Менеджер/ка з питань закупівель до Програми USAID з аграрного і сільського розвитку (АГРО)

Зафіксувати у Google календарі!


Chemonics logo
Менеджер/ка з питань закупівель до Програми USAID з аграрного і сільського розвитку (АГРО)

Загальна інформація:

Програма USAID з аграрного і сільського розвитку (АГРО) є семирічним проектом міжнародної технічної допомоги, що впроваджується компанією «Кімонікс Інтернешнл Інк.» у рамках Договору про співпрацю з Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) починаючи з 15 листопада 2019 р.

Метою Програми є прискорення економічного розвитку сільських громад України, що потребують найбільшої підтримки, шляхом покращення управління в сільськогосподарському секторі, що сприятиме розвитку більш продуктивних, сучасних та прибуткових мікро-, малих та середніх сільськогосподарських підприємств (ММСП), які успішно інтегруватимуться в конкурентні українські та міжнародні ринки.

Цілі програми співпадають із трьома елементами ринкової системи: ланцюги доданої вартості, функції підтримки, нормативно-правова база.

З метою забезпечення швидкого реагування на продовольчу кризу, що розгортається в Україні та світі, АГРО працює задля відновлення сільськогосподарського сектору, зокрема його модернізації, підвищення ефективності та диверсифікації, що в свою чергу сприятиме довгостроковому економічному відновленню України та покращенню глобальної продовольчої безпеки.

Кімонікс-АГРО працює над втіленням започаткованої USAID Ініціативи на підтримку стійкості агросектору (Agriculture Resilience Initiative) – AGRI-Україна, яка допоможе Україні зберегти бл. 1,5 млн. т зерна в рамках більш широких зусиль USAID зі збереження темпів виробництва та експорту зерна з України до інших країн світу.Діяльність АГРО ґрунтується на концептуальному підході, що передбачає розвиток ринкової системи (https://beamexchange.org).

У вересні 2022 року кошторисна вартість проекту збільшена до 120 000 000 дол. США, в сепрні 2023 бюджет було збільшено до 205 000 000 дол. США , строк реалізації – продовжено до 13.11.2026, на сьогоднішній день у Проекті працює понад 77 українських штатних працівників.

Мета роботи

Для сприяння досягненню загальних цілей «АГРО», Менеджер з питань  закупівель забезпечуватиме професійну підтримку діяльності в рамках Програми «АГРО», виконуючи роль координатора із закупівель широкого спектру товарів та послуг.

Основні обов’язки та зобов’язання (основні функції):

Посадові обов’язки менеджера з питань  закупівель включатимуть такі основні обов’язки та зобов’язання:

  • Допомагати команді відділу субгрантів і контрактів та технічним спеціалістам готувати закупівельні контракти та інші пов’язані документи;
  • У співробітництві зі спеціалістами з грантів з негрошовим внеском і закупівель забезпечувати своєчасний процес проведення закупівель, адміністрування та закриття контрактів на закупівлі відповідно до вимог грантів у натуральній формі і відповідних політик Кімонікс
  • Готувати та публікувати запити цінових пропозицій (RFQ)/запити комерційних пропозицій (RFP), отримувати та перевіряти пропозиції/бюджети на предмет їх прийнятності та доцільності;
  • Працювати в складі тендерних комітетів як член без права голосу з метою сприяння процесу оцінки пропозицій;
  • Готувати меморандуми щодо відбору постачальників, обґрунтування вибору унікальних постачальників, та щодо результатів переговорів;
  • Забезпечувати повну відповідність тендерних процедур та укладених договорів регламентам USAID, а також політикам та процедурам Кімонікс;
  • Забезпечувати підписання контрактів згідно повноважень на підписання документів, запроваджених в регіональному офісі;
  • Координувати загальну логістику для закупівель і грантів з негрошовою складовою разом із менеджерами SIF та операційною командою;
  • Забезпечувати повну відповідність постачальників та підрядників умовам контрактів в частині підготовки звітності та/або рахунків, а також їх повну відповідність регламентам USAID та політикам і процедурам Кімонікс;
  • Перевіряти поставлені товари та виставлені рахунки на відповідність замовленню на закупівлю, аби упевнитися в їх відповідності та перевіряти тип, кількість та стан товарів;
  • Готувати запити та замовлення на закупівлю, угоди з постачальниками, субконтракти на закупівлю та забезпечувати їх відповідність регламентам USAID та політикам і процедурам Кімонікс;
  • Готувати доповідні записки щодо результатів та ефективності роботи постачальників послуг та товарів;
  • Вводити дані та оновлювати інформацію щодо замовлень на закупівлю до баз даних закупівель;
  • Допомагати з веденням документообігу (підшивати, сканувати, зберігати документи);
  • Вести та постійно оновлювати базу даних угод Програми «АГРО»;
  • Працювати в програмі Microsoft Teams для виконання поставлених завдань та співпраці з персоналом програми;
  • За вказівкою, брати участь у зборі та аналізі даних моніторингу і оцінки (MEL);
  • На вимогу, готувати розділи звітів, планів, історій успіху і подібних документів;
  • Брати участь у регулярних обговореннях «АГРО» на тему Співпраці, Навчання та Адаптації (CLA);
  • Дотримуватися принципів ділової етики компанії «Кімонікс»;
  • У співпраці з директором SIF, керівником команди SIF та фінансово-адміністративним директором перевіряти, як субреципієнти/підрядники керують закупівлями, перевіряють джерела та походження товарів, інвентаризацією, доглядають, обслуговують і розпоряджаються обладнанням, придбаним за субгрантом/контрактом, і допомагати їм в покращенні процесів за необхідності;
  • Підтримувати зв’язок з іншими працівниками проекту та контролювати субреципієнтів, щоб вони отримували відповідні поради та допомогу щодо менеджменту закупівель, включаючи фінансовий та адміністративний супровід, а також щодо всіх відповідних технічних компонентів субгрантів;
  • На вимогу – виконання інших відповідних завдань.

