Провідний/а фахівець/чиня проекту з економічного розвитку сільської місцевості / Economic Recovery Specialist (Rural Livelihoods Specialist)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
[email protected]

Представництво Датської Ради у справах біженців (ДРБ) є провідною міжнародною гуманітарною організацією, основною метою якої є захист, підтримка та просування довгострокових рішень для постраждалого від переміщення населення.

ДРБ існує в Україні з 2014 року. На даний момент у ДРБ працює понад 800 співробітників загалом на території України. У 2024 році ДРБ продовжить суттєве розширення для впровадження реагування на надзвичайні ситуації в секторах соціально-правового захисту, економічного розвитку, відбудови житла та розселення та гуманітарного роззброєння та миробудівництва (гуманітарного розмінування), надаючи пряму підтримку відповідальним особам та громадським організаціям (ГО), а також їх партнерам. ДРБ надалі розвиватиме довгострокові рішення, адаптуючи їх до ситуації, що змінюється.

Наразі ДРБ шукає Провідного фахівця проекту з економічного розвитку сільської місцевості для своєї діяльності в Миколаївській та Херсонській областях.

Ця позиція буде підпорядковуватись Менеджеру проекту з економічного розвитку.

Загальна мета ролі:

Під керівництвом Менеджера проекту з економічного розвитку, Провідний фахівець проекту з економічного розвитку сільської місцевості буде підтримувати реалізацію заходів, пов’язаних із сільським господарством, в Україні, в рамках програми економічного відновлення; Провідний фахівець проекту з економічного розвитку сільської місцевості буде надавати адміністративну та/або технічну підтримку в межах секторального регіону.

Вашими основними обов’язками будуть:

  • Брати участь у безперешкодному впровадженні діяльності, пов’язаної з сільським господарством, під керівництвом Менеджера проекту з економічного розвитку;
  • Брати участь у всіх проектних заходах, пов’язаних із життєзабезпеченням аграрного сектору в південному регіоні, включаючи, але не обмежуючись, надання секторальних грошових коштів фермерам, які ведуть господарство для своїх потреб, та малим фермерським господарствам, а також надання грантів, розвиток потенціалу агробізнесу та формування сільськогосподарського ланцюга доданої вартості.
  • Проводити навчання, оцінку потреб фермерів, які ведуть господарство для своїх потреб, та малих фермерських господарств, які отримують секторальні грошові кошти, а також розробляти та реалізувати відповідний навчальний план.
  • Розвивати технічну спроможність регіональної програмної команди, яка працює у сфері життєзабезпечення сільського господарства.
  • Брати участь у започаткуванні масштабної грантової діяльності з формування ланцюгів доданої вартості, включаючи визначення потенційних грантових агропроектів, які передбачають спільне інвестування;
  • Активно брати участь участь у розробці інших програмних інтервенцій, пов’язаних із сільським господарством, у тому числі шляхом перегляду та оновлення СОПів щодо діяльності та доопрацювання критеріїв таргетингу.
  • Налагоджувати та підтримувати відносини з відповідними зацікавленими сторонами на регіональному рівні, включаючи установи ООН та МНУО, а також відвідувати координаційні форуми, якщо і коли це доречно.
  • Сприяти інтеграції сільськогосподарських програм з іншими секторами ДРБ та тісна співпраця з відділами підтримки ДРБ.

Адміністративна та технічна підтримка:

  • Виконання основних завдань в межах сектору (наприклад, збір даних).
  • Виконання адміністративних завдань.
  • Дотримання вказівок у наданих робочих планах та інструкцій.

Про Вас:

Щоб бути успішним в ролі Провідного фахівця проекту з економічного розвитку сільської місцевості ми очікуємо, що ви будете мати мінімум 3 роки професійного досвіду в галузі роботи з сільськими господарствами, агрономії, або в будь якій іншій релевантній сфері. Також ми очікуємо наступне:

  • Професійно-технічна освіта в галузі сільського господарства, агрономії, технологій виробництва та переробки продукції тваринництва, агроінженерії або з іншої відповідної дисципліни.
  • Досвід виконання адміністративних завдань.
  • Впевнений користувач ПК, пакетів MS Office.
  • Досвід дотримання стандартних процедур та інструкцій.
  • Добре знання стандартів і правил управління документами.
  • Увага до деталей, організованість.
  • Гарні міжособистісні та комунікативні навички.
  • Навички розстановки пріоритетів та планування.
  • Здатність справлятися зі стресом і гнучкість у випадку необхідності працювати протягом тривалого робочого дня.
  • Володіння англійською мовою буде перевагою.
  • Вільне володіння українською мовою є обов’язковим.

Усі посади ДРБ вимагають від особи, яка займає посаду, володіння основними компетенціями ДРБ:

  • Прагнення до досконалості: зосередженість на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів.
  • Співпраця: залучення відповідних сторін і заохочення відгуків.
  • Взяття ініціативи: взяти на себе відповідальність та ініціативу, прагнучи до інновацій.
  • Комунікація: слухати та говорити ефективно та чесно.
  • Демонстрація доброчесності: дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки щодо цінностей і Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та переслідувань.

Ми пропонуємо:

Контракт: безстроковий контракт після успішного проходження 3-х місячного випробувального терміну;

Рівень: G — неуправлінський

Місце виконання обов’язків: Миколаїв

Дата початку: якомога швидше

Заявки відкриті лише для громадян України. Заробітна плата та умови будуть відповідати умовам працевлаштування Датської ради у справах біженців.

Процес подачі заявки:

Усі кандидати повинні надіслати супровідний лист та оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок) англійською мовою.

Заявки, надіслані електронною поштою, розглядатися не будуть.

Щоб відгукнутись,натисніть ТУТ

Ми залишаємо за собою право проводити співбесіди до закінчення терміну подачі заявок.

Кінцевий термін подачі заявок: 15 жовтня 2024 року.


Останні публікації цього розділу:

Волонтерство у соціальній школі та будинку соціального захисту

Асистент/ка гарячої лінії

Офіцер/-ка з безпеки

Закупівельник/ця

Дистрибутор/-ка

Менеджер/ка з фінансових питань