Молодший/а фахівець/чиня із закупівель (Закупник/ця)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
anna.sharanevych

Vacancy_dfrfycsz(15) prostirjob
Молодший/а фахівець/чиня із закупівель (Закупник/ця)

Данська рада у справах біженців (ДРБ) є провідним агентством із захисту, адвокації та просування довгострокових рішень для населення, яке постраждало від переміщення.

ДРБ працює в Україні з 2014 року, наразі в ДРБ працює понад 800 співробітників в Україні і у 2023 році організація продовжить значне розширення для впровадження реагування на надзвичайні ситуації у сферах соціально-правового захисту, засобів до існування, відновлення житла/непродовольчих товарів, гуманітарного роззброєння та розбудови миру (гуманітарна протимінна діяльність), шляхом прямого втручання, підтримувати організації громадянського суспільства (ОГС) та партнерство з ОГС.

Загальна мета ролі:

Відповідає за закупівлю товарів і послуг відповідно до поставлених завдань, логістичні функції на рівні Чернігівського офісу (зберігання, складування, транспортування тощо).

Надає загальну матеріально-технічну підтримку програми.

Обов’язки:

  • Дотримання гуманітарних принципів, правил, встановлених Донорами та ДРБ, а також українського законодавства, з метою підтримки бенефіціарів.

Закупівлі

  • Виконувати закупівлі товарів/послуг/робіт відповідно до отриманих заявок на закупівлю
  • Відповідно до вимог ДРБ готувати закупівельну документацію, включно тендерну документацію, звіти та договори
  • Заповнення відповідних реєстрів, звітності та інших записів точно, своєчасно, з дотриманням відповідних вимог
  • Забезпечувати належне складання, підписання, сканування, завантаження в хмарне сховище, архівування друкованих копій документів
  • Забезпечувати належну перевірку постачальників ДРБ
  • Забезпечувати контроль постачання товарів, перевірку під час їх отримання
  • Забезпечувати відповідність первинної документації вимогам законодавства та вимогам, встановленим у ДРБ
  • Забезпечувати своєчасність платежів та надання первинної документації у фінансовий відділ
  • Відображати закупівельні операції у системі Dynamics.

Управління основними засобами

  • Отримувати товари, які відносяться до основних засобів, від постачальників, перевіряти їх, видавати за необхідністю замовникам, організовувати зберігання та належне використання
  • Надавати інформацію щодо закуплених основних засобів, відповідальній особі для наступного внесення у реєстр основних засобів

Управління складом

  • Організація складського супроводу проектів відповідно до закупівель та правил ДРБ

Інші обов’язки

  • Співпраця та координація з програмами та фінансовим підрозділом

Необхідний досвід та компетенції:

  • Добре розуміння правил закупівельних процедур, вимог тендерної документації
  • Досвід проведення тендерів, підготовки договірної документації, приймання товарів/послуг, взаєморахунків з підрядниками
  • Відмінне володіння MS Word, Excel та PowerPoint
  • Володіння англійською мовою на професійному рівні
  • Вільне володіння українською мовою

Освіта: Відповідний університетський ступінь у галузі логістики та/або управління закупівлями, або еквівалентна професійна кваліфікація.

Усі посади ДРБ вимагають від особи, яка займає посаду, володіння основними компетенціями ДРБ:

  • Прагнення до досконалості: Зосередженість на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів.
  • Співпраця: Залучення відповідних сторін та заохочення зворотного зв’язку.
  • Вміння взяти на себе ініціативу: Взяття на себе відповідальності та ініціативи з одночасним прагненням до інновацій.
  • Спілкування: Слухати і говорити ефективно і чесно.
  • Демонструвати доброчесність: Дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки відповідно до цінностей та Кодексу поведінки DRC, включаючи захист від сексуальної експлуатації, зловживань та домагань.

Ми пропонуємо:

  • Тривалість контракту: 3-х місячний випробувальний період з можливістю подальшої продовження контракту
  • Рівень: I
  • Призначення місця роботи: місто Чернігів
  • Дата початку: 14.10.2024

Заробітна плата та умови будуть відповідати Умовам працевлаштування національного персоналу Данської ради у справах біженців.

Процес подання Усі заявники повинні завантажити супровідний лист та оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок) англійською мовою. Заявки, надіслані електронною поштою, розглядатися не будуть.

Посилання на анкету.

Кінцевий термін подання заявок: 30.09.2024.

Ми залишаємо за собою право проводити подальші співбесіди до закінчення терміну подачі заявок.


Останні публікації цього розділу:

Асистент/ка бухгалтера

Public Health Expert Consultant / Експерт/ка-консультант/ка з охорони здоров'я

Mental Health Expert Consultant / Експерт/ка-консультант/ка з питань психічного здоров'я

Закупівля послуг психотерапевта/ки

Evaluation Team Lead (Consultant) / Керівник/ця групи з оцінювання

Вакансія: Third Party Monitoring (TPM) Officer, Ukraine Monitoring and Learning Support (UMLS) project