тендер_ організація заходу_16-24.09».
ВИМОГИ ДО ПОСЛУГ ТА УМОВИ ОПЛАТИ
Оплата послуг здійснюється ГО «Інтерньюз-Україна» на підставі підписаного з виконавцем договору/акту/рахунку про надання послуг шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях.
Участь в тендері можуть брати юридичні особи та фізичні особи-підприємці (ФОП).
Для ФОП — до заявки додається: актуальна виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, витяг з реєстру платників податків/свідоцтво платника єдиного податку, наявний перелік видів діяльності, що відповідають суті послуг, щодо яких оголошено тендер (КВЕДи).
Для юридичних осіб — до заявки додаються реєстраційні документи: скан-копія Статуту, свідоцтва про державну реєстрацію/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, свідоцтва платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ та/або свідоцтва/витягу про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства, документ, що підтверджує повноваження підписанта.
ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ВИБОРУ ПЕРЕМОЖЦІВ
- Раціональна фінансова пропозиція.
- Готовність надавати послуги у визначені терміни.
- Підтверджений досвід у сфері надання послуг.
- Якість надання послуг.
- Відповідність заявки потребі замовника та умовам тендерної документації.
Визначення переможців відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями відбору. Результати відбору будуть оголошені всім, хто брав участь у конкурсі, електронною поштою або телефоном.
У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтесь до Юлії Винниченко за електронною адресою: [email protected].