Запрошення до участі в тендері на послуги з організації заходів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
[email protected]

тендер-tender-1-10-300x225
Запрошення до участі в тендері на послуги з організації заходів
Благодійна організація «Благодійний фонд «Посмішка ЮА» просить надати комерційну пропозицію на послуги з організації заходів згідно Лота (-ів)
Дата Запиту: 25.09.2024 року
Відповідальний спеціаліст із закупівель: Юрій Тімонін, +3080668116121, [email protected]
Закупівля в рамках проєкту: UNDP
Мета проведення заходу: Запобігання правопорушенням та негативним явищам у громадах Запорізької області через реалізацію комплексної програми взаємодії поліції, органів місцевої влади та населення громади в Запорізькій області
Дата проведення заходу: з 15.10.2024 року по 31.12.2024 року
Бажане місце проведення заходу: Україна, Запорізька обл., м. Запоріжжя
Валюта розрахунків: Оплату послуг буде здійснено в національній валюті України у безготівковій формі.
Кількість Додатків (Лотів) до Запиту: Три лоти, три додатки.
Термін подання комерційної пропозиції: до 10.10.2024 року до 24-00 включно на ел.адресу: [email protected] з темою листа «Вікритий тендер_2024/05/020/CP_назва учасника».
 
Вимоги до постачальника: Постачальник має бути суб‘єктом підприємницької діяльності який належним чином зареєстрованим за Законодавством України на підконтрольній Україні території; має досвід роботи у відповідній сфері не менше 12 місяців, має КВЕД які відповідають Запиту; має можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом.
В разі обрання Постачальника переможцем тендеру (по всім Лотам, або по одному з Лотів), останній зобовязаний надати наступну супроводжуючу документацію перед отриманням оплати за надані послуги:
– договір з найменуванням послуги згідно з КВЕД;
– специфікації за кількістю замовлених послуг, на кожну послугу детальна специфікація (наприклад, Специфікація 1 “Послуги тренера”; Специфікація 2 “Харчування” тощо);
– рахунок із найменуванням послуги згідно з КВЕД;
– акт виконаних послуг із найменуванням послуги згідно з КВЕД;
– розрахунок витрат (документ, у якому порядково вказано суму за кожною лінією витрат);
– програма заходу на кожний захід/день окремо;
– звіт тренера/організатора/відповідальної особи за проведення заходу (після проведення заходу);
– списки реєстрації на кожен день;
– меню з детальним зазначенням блюд, вартості, ваги, кількості та подібне;
– відомість виплати компенсації за проїзд з підписами отримувачів компенсації та копіями квитків або маршрутный лист. Для учасників з інших міст компенсація квитків (потяг: купе, плацкарт; Інтерсіті: 2 клас; автобус) буде проведена лише за наявності квитків в обидві сторони (оригінали, копія у зворотному напрямку). Квитки можуть бути з пересадкою, але усі вони мають бути придбані виключно в касі або через офіційні сервіси, мають мати належне оформлення, печатку, дані перевізника, номер та серію квитка тощо. Витрати на подорож власним авто не компенсуються;
– фото звіт із заходу/ посилання на відео.
Комерційна пропозиція має бути оформлена згідно “Зразку” та містити наступну інформуцію: 1.        Пропозицію (калькуляція), яка повинна відповідати вимогам викладених у Лоті (-ах).
2.        Умови оплати;
3.        Терміни дії пропозиції;
4.        Пропозиція має бути оформлена українською мовою, скріплена підписом та печаткою;
5.        Реєстраційні документи :
●        копія паспорта громадянина України – сторінки 1-6 та ті, на яких зазначено зареєстроване місце проживання або копія  ID-    паспорта з витягом із Єдиного державного демографічного реєстру (для фізичних осіб, ФОПів та осіб, які здійснюють незалежну професійну діяльність);
●        копія довідки РНОКПП (для фізичних осіб та осіб, які здійснюють незалежну професійну діяльність);
●        виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
●        статут або інший установчий документ (остання редакція) (для юридичних осіб);
●        документ, що підтверджує право підпису уповноваженої особи (для юридичних осіб);
●        копія довідки чи свідоцтва платника ПДВ, копія витягу з реєстру платників ПДВ (для платників ПДВ);
●        копія витягу з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку);
●        довідка про банківські реквізити;
●        довідка про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених ч. 1 та 2 ст. 17 ЗУ № 922, зокрема вчинення кримінальних правопорушень, скоєних з корисливих мотивів, вчинення антиконкурентних дій, корупційних правопорушень, вчинення правопорушень, пов’язаних з використанням дитячої праці або будь-якими формами торгівлі людьми, відсутність заборгованісті у сплаті податків і зборів (обов’язкових платежів);
●         документи щодо фінансової звітності для оцінки фінансової спроможності Учасника:
                     – Податкову декларацію за останні 2 роки (у разі, якщо звітний період Учасника за останній рік не наступив, то тоді                  Учасник надає звітність за 6 місяців поточного року);
                     – Баланс та Звіт про фінансові результати за останні 2 роки;
                     – Обіг коштів на банківських рахунках;
                     – Лист-гарантію щодо виконання обов’язків відповідно до умов тендеру.
●        гарантійний лист про те, що товар не виробляється на території російської федерації та/або республіки білорусь та не імпортується/експортується в/з території російської федерації та республіки білорусь (якщо в рамках проведення заходів планується придбання товарів);
●         референс-лист;
●         рекомендаційні листи щодо виконання подібних угод (мінімум 2 листи).
Вимоги до Учасника, щодо наявності відповідного досвіду, рекомендаційних та референс-листів: 1) Учасник має надати не менше двох рекомендаційних листів від своїх Клієнтів, яким була надана аналогічна послуга чи товар в період 24 місяців до дати тендеру;
2) Рекомендаційний лист має містити вичерпну інформацію про наступне – Назва Отримувача, строк поставки, обсяг поставки (в грошах чи одиницях), умови оплати на яких були проведені поставки, загальне враження чи оцінка отримувачем співпраці;
3) До розгляду допускаються лише рекомендаційні листи видані на Учасника з вказанням його, як сторони виконання зобов’язань, листи щодо делегування чи передавання спільного досвіду з третьою особою, яка надає інформацію, що досвід її поставок може рахуватися досвідом Учасника не будуть прийняти до уваги, будуть рахуватися помилковими і такими, що не відповідають кваліфікаційним вимогам тендеру;
4) Інформація про загальний досвід – референс-лист має бути складений у форматі таблиці, яка містить наступну інформацію: повна назва клієнта, обсяг наданих послуг за договором, посилання на договір (номер, дата), умови оплати за якими була здійснена послуга;
5) Надати інформацію щодо виконання послуг(не менше 5 договорів за останні 36 місяців).
При рівних умовах перевагу буде надано постачальнику який запропонує наступне: 1. 100% відтермінування платежу;
2. Запропонує найкраще співвідношення ціни та якості надання послуг;
Надаючи комерційну пропозицію Постачальник надає згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі», а також згідно з нормами чинного законодавства, персональних даних (у т. ч. паспортні дані, ідентифікаційний код, електронні ідентифікаційні дані: номери телефонів, електронні адреси або інша необхідна інформація, передбачена законодавством), відомостей, які Постачальник надає про себе для забезпечення участі у процедурі закупівлі, цивільно-правових та господарських відносин.
Якщо до комерційної пропозиції не буде прикріплено вищезгадані документи, то така пропозиція може бути не розглянута. 

