Відкритий тендер на закупівлю Комплексних послуг з організації заходів

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
CO CF SSS

tender_ntylth(1)
Відкритий тендер на закупівлю Комплексних послуг з організації заходів

Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» оголошує відкритий тендер на закупівлю Комплексних послуг з організації заходів, що реалізується В рамках проекту “United Voices in Action 2.0. Program / Програма “Єднання заради дії” з Радою міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX), за підтримки Державного департаменту США (USDOS) Бюро стабілізації конфліктів”.

Про нас: Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» з 2015 року займається підтримкою та допомогою людям, постраждалим від війни в Україні, а також розбудовою інститутів соціальної допомоги й захисту прав людини в нашій державі.

Термін подання тендерних пропозицій: до 23:59 30 вересня 2024 року.

Більш детальна інформація зазначена в Запиті на пропозицію: за посиланням.

Основні вимоги:

  1. Підтверджений досвід надання послуг.
  2. Обов’язкова реєстрація юридичною особою або фізичною особою-підприємцем.
  3. Наявність відповідних КВЕДів.
  4. Умови оплати: 100% оплата після підтвердження надання послуг.

Документи, які подає учасник тендеру:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію (дата формування не пізніше 01.01.2024 року).
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус.
  3. Аналогічні договори надання послуг (за наявності).
  4. Реєстраційна форма постачальника, Додаток А. Реєстраційна форма постачальника. Необхідно скачати та заповнити.
  5. Технічна специфікація, Додаток Б. Технічна специфікація.  Необхідно скачати та заповнити
  6. Фінансова пропозиція, Додаток В. Форма фінансової пропозиції. Необхідно скачати та заповнити
  7.  Цінова пропозиція щодо вартості послуг, у якій для прикладу розрахувати наступні послуги:

Організація харчування учасників (на 270 осіб) та залучення менеджера/менеджерів з супроводу на весь час проведення заходу:

  1. Кава пауза
  2. Обід
  3. Кава пауза №2
  4. Вода питна 
  5. Вода для спікерів – 30 шт. 
  6. Кількість менеджера/менеджерів та вартість їх залучення

Організація трансферу учасників заходу до міста проведення та у зворотному напрямку: 

  1. Трансфер Одеса-Київ-Одеса для 8-х осіб, квитки типу КУПЕ

Організація компенсації проїзду учасників заходу до міста проведення та у зворотному напрямку: 

  1. Компенсація квитків 10 учасникам Дніпро-Київ-Дніпро. Вартість кожного квитка в одну сторону складає 500 грн. (Компенсація необхідна за квитки в дві сторони)

Організація бронювання проживання:

  1. Поселення у м. Києві в готелі класу “три зірки” і вище на дві ночі, сніданок включено, 8 осіб у восьми окремих номерах стандартного типу

Організація бронювання приміщення та обладнання для проведення заходів:

  • Бронювання конференц-залу для проведення публічного заходу в м. Київ (площа мінімум 250 м2, круглий стіл на 40 осіб, презентаційне обладнання, 2 радіо-мікрофони, оренда проектора та полотна (екрану) для нього, оренда фліпчарту)”
  • Будь яка інша документація, яка є суттєвою на думку учасника.

Документи повинні бути надіслані до 23:59 30 вересня 2024 року у письмовому (електронному, відсканованому) форматі з поміткою “Відкриті торги: Комплексних послуг з організації заходів_IREX ”, на адресу: [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Набір менторів/ок на навчальну програму SkillUp

Відкритий тендер із закупівлі Автобусних зупинок (подовження тендеру)

Тендер на закупівлю транспортно-логістичних послуг для пасажирських перевезень CARE Danida 2

Відбір партнерів для реалізації проєкту «Допомога ВПО в Західному регіоні через місцеві партнерства»

Ремонт дорожнього покриття та об'єктів, заміна модульних будівель на прикордонному пункті пропуску «Устилуг».