Закупівля будівельних матеріалів

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
CSD

222
Закупівля будівельних матеріалів

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення тендеру CSD – 26.09-2024

Шановні пані та панове,

БЛАГОДІЙНА ОРГАНІЗАЦІЯ “БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД “ЦЕНТР ПІДТРИМКИ ТА РОЗВИТКУ ЄДРПОУ 43208902, місцезнаходження якої: 89600, Закарпатська область, Мукачівський район, м. Мукачево, вул. Данчевського Володимира, 12-Б, Україна; оголошує тендер CSD – 26.09-2024 на визначення постачальника будівельних матеріалів в рамках проекту «Зміцнення систем водопостачання, санітарії та гігієни в пріоритетних сферах Харківської області шляхом забезпечення обладнанням та реконструкції об’єктів WASH» що здійснюється Дитячим Фондом

UN UNICEF спільно з благодійною організацією БО «БФ «ЦЕНТР ПІДТРИМКИ ТА РОЗВИТКУ».

  • Лот № 1 – Оздоблювальні матеріали;
  • Лот № 2 – Металопластикові труби та фітинги;
  • Лот № 3 – Електричні матеріали;
  • Лот № 4 – Сантехніка;
  • Лот № 5 – Металопластикові двері та перегородки;
  • Лот № 6 – Поручні;
  • Лот № 7 – Опалення.

Будь ласка, ознайомтесь з тендерною документацією, що складається з:

а) Цього оголошення;

б) Тендерної форми (Додаток №1);

в) Проекту Договору, що додається до цього Оголошення (Додаток №2);

г) Технічне завдання (Додатки №3.1; 3.2; 3.3; 3.4; 3.5; 3.6; 3.7);

д) Цінової пропозиції (Додатки №4.1; 4.2; 4.3; 4.4; 4.5; 4.6; 4.7);

е) Декларація Стандартів (Додаток №5);

ж) Референс-лист (Додаток № 6).

Мета тендеру:

Метою тендеру є вибір постачальника будівельних матеріалів згідно з Технічним завданням (Додатки №3.1; 3.2; 3.3; 3.4; 3.5; 3.6; 3.7)

Предмет тендеру:

Предметом тендеру є цінова пропозиція та інші документи, форма та зміст яких мають відповідати умовам, викладеним у Вимогах.

Умови проведення тендеру:

  1. В тендері розглядаються пропозиції на постачання будівельних матеріалів згідно Технічному завданню.
  2. Надані учасниками тендеру комерційні пропозиції мають бути дійсними без змін впродовж не менш ніж 30 (тридцяти) календарних днів з дня їх подачі.
  3. Ціни мають бути зазначені в гривнях з урахуванням ПДВ, якщо передбачено.
  4. Всі матеріали повинні мати Сертифікати відповідності та якості.

4.      Учасник визначає ціну на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на їх транспортування. 6.      Умови доставки, об’єм та умови оплати викладені у Договорі. Доставка, а саме кількість, перелік, дати перевезень для кожної поставки визначаються перед кожним постачанням Замовником.
7.       Поставка планується на адресу зазначеною у Технічному завданні.

Вимоги до матеріалів:

- Продукція, що поставляється на день поставки повинна бути новою, раніше невикористаною, виготовленою не раніше 2023-2024 року;

- Товар повинен бути в наявності у продавця та повинен відповідати заявленим технічним характеристикам.

- Учасник у тендерній пропозиції повинен надати Зразки документів виробника на кожен вид продукції, які  підтверджуватимуть її приналежність і якість.

- Товар, який постачається, повинен бути відповідно упакований, термін та умови його зберігання не порушені.

- Гарантійний термін зберігання та експлуатації не менше 12 місяців.

Перелік документів та кваліфікаційні вимоги до учасників:

Учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати перелік документів, які підтвердять наступні кваліфікаційні критерії та інші вимоги, а саме:

  1. Належним чином заповнена та підписана Тендерна форма.
  2. Цінова пропозиція.
  3. Копія Свідоцтва про державну реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності або Виписка з державного реєстру.
  4. Підтвердження виду діяльності (Копія Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців).
  5. Копії документів, що підтверджують повноваження особи підписувати тендерну пропозицію,  укладати договір (виписка з протоколу засновників про призначення, наказ, довіреність та інше.)
  6. Підприємство повинно бути зареєстровано не менше 3 років;
  7. Відсутність податкового боргу (згідно офіційних даних ДФС);
  8. Відсутність збитків і наявність прибутку за останні 3 роки (баланс, фінансовий звіт);
  9. Не повинно бути судових проваджень;
  10. Наявність рекомендаційних листів по схожим видам поставок.
  11. Референс-лист.