Благодійна організація «Благодійний фонд «Посмішка ЮА» зберігає за собою право на те, щоб:
–  запросити будь-які додаткові або підтверджувальні дані (у Постачальників);
–  прийняти або відхилити будь-яку Комерційну пропозицію;
–  вступити у переговори з обраним Постачальником.

У випадку, якщо постачальник надає свою пропозицію він заявляє і гарантує, що він і всі його субпідрядники будуть захищати людей від сексуального домагання і сексуальної експлуатації, термін «сексуальна експлуатація» має значення будь – якого зловживання, чи спроби зловживання уразливим становищем, владою або довірою з метою сексуальної експлуатації, включаючи, але не обмежуючись, набуття грошової, соціальної чи політичної вигоди від сексуальної експлуатації інших. Подібним чином, термін «сексуальне домагання» має значення фізичної дії чи погрози сексуального характеру, як з використанням сили, так і в нерівних чи примусових умовах».

БО БФ «Посмішка ЮА» докладає зусиль із запобігання, виявлення та вжиття заходів проти всіх випадків шахрайства та зловживань.
Конфіденційна гаряча лінія по боротьбі з шахрайством та зловживаннями доступна для всіх учасників тендерів, про підозрілі та шахрайські дії має бути повідомлено на пошту:  [email protected],ua або за тел: +380503211288 «гаряча лінія».

 

 

 

Скан запиту_


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю обладнання (моноблок, павербанки, навушники, настільні лампи, ноутбуки)

Тендер на закупівлю робіт з проведення серії з трьох опитувань панелі експертів на суспільно-політичну, економічну та бізнес тематику

Конкурс на закупівлю закупівлю послуг з розробки та створення інформаційних продуктів для покращення видимості роботи гарячої лінії

Набір на довгострокове волонтерство до наукового центру “EXPERYMENT”

Конкурс на закупівлю комп’ютерного обладнання (ноутбуків)

Стипендіальна програма від Уряду Швеції в Українському Жіночому Фонді