Продовжено Тендерне оголошення про проведення відкритого тендеру із закупівлі обладнання для запровадження системи відеоспостереження

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Fond Voznesenska

tender_ntylth9-300x225
Продовжено Тендерне оголошення про проведення відкритого тендеру із закупівлі обладнання для запровадження системи відеоспостереження

БО «ФОНД ГРОМАДИ ВОЗНЕСЕНСЬКА» в межах грантового проєкту «Безпековий офіс», грантова угода № RPP/2023/11/061/CS, що реалізується підтримки ПРООН, оголошує відкритий тендер на закупівлю обладнання для безперебійного живлення для облаштування безпекового офісу.

 Дата оголошення про тендер: 06.09.2024 року

Термін подання тендерних пропозицій: 12.09.2024 року

Предметом закупівлі є:

Лот 1: Джерело безперебійного живлення Powercom SRT-3000XL LCD IEC або аналог

Лот 2: Батарейний блок Powercom до джерела безперебійного живлення MAC-2000/3000 або аналог

Лот 3: Зарядна станція EcoFlow DELTA Max 2000 або аналог

 

Докладні вимоги до предмету закупівлі наведені у Тендерному завданні до Тендеру (Додаток 1).

Умови оплати: Тільки післяплата. Протягом 5 банківських днів з дати поставки товару і наявного повного пакету документів.

Строк надання товарів: протягом 30 днів від дати підписання Договору поставки.

У вартість послуг повинна бути включена доставка товару до місця призначення: 56500, Миколаївська область, м. Вознесенськ, площа Центральна, 1

Вимоги до постачальника товарів – учасника тендеру

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, мають  досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі/надання послуг, заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт)

Учасники можуть надавати свої пропозиції як за одним, такі за декількома лотами.

Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус
  3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається);
  4. Оригінал Рахунка-фактури 
  5. Зразок договору поставки товару
  6. Документи, що підтверджують досвід (рекомендаційні листи, договори на аналогічні роботи/послуги тощо)

 Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення
  3. Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора
  4. Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів/послуг

 Тендерні процедури

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою [email protected]  до 11.09.2024 року.

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.

Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/робіт/передачі товару.

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді (у форматі PDF) надіслані учасником на електронну адресу ПРООН [email protected] з темою листа «Вікритий тендер_RPP/2023/11/061/CS_ назва учасника» до 12.09.2024 року.  Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 18 години 12.09.2024 року, розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця тендеру, відбудеться організатором тендеру після фінансової та технічної оцінки запропонованих тендерних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше 15.09.2024 року.

Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

Контактна особа: Гуртова Юлія телефон +38 0666505270

 Додаток 1. Детальний опис товару (обладнання ДБЖ) RCH

Додаток 2. Перелік контактів партнерів (обладнання ДБЖ)

Проформа тендерної пропозиції (обладнання ДБЖ) RCH 


Останні публікації цього розділу:

Конкурс з надання послуг з організації і проведення заходів (комплексного обслуговування заходів)

Конкурс серед закладів загальної середньої освіти Івано-Франківської області для модернізації харчоблоку та їдальні

ЗАПРОШЕННЯ ДО УЧАСТІ У ПРОЦЕСІ ЗАКУПІВЛІ НА УКЛАДАННЯ ДОГОВОРІВ ПРО НАДАННЯ ПОСЛУГ ПРОЖИВАННЯ, ОРЕНДИ КОНФЕРЕНЦ-ЗАЛУ ТА ХАРЧУВАННЯ ДЛЯ УЧАСНИКІВ ТРЕНІНГІВ УПРАВЛІННЯ ПРОБЛЕМАМИ

Закупівля серверного комп'ютера та мережевого обладнання для офісу проєкту IBR/ Procuring a Server computer and network equipment for the IBR project office

Надання послуг перевезень пасажирів (евакуація) із зон бойових дій (продовжено)

Конкурс на закупівлю послуг проведення тренінгу з експертизи у плануванні відновлення для реалізації проєкту ГО “Сильні громади”