Бухгалтер/ка

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
silab_ua

vacancy_dfrfycsz(4)
Бухгалтер/ка

SILab Ukraine – громадська організація, що розбудовує екосистему соціального підприємництва та соціальних інновацій в Україні. Шукаємо відповідального/-у бухгалтера/-ку для ведення фінансової діяльності організації та підтримки реалізації соціальних проєктів. Якщо ви маєте досвід роботи у громадському секторі і прагнете працювати в середовищі, що сприяє позитивним суспільним зрушенням в Україні, то ця вакансія саме для вас!

Ми пропонуємо:

  • Віддалений формат роботи, зустрічі в Києві раз на два тижні для планування;
  • Гідний рівень оплати;
  • Тімбілдінги з командою, ретрити та можливості для навчання і підвищення кваліфікації;
  • Причетність до соціальних змін та роботу з мотивованою командою.

Вимоги до кваліфікації кандидата/ки:

  • Вища бухгалтерська або фінансова освіта;
  • Знання стандартів бухгалтерського обліку;
  • Знання податкового законодавства у розрізі роботи ГО/БО;
  • Досвід роботи в ГО/БО з соціальними проектами, міжнародними грантами та субгрантами — від 3 років;
  • Вільне володіння українською мовою;
  • Англійська на середньому рівні (читання, переклад, спілкування з донорами щодо фінансових питань);
  • Комунікаційні навички для командної роботи;
  • Наявність ФОП 3 групи (КВЕДи 70.22, 69.20) або готовність його відкрити;
  • Наявність рекомендаційних листів з попередніх місць, сертифікатів про навчання/підвищення кваліфікації;
  • Стресостійкість, відповідальність за свою роботу;
  • Вміння працювати у гарячих дедлайнах.

Основні обов’язки: 

  • внесення даних бухгалтерського обліку до програми 1С8 (банківські виписки, рахунки, акти наданих послуг, видаткові накладні, авансові звіти);
  • підготовка та підписання договорів/рахунків/актів в паперовому варіанті/Вчасно/Медок;
  • підготовка та подача квартальної податкової звітності, спільно з фінансовою менеджеркою підготовка річної фінансової звітності, участь у проходженні аудиту фінансової звітності проекту/річної звітності ГО;
  • нарахування і виплата заробітної плати штатному працівнику, виплата гонорарів членам проектних команд (підготовка та підписання договорів/рахунків/актів);
  • фінансове планування проектів, координація виплат по проектах з програмними менеджерками, контроль витрачання коштів проектів в рамках затверджених бюджетів, підготовка фінансової звітності донорам (щоквартальна/по закінченню проекту) згідно умов/форм фінансової звітності донорів;
  • опрацювання сканкопій та оригіналів фінансових документів проектів/ГО, а також контроль і деталізація коштів (надходження/залишки/курси валют) на рахунках ГО в розрізі проектів;
  • підготовка платежів в системі клієнт банк і підписання після погодження з керівником;
  • облік ОЗ, списання ТМЦ, нарахування амортизації;
  • супровід ФОП (відкриття ФОП, сплата податків, подача звітності);
  • комунікація з контрагентами щодо підготовки первинних документів, контроль отримання первинної документації від контрагентів;
  • продаж валюти в системі клієнт банк, надання підтверджуючих документів для зарахування коштів;
  • підготовка і подання документів для проходження щорічної ідентифікації в банку;
  • підготовка наказів щодо діяльності ГО, спільно з фінансовою менеджеркою розробка облікової політики ГО;
  • підготовка авансових звітів;
  • участь у щотижневих зустрічах команди ГО, виконання інших поточних завдань голови правління ГО та фінансової менеджерки.

Вакансія термінова! Дедлайн подачі резюме — до 30 вересня 2024 року. Співбесіди будуть проводитися поступово залежно від поданих заявок. Листи з СV надсилайте, будь ласка, на адресу [email protected]


Останні публікації цього розділу:

Вакансія: Advisor on Stakeholder Engagement and Regional Development

Фахівець/чиня з моніторингу, оцінки та навчання / MEL Specialist

Бухгалтер/ка

Менеджер/ка з моніторингу та оцінки

Фасилітатор/ка тренінгу "Параюридична допомога ЛЖВ"

Консультант/ка з розробки та проведення онлайн гри в реальному часі