Комунікаційний(-а) менеджер(-ка) у спільний проєкт МОН та ЮНІСЕФ
ЗАВЕРШЕНО
Команда комунікаційного проєктного офісу Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні, що розгорнутий на базі Міністерства освіти і науки України — це група українських експертів з комунікацій, які не є державними службовцями,
фінансуються ЮНІСЕФ на тимчасовій основі та забезпечують цільову підтримку МОН у розробці й реалізації пріоритетів організації. Команда складається з десяти спеціалістів (SMM-менеджери, дизайнери, редактор, PR, comms за ін. напрямами і тд.) і шукає останній пазл в дружні обійми — комунікаційного(-ну) менеджера(-ку) з напряму дошкілля.
Ця вакансія «про» та «для» тебе, якщо —
- ти розумієшся, як в трендах комунікацій, так і в координації ком. проєктів;
- тебе надихає робота над розвитком державних комунікацій в Україні;
- готовий(-а) працювати full-time в офісі МОН (м.Київ).
Основна задача позиції — бути потужним «голосом» МОН з теми дошкілля на національному рівні в команді. Якщо детальніше, то у твоєму task-list будуть:
- Розробка та впровадження комунікаційної стратегії напряму дошкілля (на основі фокусів МОН, які можна прослідкувати, наприклад, за посиланням);
- Формування пулу релевантних спікерів серед освітян в напрямі дошкілля;
- Створення та проведення комунікаційних та інформаційно-освітніх кампаній для проєктів напряму дошкілля та всіх релевантних ЦА щодо освітніх трансформацій у сфері дошкілля;
- Робота з наявними інфоприводами МОН в напрямі дошкілля;
- Аналіз та моніторинг ефективності комунікацій МОН напряму дошкілля;
- Співпраця та координація із ЮНІСЕФ щодо реалізації спільних кампаній по дошкіллю;
- За потреби — комунікаційний супровід спікерів МОН в темі дошкілля (медіа та соцмережі).
Приклади спільних проєктів МОН та ЮНІСЕФ — освітній серіал про дошкілля, НУМО, «Садок на зразок», ін.
На що ми звертаємо увагу:
- Досвід роботи на релевантних посадах від 2 років, а саме, вміння «пакувати» комунікації на всеукраїнському рівні (в ідеалі — в державних структурах з сучасними підходами в комунікаціях або агенціях);
- Мотивацію до стрімкого заглиблення в напрям дошкілля або досвід в темі;
- Самостійність. Готовність «під ключ» вести комунікації напряму дошкілля на національному рівні — збирати, аналізувати законопроєкти, виділяти ключове, розуміти під яким кутом, коли та в якому форматі потрібно висвітлити тему, ін.;
- Готовність багато писати. (в тому числі іноді готувати тези для виступів, тексти інтервʼю та ін. для основних спікерів МОН в темі дошкілля, але переважно — текстові матеріали для висвітлення теми напряму у зовнішній комунікації МОН);
- Інновації, сучасні підходи — вміння ніжно і доречно вплітати тренди в державні комунікації, робити їх — «вау»;
- Системність. Повага до структури (вміння створювати її своїми руками) та вміння працювати з таблицями, task-менеджерами (Asana), ін.;
- Мова. Грамотне володіння українською мовою, володіння англійською мовою на рівні B2 (та вище) — буде перевагою.
Soft-skills, які «підсвітять» твої таланти: проактивність, готовність відповідати за реалізацію своїх ідей та гнучкість — готовність скоріше шукати шляхи «як зробити», ніж «чому не робити».
Крім сенсів та розвитку, пропонуємо:
- Ринкову фінансову мотивацію згідно твого портфоліо (обіцяємо, обговоримо межі мотивації на першій відеоспівбесіді);
- Можливість звучати «голосно» на всеукраїнському рівні — комунікувати масштабні освітні трансформації в Україні та отримувати вау-кейси в CV;
- Команду молодих комунікаційних експертів, цінність яких — спільна робота на результат, людей, що стало й уперто продовжують робити те, що важливо;
- Роботу full-time в офісі МОН у м. Київ (пн-пт, 09:00-18:00) — поруч з колегами;
- Перший контракт з 1 вересня по 31 грудня 2024 з можливістю подовження далі за результатами роботи та статусом проєкту.
Процес рекрутингу починається із заповнення форми, а далі — відеоспівбесіда з рекрутером — онлайн-інтерв’ю з МОН — (опційно: тестове завдання) — offer.
Форма подачі на вакансію відкрита до 16 вересня 2024 року (включно)
До зустрічі на співбесіді?