Данська рада у справах біженців (ДРБ) є провідним агентством із захисту, адвокації та просування довгострокових рішень для населення, яке постраждало від переміщення.
ДРБ працює в Україні з 2014 року, наразі в ДРБ працює понад 800 співробітників в Україні і у 2023 році організація продовжить значне розширення для впровадження реагування на надзвичайні ситуації у сферах соціально-правового захисту, засобів до існування, відновлення житла/непродовольчих товарів, гуманітарного роззброєння та розбудови миру (гуманітарна протимінна діяльність), шляхом прямого втручання, підтримувати організації громадянського суспільства (ОГС) та партнерство з ОГС.
Наразі ДРБ шукає Молодшого фахівця з фінансової діяльності в місті Чернігів. Ця посада підпорядковуватиметься Керівнику групи з питань фінансової роботи
Загальна мета ролі:
Під управлянням керівника групи з питань фінансової роботи, молодший фахівець з фінансової роботи відповідає за забезпечення загального щоденного фінансового функціонування офісу та підтримку реалізації програмної діяльності ДРБ.
Обов’язки:
Створення журналів в Dynamics, реєстрація касових операцій та інші необхідні пакети в Dynamics;
Контроль того, щоб аванси та депозити видавалися на основі відповідного схвалення та розраховувалися відповідно до процедур DRC.;
Контроль за відповідністю опису витрат у чеках, касовій книзі, журналах та їх загальної якості внутрішнім інструкціям ДРБ;
Підготовка записів в ERP системі Dynamics –365;
Забезпечення додавання правильної документації до Dynamics;
Відстеження того, що відскановані ваучери регулярно надсилаються в архів.
Контроль за дотриманням внутрішніх інструкцій і процедур донорів щодо закупівель DRC, пов’язаних із конфліктом інтересів, а також міжнародного кодексу поведінки.
Контроль того, щоб уся документація була підготовлена прозоро та підзвітно
Забезпечення належної системи зберігання фінансових документів.
Щоденне надання відсканованих ваучерів та їх зберігання на сервері.
Супровід аудиту кожного проекту;
Активна участь у гармонізації оперативної роботи між регіональними та базовими офісами: обмін ідеями, створення інструментів, оновлення інструкцій тощо;
За потреби надавати іншу підтримку керівнику групи з питань фінансової роботи в рамках фінансових питань.
Необхідний досвід та компетенції:
Досвід роботи в фінансовій сфері не менше 1-2 років
Бажано досвід роботи в МНУО
Відмінні навички роботи з Microsoft Office
Бажано володіння англійською мовою
Вільне володіння українською мовою
Розмовні та комунікативні навички
Розвинені організаторські здібності
Акуратність в роботі з документами
Компетентність вести переговори
Фінансова грамотність
Усі посади ДРБ вимагають від особи, яка займає посаду, володіння основними компетенціями ДРБ:
Прагнення до досконалості: Зосередженість на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів.
Співпраця: Залучення відповідних сторін та заохочення зворотного зв’язку.
Вміння взяти на себе ініціативу: Взяття на себе відповідальності та ініціативи з одночасним прагненням до інновацій.
Спілкування: Слухати і говорити ефективно і чесно.
Демонструвати доброчесність: Дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки відповідно до цінностей та Кодексу поведінки DRC, включаючи захист від сексуальної експлуатації, зловживань та домагань.
Необхідна освіта: Вища освіта у відповідній галузі або еквівалент (фінанси, економіка).
Ми пропонуємо:
Тривалість контракту: 3-х місячний випробувальний період з можливістю подальшої продовження контракту Рівень: I Призначення місця роботи: місто Чернігів Дата початку: Якомога швидше. Заробітна плата та умови будуть відповідати Умовам працевлаштування національного персоналу Данської ради у справах біженців.
Процес подання
Усі заявники повинні завантажити супровідний лист та оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок) англійською мовою. Заявки, надіслані електронною поштою, розглядатися не будуть.