Тендер на розробку та впровадження комунікаційної кампанії та створення брендингу
ЗАВЕРШЕНО
«Менеджмент Сайенс фор Хелс, Інк.» (MSH), що впроваджує в Україні Проєт USAID «Безпечні та доступні ліки» (SAFEMed), оголошує тендер на розробку та впровадження комунікаційної кампанії та створення брендингу Органу Державного Контролю (ОДК).
Основна мета розробки та впровадження комунікаційної кампанії – забезпечити обізнаність, довіру та авторитет нової установи серед громадськості та професійної спільноти та міжнародних інституцій, в тому числі регуляторних органів інших країн та Європейської медичної агенції.
Розробка та впровадження проєкту комунікаційної кампанії передбачає виконання наступних послуг:
- розробка і реалізація комунікаційної стратегії, в тому числі комунікаційного плану по висвітленню роботи над створенням ОДК;
- створення брендингу ОДК: логотипу, фірмового стилю, темплейтів презентацій, брошур, звітів та інших необхідних медіа-матеріалів для запуску;
- забезпечення формування позитивного іміджу ОДК;
- створення впізнаваності ОДК;
- формування сталого переконання в суспільстві щодо необхідності реформи в фармацевтичному секторі та створення ОДК;
- антикризова комунікація, моніторинг настроїв таргетованої аудиторії.
Період надання послуг: вересень 2024 – квітень 2025 (8 місяців)
Умови оплати: оплата за послуги без ПДВ протягом 10 банківських днів після реалізації кожного етапу кампанії.
Запит на надання пропозицій:
ЗНП #UKRSAFEMED166A_Комунікаційна кампанія ОДК
Додаток 1. Підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам
Дата запиту на надання комерційної пропозиції: |
03 вересня 2024 року |
Кінцева дата для питань: |
06 вересня 2024 року до 18:00 |
Кінцева дата та час надання комерційної пропозиції: |
18 вересня 2024 року до 18:00 |
Контактна інформація: |