Порядок оформлення та подання тендерної пропозиції:

  1. Всі документи, що мають відношення до цього тендеру, повинні буди складені українською мовою на фірмових бланках компанії учасника.
  2. Всі документи Учасника у складі тендерної пропозиції, повинні бути підписані та завірені печаткою (за наявністю).
  3. Кінцевий термін подання тендерної пропозиції – не пізніше «14» жовтня 2024 року до 13:00. Всі пропозиції отримані після кінцевого терміну розгляду не підлягають.
  4. Пропозиції направляються в закритих конвертах на адресу:

- БЛАГОДІЙНА ОРГАНІЗАЦІЯ “БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД “ЦЕНТР ПІДТРИМКИ ТА РОЗВИТКУ: 89600, Закарпатська область, Мукачівський район, м. Мукачево, вул. Данчевського Володимира, 12-Б, або Новою поштою: м. Мукачево, відділення № 9, отримувач БЛАГОДІЙНА ОРГАНІЗАЦІЯ “БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД “ЦЕНТР ПІДТРИМКИ ТА РОЗВИТКУ ЄДРПОУ 43208902, моб. 067 950-60-83. Пропозицію необхідно направляти в двох окремих підписаних файлах (конвертах):

1-й – цінова (комерційна) пропозиція,

2-й – статутні, фінансові та інша нормативно-технічна і дозвільна документація, яку треба надати згідно Вимогам. Учасники мають подавати пропозиції особисто або кур‘єрською поштою. Тендерні пропозиції, що надійдуть електронною поштою розглядатися не будуть.

  1. Відкриття конвертів буде проходити в 14:00 14 жовтня 2024 року за адресою Закарпатська область, Мукачівський район, м. Мукачево, вул. Данчевського Володимира, 12-Б. Всі заявники і бажаючі можуть бути присутніми на відкритті конвертів з ціновою пропозицією.
  2. Тендерна пропозиція має бути поміщеною у конверт формату А4, де на лініях склеювання має бути наклейка (зразок нижче) промаркована печаткою учасника (за наявністю) у декількох місцях, аби виключити можливість несанкціонованого ознайомлення із вмістом конверту до настання дати розкриття організацією тендерних пропозицій.
  3. Конверт повинен містити назву тендеру і слова: «НЕ РОЗКРИВАТИ ДО…» (указати час і дату, зазначені у документації як строк розкриття конвертів з тендерною пропозицією).

«Наліпка»

ПРОПОЗИЦІЯ НА ТЕНДЕР CSD  -26.09-2024

На визначення постачальника

Будівельних матеріалів

 

НЕ РОЗКРИВАТИ ДО 14:00, 14 жовтня 2024 року

 

8. Всі копії будь-яких документів, що включаються в тендерну пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До тендерної пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).

  1. Всі пропозиції отримані після кінцевого терміну розгляду не підлягають.
  2. У разі необхідності, БО «БФ «ЦПР» має право запросити від будь-якого Учасника тендеру повторне підтвердження відповідності його кваліфікаційним вимогам, чи звернутися за підтвердженням такої інформації до державних органів або відповідних експертних установ, організацій
  1. Вибір постачальника буде проводиться за бальною системою відповідно до наступних критеріїв:

Категорія

Бали, виділені кожному фактору

Фінансові вимоги

 

  1. Найменша цінова пропозиція

20

Технічні вимоги

 

  1. Реєстрація підприємства не менше 3 років, реєстраційні документи, фінансова звітність, відсутність податкового боргу, відсутність збитків і наявність прибутку за останні 3 роки, наявність судових проваджень.

10

  1. Запропонований товар відповідає Переліку вимог (Додаток 3)

20

  1. Наявність технічної документації:

 

  • Надати копії паспортів та сертифікатів відповідності обладнання

10

  1. Здатність виконати поставку протягом 30 днів з дня підписання договору

10

  1. Наявність рекомендаційних листів по схожим поставкам, наявність

    референс- листа

10

  1. Умови оплати – по факту постачання Товару з відстрочкою платежу не менш 5 к.д.