Умови і терміни роботи та підпорядкування:

Для залучення на цю посаду передбачається укладення річного трудового договору з можливою щорічною пролонгацією до завершення строку впровадження Проекту (13 листопада 2026 р.) – в залежності від завдань, що включатимуться до наступних Річних планів робіт Проекту.

Менеджер з питань  закупівель працює в складі відділу субгрантів і контрактів під безпосереднім керівництвом та підпорядковуватиметься Керівникові відділу субгрантів і контрактів Фонду стратегічних інвестицій або призначеній ним/нею особі, або іншій(им) призначеній(им) Керівником проекту особі(ам).

Визначене місце роботи: Київський офіс Проекту (м. Київ, Україна, за необхідності – віддалена робота).

Працівник/Працівниця може періодично їздити у відрядження в інші регіони України.

Необхідні навички та професійна кваліфікація:

Працівник/Працівниця повинен(-нна) бути здатним(-ною) задовільно виконувати всі основні обов’язки, зобов’язання та покладені на нього/неї відповідальності. Перелічені нижче кваліфікаційні вимоги відображають знання, вміння та/або здатності, необхідні для виконання основних обов’язків.

  • Вища освіта у відповідній галузі (принаймні ступінь бакалавра) або еквівалентний досвід. Бажаний диплом магістра;
  • Щонайменше п’ять років досвіду у сфері планування, адміністрування й керування контрактами в проектах USAID; досвід керування субгрантами й угодами за USAID програмами з грантовим компонентом є перевагою;
  • Знання життєвого циклу контрактів в проектах USAID, необхідних правил і положень; знання політики та процедур компанії «Кімонікс» щодо управління контрактами є перевагою;
  • Здатність швидко й творчо працювати без шкоди відповідності чи якості для провадження діяльності SIF;
  • Відмінні навички ефективної взаємодії з місцевими професіоналами, міжнародними донорськими організаціями, громадянським суспільством і приватним сектором, колегами з державних органів приймаючої країни й іншими партнерами-виконавцями;
  • Вільне володіння українською мовою як рідною; вільне володіння англійською мовою (в тому числі усною та письмовою);
  • Впевнений користувач програм MS Office 365;
  • Успішний досвід роботи у багатонаціональних і багатомовних колективах під тиском та в умовах стислих термінів.

Порядок подання резюме

Просимо надсилати резюме та супровідний лист на електронну адресу [email protected] не пізніше 30 вересня 2024 р. з поміткою Менеджер з питань  закупівель та Вашим прізвищем у темі листа. Будь-ласка, жодних запитів за телефоном, ми зв’яжемося тільки з фіналістами.

Компанія «Кімонікс» – роботодавець, що надає рівні можливості всім кандидатам і працівникам та не дискримінує за ознаками раси, кольору шкіри, віросповідання, статі, національності, політичних переконань, сексуальної орієнтації, гендерної ідентифікації, сімейного статусу, інвалідності, генетичної інформації, віку, членства в професійних організаціях, або за іншими факторами, що не входять до переліку необхідних навичок та професійної кваліфікації.


Останні публікації цього розділу:

Технічний/а Супервайзор/ка / Technical Supervisor

Фахівець/чиня з методології Сектору інтеграції людського ресурсу

Фахівець/чиня з моніторингу та звітності Сектору інтеграції людського ресурсу

Начальник/ця Сектору WASH у надзвичайних ситуаціях

Асистент/ка проекту до Люксембурзької місії Червоного Хреста

Експерт/ка із впровадження інформаційної системи у сфері містобудування