Експерт/ка з ГІС, місцевих реєстрів, систем обліку та е-документообігу
ЗАВЕРШЕНО
Міжнародна благодійна організація «Фонд Східна Європа» в межах реалізації швейцарсько-української програми «Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади (EGAP)» оголошує конкурсний відбір на посаду експерта/-ки у сфері впровадження геоінформаційних систем (ГІС), місцевих реєстрів, систем обліку та е-документообігу.
У межах співпраці з пілотними громадами у Вінницькій, Волинській, Дніпропетровській, Луганській, Одеській, Сумській, Херсонській, Хмельницькій та Чернігівській областях заплановано реалізацію проєктів із упровадження цифрових інструментів для упорядкування та оптимізації діяльності органів місцевого самоврядування, зокрема геоінформаційних систем, місцевих реєстрів, систем обліку, документообігу тощо.
- Дата початку роботи: якнайшвидше;
- місцерозташування: Київ, Україна;
- зайнятість: повна, без можливості сумісництва;
- формат роботи: офлайн.
Головні завдання:
- аналіз планування комплексної цифровізації діяльності органів місцевого самоврядування, упровадження систем підтримки ухвалення рішень на основі даних;
- супровід упровадження цифрових інструментів ГІС, місцевих реєстрів, систем обліку, е-документообігу та інших систем у пілотних громадах;
- аналіз використання наявних систем та створення рекомендацій щодо покращення їх функціонування в громадах;
- забезпечення проведення навчань, менторство та взаємодія з представниками органів місцевого самоврядування, відповідальними за наповнення та підтримання систем в актуальному стані;
- створення індивідуальних планів роботи з ГІС, реєстрами, системами обліку та документообігу.
Цей перелік обов’язків та завдань тільки репрезентує особливості та рівень дорученої роботи та не є вичерпним.
Вимоги до кандидатів:
- досвід упровадження цифрових рішень;
- розуміння специфіки роботи та досвід взаємодії з органами місцевого самоврядування;
- знання особливостей упровадження та функціонування геоінформаційних систем, місцевих реєстрів, систем обліку, е-документообігу;
- критичне мислення та здатність знаходити оптимальні засоби для досягнення мети;
- високий рівень комунікаційних здібностей, здатність переконувати людей, навички з управління змінами.
Бажані навички:
- уміння і бажання працювати в команді;
- готовність навчатися;
- уміння працювати з інформацією та здатність її систематизувати;
- уважність до деталей;
- високий рівень самоорганізації;
- здатність ефективно працювати в режимі багатозадачності, адаптуватися до змін;
- поміркованість та старанність у виконанні завдань.
Для участі в конкурсі просимо надіслати мотиваційний лист та резюме на адресу [email protected] з позначкою «Експерт з ГІС, місцевих реєстрів, систем обліку та е-документообігу» до 19 вересня 2024 року включно.
У мотиваційному листі, будь ласка, зазначте:
- досвід упровадження цифрових рішень;
- приклад взаємодії з представниками ОМС.