Менеджер з персоналу
ЗАВЕРШЕНО
АДРА Україна є частиною величезної всесвітньої мережі Адвентистського Агентства Розвитку та Допомоги (ADRA), що веде свою діяльність більш ніж в 130 країнах світу і складається з декількох тисяч штатних співробітників і волонтерів.
АДРА в Україні веде свою діяльність з 1993 року. Реалізовано близько 150 різних проектів, завдяки яким більш 500.000 хворих отримали матеріальну, соціальну та психологічну допомогу.
Вакансія для громадян України – цивільно-правовий договір
Ключові обов’язки:
Пошук кандидатів на відкриті вакансії;
Здійснення своєчасного та якісного підбору кандидатів;
Проведення співбесід;
Супровід процесу працевлаштування та адаптації кандидатів;
Ведення бази кандидатів;
Ведення кадрового діловодства;
Аналіз стану трудової дисципліни і виконання працівниками компанії правил внутрішнього трудового розпорядку.
Потрібні навички:
Досвід роботи від 3-х років;
Ведення кадрового діловодства;
Вища освіта, знання трудового законодавства України.
Контактна інформація:
Менеджер з персоналу – Андрєєва Ольга – [email protected]
Контактний тел.: +38 (063) 919-76-73