Продовжуємо конкурс пропозицій програмного забезпечення для ведення повного циклу обліку в неприбутковій організації

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
DiXi DROUP

тендер-tender-1-10-300x225
Продовжуємо конкурс пропозицій програмного забезпечення для ведення повного циклу обліку в неприбутковій організації

DiXi Group продовжує конкурс пропозицій програмного забезпечення для ведення повного циклу обліку в неприбутковій організації

Громадська організація “ДІКСІ ГРУП” продовжує конкурс пропозицій для обрання компанії-інтегратора програмного забезпечення для ведення бухгалтерського, фінансового обліку та податкового обліку в неприбутковій організації.

Обсяг послуг та очікувані результати:

  1. Програмне забезпечення для ведення повного циклу бухгалтерського, фінансового обліку та податкового обліку в неприбутковій організації (далі ПЗ), з урахуванням специфіки обліку неприбуткових організацій (далі НПО), відповідно до чинного законодавства України.

Дане ПЗ має містити безпосередньо, але не виключно наступний функціонал необхідний для організації обліку в НПО:

  • облік коштів цільового фінансування та витрат за різними джерелами, умовами та статтями в гривні та у валюті фінансування;
  • автоматичний розрахунок доходів та витрат;
  • планування бюджету організації в розрізі видів витрат та джерел фінансування/проектів;
  • план-факт виконання бюджету проекту по доходах та видатках в гривні та у валюті фінансування з використанням методу ФІФО, контроль перевищення статей бюджету;
  • планування, погодження/затвердження закупівель в розрізі проектів та статей витрат;
  • фінансування господарських витрат з різних джерел фінансування;
  • кадровий та військовий облік;
  • планування та нарахування заробітної плати та інших виплат співробітникам організацій (в т.ч. оплати по середньому, лікарняних, відпускних, доплати за суміщення посад, тощо) по декільком джерелам фінансування;
  • нарахування зносу по основних засобах, які значаться на балансі неприбуткової організації, з віднесенням витрат на некомерційну діяльність по джерелам придбання;
  • ОСВ по бюджету організації та по бюджетам окремих проектів, в т.ч. в валюті проекту;
  • формування додаткових управлінських аналітичних звітів;
  • автоматичне формування та подання податкової, статистичної, фінансової звітності, звітності з військового обліку;
  • оновлення відповідно до чинного законодавства України
  1. Річний (12 місяців) пакет підтримки по обслуговуванню та інформаційно-технологічному супроводу (ІТС) ліцензійних облікових систем,
  2. Автоматизований перехід з програми «1С:Підприємство 8. Управління Торгівельним Підприємством для України»), «БІТ.ФІНАНС ПРОФ для України» на нове ПЗ
  3. Наявність лінії консультацій, індивідуальний менеджер.
  4. Налаштування функціоналу ПЗ під потреби та особливості роботи, та/або розробка функціоналу відповідно до власних вимог

Учасники конкурсу обов’язково надають наступну інформацію:

  1. Відповідність ПЗ вимогам забезпечення повного циклу бухгалтерського та фінансового обліку в неприбутковій організації (заповнена анкета).
  2. Наявність лінії консультацій (консультування, тех.підтримка та оновлення ПЗ), наявність індивідуального менеджера закріпленого за організацією.
  3. Досвід надання подібних послуг.
  4. Вартість впровадження ПЗ, а саме:
  • вартість хмарного ПЗ на мінімум 20 робочих місць;
  • вартість річного (12 місяців) пакету з підтримки по обслуговуванню та інформаційно-технологічному супроводу (ІТС);
  • вартість 1 години послуг з інтеграції, переходу на нове ПЗ;
  • вартість 1 години послуг з налаштування функціоналу ПЗ під потреби та особливості роботи, та/або розробка функціоналу відповідно до власних вимог;
  • вартість навчання для мінімум 10 працівників.

Після завершення розгляду поданих до участі в конкурсному відборі пропозицій, проводиться відбір найбільш прийнятного кейс-рішення, що відповідає вимогам та компетенції учасника конкурсу.

Технічне підґрунтя поточного ПЗ:

  1. Облікова система УТП та БІТ.ФІНАНС встановлена на сервері ГО під управлінням ОС Windows Server 2012;
  2. В наявності є 10 (десять) клієнтських ліцензій 1С, які прив’язані до сервера;
  3. Тип бази – файлова та SQL. Версія платформи – 8.3;
  4. В ГО розгорнута інфраструктура домена Microsoft;
  5. Налаштований віддалений доступ до файлової системи сервера по зашифрованному каналу VPN;
  6. Присутня можливість додаткового налаштування віддаленого доступу до офісу/серверів компанії засобами VPN (програмне та апаратне забезпечення має такі опції);
  7. Одна виділена провайдером Інтернет зовнішня IP адреса, частина портів якої використовується існуючими сервісами.

