Тендер на закупівлю канцелярських товарів та устаткування за рамковим договором

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Girls

Copy of Запрошуємо до участі у ТЕНДЕРІ (1)
Тендер на закупівлю канцелярських товарів та устаткування за рамковим договором

ГО «Дівчата» – громадська організація, що займається просвітництвом дівчат-підліток. Місія ГО «Дівчата»: спонукати дівчат свідомо будувати свою життєву стратегію з урахуванням особливостей жіночої фізіології та сучасних можливостей професійної реалізації. Детальніше про нас: https://divchata.org/.

Повні заявки повинні надаватись українською мовою в одному екземплярі на електронну пошту [email protected] із маркуванням: “Тендер № Girls_2024/09/18-2 на закупівлю канцелярських товарів та устаткування за рамковим договоромне пізніше 23:59, 01 жовтня 2024 року.

ГО “Дівчата” оголошується відкритий тендер на закупівлю канцелярських товарів та устаткування за рамковим договором.

ГО “Дівчата” прагне відібрати надійного та добросовісного постачальника (-ів), який буде дотримуватись умов рамкового договору протягом його дії. 

Важливо!

  • З переможцем(-ями) тендеру буде укладено рамковий(-і) договір(-и) терміном на 2 роки. 
  • Ціни, зазначені в фінансовій пропозиції, повинні бути фіксованими та діяти протягом терміну договору. 
  • У разі змінення ціни товару, Замовник має право розірвати рамковий договір. 
  • Після укладання рамкового договору(-ів), під час замовлення, допускається заміна торгової марки постачальником, якщо вона не поступається якістю та іншим технічним характеристикам, зазначеним в фінансовій пропозиції учасника цього тендеру.

Просимо Вас детально ознайомитись з Запрошенням до участі у тендері № Girls_2024_09_18-2.

Закупівля товарів складається із 2 (трьох) ЛОТів:

  • ЛОТ 1 Канцелярські товари
  • ЛОТ 2 Устаткування

Учасник тендеру може подати пропозицію на будь-який ЛОТ. Оцінка буде здійснюватися за ЛОТами!

Детально ознайомитись з переліком необхідних товарів можна у Додатку Б. Технічна специфікація.

Важливо!

До участі в тендері не допускаються товари виробництва держав-агресорів.

До участі в тендері не допускаються товари завезені з територій держав-агресорів, незалежно від країни походження.

До участі в тендері не допускаються товари, які були виготовлені для ринку держав-агресорів.

Термін надання товарів: протягом 10 (десяти) календарних днів від дати замовлення. Доставлення здійснюватиметься в різні регіони України. 

Умови оплати: 100% післяплата або передплата не більше 50% та 50% протягом трьох днів після підписання видаткової накладної.

Частота замовлень:  періодично протягом терміну дії рамкового договору. Замовлення можуть бути як маленькими партіями (до 10 одиниць), так і великими (від 100 одиниць).

Відповідність кваліфікаційним вимогам:

  • Досвід роботи у сфері постачання відповідних товарів, що підтверджується аналогічними договорами;
  • Відповідність технічним характеристикам запитуваних товарів;
  • Здатність виконувати поставки товарів у визначений термін;
  • Можливість надання оригіналів супроводжуючих документів через електронний сервіс “ВЧАСНО”.

Перелік обов`язкових документів:

  • Належним чином підписана Тендерна форма, надіслана у форматі .pdf (див. Додаток А).
  • Належним чином підписана Технічна специфікація, надіслана у форматі .pdf (див. Додаток Б).
  • Належним чином підписана Фінансова пропозиція, надіслана у форматі .pdf (див. Додаток В).
  • Копія Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
  • Документ про податковий статус або лист про перебування на загальній системі оподаткування.
  • Копія Витягу з інформаційно-аналітичної системи “Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості”.
  • Належним чином підписаний Кодекс поведінки постачальників, надісланий у форматі .pdf  
  • Аналогічні договори постачання відповідних товарів або інформаційна довідка з контактами замовників;
  • Рекомендації та відгуки (бажано).

У разі ненадання вищезазначених Обов’язкових документів заявка може вважатися НЕДІЙСНОЮ.

Учасник тендеру несе всі витрати, пов’язані з підготовкою та поданням своєї пропозиції, Заявник не несе відповідальності за ці витрати, незалежно від проведення чи результату тендерного процесу.

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел.поштою: [email protected] до 30 вересня 2024 року.


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю послуг з розміщення, оренди конференц-залу та харчування для проведення координаційної зустрічі

Тендер на закупівлю послуг з технічного забезпечення проведення заходу

УНЦПД шукає постачальників для закупівлі зарядних станцій EcoFlow

Запит цінових пропозицій на електроніку для команди протекшн у м. Слов'янськ

Набір партнерів для спільної реалізації проектів у сфері захисту та психосоціальної підтримки

Запит щодо закупівлі габіонів/Request for Procurement of Gabions