20

Загальна оцінка

100

 

Критерії відбору переможця:

  1. Надання тендерної пропозиції в повному обсязі згідно вимог.
  2. Здатність виконати поставку протягом 30 днів з дня підписання договору.
  3. Найменша цінова пропозиція.
  4. Цінова пропозиція повинна мати весь зазначений перелік матеріалів.
  5. Умови поставки DDP INCOTERM (конкретна адреса отримання Товару зазначається Сторонами в Специфікації).
  6. Надання рекомендаційних листів по схожим видам поставок.
  7. Гарантійний термін зберігання та експлуатації – 12 місяців.
  8. Умови оплати: протягом  5 (п’яти)  робочих днів з моменту поставки товару.
  9. Тендерна документація має бути складена без арифметичних та граматичних помилок.За результатами проведеного тендеру можливо узгодження і коректування технічних вимог.

Всі тендерні пропозиції розглядаються на предмет їх відповідності заявленим вимогам. До участі у розгляді цінових пропозицій допускаються пропозиції, які повністю відповідають умовам тендеру. Пропозицією, що відповідає умовам тендеру, вважається пропозиція, що узгоджується з усіма умовами  та термінами тендерної документації.

В разі отримання рівнозначних тендерних пропозицій щодо визначених у тендері критеріїв, перевага буде надана учаснику, що надав найменшу цінову пропозицію.

Переможця  тендеру буде обрано на засіданні тендерного комітету, після детальної технічної, фінансової та правової  оцінки пропозицій, яке відбудеться не пізніше «30» жовтня 2024 року. Оприлюднення інформації щодо переможця відбудеться протягом 5 (п’яти) робочих днів після офіційного затвердження переможців тендерним комітетом, шляхом надсилання відповідних повідомлень всім учасникам тендеру електронною поштою.

БЛАГОДІЙНА ОРГАНІЗАЦІЯ “БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД “ЦЕНТР ПІДТРИМКИ ТА РОЗВИТКУзалишає за собою право вимагати від учасників тендеру додаткові матеріали або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень пропозицій вимогам даного тендеру.

БЛАГОДІЙНА ОРГАНІЗАЦІЯ “БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД “ЦЕНТР ПІДТРИМКИ ТА РОЗВИТКУ залишає за собою право приймати або відхиляти будь-яку тендерну заявку, відповідно до документації і власних Політик і Процедур, та припинити процедуру тендеру й відмовитися від усіх заявок у будь-який час до укладення договору, не несучи при цьому ніякої відповідальності перед учасниками тендеру.

 БЛАГОДІЙНА ОРГАНІЗАЦІЯ “БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД “ЦЕНТР ПІДТРИМКИ ТА РОЗВИТКУзобов’язана повідомити про причини відхилення всіх тендерних заявок, за умови надходження письмового запиту від учасника тендеру.

Будь-які питання стосовно цього тендеру мають бути подані в електронному форматі на адресу електронної пошти: [email protected], вказати в темі письма CSD – 26.09-2024, або за телефоном +38 067 524-67-31, спеціаліст по закупівлям Андрій Піщулін. Примітка:Проводячи Тендер Благодійна організація «Благодійний фонд «Центр підтримки та розвитку» не приймають на себе жодних зобов’язань по укладанню договорів, здійсненню поставок, придбання товару та інше з учасниками Тендеру в тому числі з учасником Тендеру котрий набрав найбільшу кількість балів. Це Оголошення носить виключно інформаційний характер, не є попереднім договором або пропозицію укласти договір (офертою), і не націлене на створення обов’язків зі сторони Благодійної організації «Благодійний фонд «Центр підтримки та розвитку». 

Тендерні документи розташовані за посиланням: http://surl.li/vgdzrb   

Дякуємо за співпрацю.


Останні публікації цього розділу:

Набір на волонтерство у польській організації “SWPPG”

Проведення дослідження громадської думки населення України щодо ролі політичних партій у відновленні України

Послуги з конференц-підтримки (огранізація заходів), бронювання авіаквитків та послуг туристичного агентства

Конкурс на закупівлю послуг підрядника на налаштування та супроводу рекламних кампаній в соцмережах

Конкурс грантів з метою підтримки місцевих колективних ініціатив, пов'язаних з відновленням та ремонтом, а також задоволенням критичних гуманітарних потреб (Харківська, Полтавська, Дніпропетровська області)

Отримайте передові знання та навички надання муніципальних послуг в умовах воєнного стану