Тендер на організацію 3-денного тренінгу
ЗАВЕРШЕНО
Громадська спілка «Коаліція НУО з протидії торгівлі людьми» в межах реалізації проєкту «Знаю. Вмію. Практикую: посилення жіночих ініціатив у сфері запобігання та протидії ґендерно зумовленому насильству в територіальних громадах Дніпропетровської, Запорізької та Миколаївської областей під час збройного конфлікту», що реалізується у партнерстві з International Rescue Committee (IRC) за підтримки Шведського агентства з питань міжнародної співпраці та розвитку (SIDA) , оголошує відкритий тендер на організацію проведення триденного тренінгу.
До участі у тендері запрошуються суб’єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані відповідно до законодавства України, мають досвід роботи у відповідній сфері, мають необхідну матеріально-технічну базу, здійснюють діяльність відповідно до КВЕД, що є предметом закупівлі, мають змогу надання послуг, що відповідають характеристикам, національним/міжнародним стандартам якості та безпеки.
Предмет закупівлі: послуги з проживання в готелі, послуги з оренди конференц-зали, послуги з харчування, послуги з організації трансферу учасниць/ків 02-05.10.2024р.
Строк постачання товарів/надання послуг: жовтень 2024 року.
Місце надання послуг: в територіальних межах Закарпатської області. Максимальна відстань від м. Ужгород – 30 км.
Перелік документів, які мають бути надані:
- Тендерна пропозиція, заповнена за зразком Додаток 1 (лише ті клітинки, які позначені жовтим кольором).
- Свідоцтво про державну реєстрацію та/або Виписку з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та/або витяг з єдиного державного реєстру підприємств, організацій та установ (копії).
- Витяг з реєстру платників податку на додану вартість (якщо учасник/ця є платником єдиного податку – Витяг з реєстру платників єдиного податку).
- Інші документи, які можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, приблизне меню, фото готелю, конференц-зали, зали для приймання їжі, тощо).
- Текст наданих документів повинен бути чітким, читабельним, мати підпис та печатку учасника/ці (за наявності).
Заявки на участь приймаються в електронному вигляді на адресу: [email protected]
Термін надання тендерних пропозицій:
З 24 по 27 вересня 2024 року
Кінцевий термін для подачі тендерних пропозицій:
27 вересня 2024 року, 18.00 година
Інше: Специфікації тендерних пропозицій учасників тендеру повинні бути еквівалентними заявленим вимогам. Вартість послуг в комерційних пропозиціях вказується в гривнях.
Контактна особа: [email protected]
Критерії оцінювання пропозицій:
1. Вартість послуг – 50%
2. Місцезнаходження готелю – 25%
3. Пропозиція відповідає технічним вимогам – 15%
4. Умови оплати – 10%.
Кількість та загальні вимоги щодо надання Послуг:
Послуги з проживання
Учасник тендеру повинен мати можливість забезпечити 2-місне розміщення в номерах типу стандарт на 3 (три) ночі для 25 учасників тренінгу (12 двомісних з окремими ліжками та 1 одномісний номер)
Номери повинні бути забезпечені цілодобовим постачанням гарячої та холодної води, з індивідуальним санвузлом та безкоштовним Wi-Fi, має бути забезпечено генератором.
Обов’язкова наявність поблизу готелю або в приміщенні готелю укриття для перебування під час повітряної тривоги.
Послуги з оренди конференц-зали для проведення тренінгу
Учасник тендеру повинен мати можливість надати в оренду конференц-залу, який вміщує не менше 25 осіб, на всю тривалість тренінгу (3 дні) .
Приміщення повинно бути достатнього розміру для комфортного розміщення учасниць/ків тренінгу, оснащене кондиціонером, світлим. Місце проведення повинно мати можливість для організації кави-перерв, з доступом до санвузла.
Конференц-зала повинна бути оснащена обладнанням для проведення тренінгів (фліпчарт, проектор, екран), а також учасник повинен організувати технічну підтримку та інструктаж користування відповідним обладнанням, та забезпечити канцелярськими приладами (папір для фліпчарта, маркери, бейджи, паперовий скотч, ножиці, стікери, тощо)
Послуги з харчування учасниць/ків тренінгу.
Учасник тендеру повинен мати можливість надати послуги з харчування відповідно до узгодженого меню харчування учасниць тренінгу і кава-пауз протягом трьох триденних тренінгів по 25 учасників (специфікація надається)
Орієнтовна програма організації харчування:
Найменування |
Час |
Кількість учасниць/ків |
Орієнтовний опис |
||
1 день |
|||||
Кава-пауза 1 |
з 15:00 до 15:30 |
25 |
Напої на вибір: мінеральна вода; кава; чай (в асортименті); сік (в асортименті). Печиво/цукерки, канапки, фрукти. |
||
Вечеря
|
з 19:00 до 20:30 |
25 осіб |
Порційна подача страв/комплексна вечеря |
||
2 день |
|||||
Кава-пауза 1 |
з 11:00 до 11:30 |
25 |
Напої на вибір: мінеральна вода; кава; чай (в асортименті); сік (в асортименті). Печиво, цукерки, канапки, фрукти. |
||
Обід
|
з 13:00 до 14:00 |
25 |
Порційна подача страв/Комплексний обід |
||
Кава-пауза 2 |
з 16:00 до 16:30 |
25 |
Напої на вибір: мінеральна вода; кава; чай (в асортименті); сік (в асортименті). Печиво, цукерки, канапки, фрукти. |
||
Вечеря
|
з 19:00 до 20:30 |
25 |
Порційна подача страв/Комплексна вечеря |
||
3 день |
|||||
Кава-пауза 1 |
з 11:00 до 11:30 |
25 |
Напої на вибір: мінеральна вода; кава; чай (в асортименті); сік (в асортименті). Печиво, цукерки, канапки, фрукти. |
||
Обід
|
з 13:00 до 14:00 |
25 |
Порційна подача страв/Комплексний обід |
||
Кава-пауза 2 |
з 16:00 до 16:30 |
25 |
Напої на вибір: мінеральна вода; кава; чай (в асортименті); сік (в асортименті). Печиво, цукерки, канапки, фрукти. |
||
Вечеря
4 день |
з 19:00 до 20:30 |
25 |
Порційна подача страв/Комплексна вечеря |
||
Кава-пауза 1 |
з 11:00 до 11:30 |
25 |
Напої на вибір: мінеральна вода; кава; чай (в асортименті); сік (в асортименті). Печиво, цукерки, канапки, фрукти. |
||
Обід
|
з 13:00 до 14:00 |
25 |
Порційна подача страв |
Послуги з організації проїзду
Учасник тендеру повинен організувати трансфер з вокзалу м. Ужгорода до місця проведення тренінгу та в зворотньому напрямку.
Додатки:
Додаток_1_Фінансова_та_технічна_пропозиція