Оцінювання пропозицій відбуватиметься за такими критеріями:

  1. Відповідність ПЗ вимогам забезпечення повного циклу бухгалтерського та фінансового обліку в неприбутковій організації (заповнена анкета).
  2. Наявність лінії консультацій (консультування, тех.підтримка та оновлення ПЗ), наявність індивідуального менеджера закріпленого за організацією.
  3. Досвід надання подібних послуг.
  4. Вартість придбання та впровадження ПЗ, а саме:
  • вартість хмарного ПЗ на мінімум 20 робочих місць;
  • вартість річного (12 місяців) пакету з підтримки по обслуговуванню та інформаційно-технологічному супроводу (ІТС);
  • вартість 1 години послуг з інтеграції, переходу на нове ПЗ;
  • вартість 1 години послуг з налаштування функціоналу ПЗ під потреби та особливості роботи, та/або розробка функціоналу відповідно до власних вимог;
  • вартість навчання для мінімум 10 працівників.

Повний пакет документів повинен містити скан-копії:

  • Заповненої заявки на участь в повному конкурсному відборі, яку можна знайти за посиланням: http://bit.ly/38dL88B.
  • Заповненої пропозиції https://bit.ly/3XvJQ43
  • Презентація наявного досвіду та опис послуг.
  • Цінової пропозиції відповідно до вищезазначених вимог.

Для юридичної особи прохання надати наступні скан-копії:

  • Довідку про реєстрацію платника податків.
  • Свідоцтва або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб.

Для фізичної особи прохання додати наступні скан-копії:

  • Свідоцтва або виписки з Єдиного державного реєстру.

Громадська організація «ДІКСІ ГРУП» є виконавцем проектів (програм) Міжнародної технічної допомоги (далі МТД) які реалізуються за підтримки уряду США через Агентство з міжнародного розвитку (USAID), Європейської Комісії, Уряду Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії, та  зареєстровані в Директораті координації міжнародної технічної допомоги Секретаріату Кабінету Міністрів України.

В рамках проектів МТД товари, роботи і послуги, що поставляються виконавцю проекту і оплачувані за рахунок МТД, відвантажуються (виконуються, постачаються) постачальниками такому виконавцю без нарахування ПДВ (див. п.197.11 Податкового кодексу України, Лист ДФСУ від 16.01.2016 р. №765/6/99-99-19-03-02-15, Лист ГУ ДФС у м. Києві від 30.08.2016 р. №19408/10/26-15-12-05-11).

Подаючи пропозицію на проведення заходу, Учасник тендеру, що є платником ПДВ, погоджується на включення в Договір типового положення про звільнення від ПДВ відповідно до Постанови КМУ від 15 лютого 2002 року №153 (153-2002-п) «Про створення єдиної системи залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги», вартість таких товарів, робіт і послуг звільняється від податку на додану вартість та з урахуванням роз’яснень, що містяться у Листі ДПС України №4526/0/71-12/12-1017 від 27 вересня 2012 р. «Щодо інформаційних довідок».

ГО “Діксі Груп” вітає всіх учасників електронного обміну документами та заохочує перехід контрагентів на безпаперовий обмін документами, як крок до впровадження нових рівних цифрових можливостей. Наша організація використовує сервіс ВЧАСНО, який не потребує встановлення додаткового програмного забезпечення та налаштування.

Просимо надсилати пропозиції українською мовою, вказавши очікуваний рівень оплати послуг (ціни повинні бути представлені в гривнях без ПДВ), до 23:59 08 жовтня 2024 року за адресою: [email protected].

Контактна інформація:

Чорниш Віктор,

Провідний менеджер з постачання

Громадської організації «ДІКСІ ГРУП»

Вул. Інститутська 18А, оф.2

м. Київ, 01021

Тел./Факс: (+38 044) 253 66 94

Моб.тел.: (+380 050) 257 00 65

E-mail: [email protected]


Останні публікації цього розділу:

Відкритий тендер на закупівлю техніки (Телевізор 50", з кріпленням на стіну, Екран підвісний моторизований,16:9, 120", 8 Ноутбук 15.6", Windows 11 Home)

Відкритий тендер на закупівлю техніки і обладнання: Електричний гусеничний сходохід, коляска

Тендер щодо надання послуг транспортної та логістичної підтримки для розповсюдження сімейних гігієнічних наборів для внутрішньо переміщених осіб

Тендер щодо надання послуг транспортної та логістичної підтримки для розповсюдження інституційних гігієнічних наборів до соціальних установ

Тендер на закупівлю послуг на поточний ремонт частини цокольного поверху під найпростіше укриття Центру профосвіти у м. Харків

Тендер із закупівлі обладнання для енергозабезпечення