Тендер на створення відеопродукції про е-каталог Prozorro Market та її просування серед цільової аудиторії
ЗАВЕРШЕНО
Запрошуємо всіх взяти участь у тендері. Фонд Євразія*, виконавець проєкту «Підтримка цифрової трансформації» (DTA), що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) та Програмою допомоги з міжнародного розвитку від уряду Великої Британії (UK Dev), проводить конкурс для виявлення потенційного виконавця для створення відеопродукції про е-каталог Prozorro Market та її просування серед цільової аудиторії, згідно з Технічними вимогами
Детальний опис тут.
Загальна мета:
- формування обізнаності громадськості (державних службовців, представників медіа, журналістів-розслідувачів, громадських активістів та громадян, які цікавляться суспільними процесами) про е-каталог Prozorro Market та його цінність для держави;
- інформування про переваги е-каталогу для державних замовників (будь – яких комунальних або державних організацій, наприклад, школи, лікарні, місцевої влади тощо) та українського бізнесу;
- надання учасникам ринку публічних закупівель практичних порад щодо використання е-каталогу, аби підвищити ефективність закупівель.
Завдання зі створення відеопродукції:
- Створити набір анімаційних роликів та відеоролика з живою зйомкою та їх адаптації під формати, для розповсюдження на платформах YouTube, Facebook, Instagram.
Рекламна кампанія:
Таргетоване просування відео у Фейсбуці та Інстаграм на сторінках “Професійні Закупівлі” та “Прозорро” протягом 30 календарних днів.
-
Фейсбук – мінімум 200 тис унікальних переглядів для кожної зі сторінок
-
Інстаграм – мінімум 200 тис унікальних переглядів для кожної зі сторінок
Детальний опис тут.