Як спрощено процедуру отримання статусу неприбутковості

З 16 липня 2016 р. відбулось суттєве спрощення процедури отримання статусу неприбутковості, - аналізує та повідомляє команда проекту "Громадяни в дії". ...

lol1468965261
Як спрощено процедуру отримання статусу неприбутковості

Відповідно до нових правил набуття ознаки неприбутковості, ухвалених Кабміном:

1.     Скасовано необхідність окремого візиту до податкової для подачі Реєстраційної заяви щодо отримання ознаки неприбутковості. Відповідну заяву можна подати одразу під час реєстрації організації чи установи (особисто реєстратору) чи он-лайн.

2.     Не потрібно витрачати час на подання до податкової копій установчих документів. Податковий інспектор самостійно їх завантажує із сайту Єдиного державного реєстру юридичних, фізичних осіб –підприємців та громадських формувань.

3.     Розгляд Заяви скорочено з 30 до 14 календарних днів, а обсяг форми для заповнення зменшено в чотири рази (до однієї сторінки).

4.     Чітко визначено перелік неприбуткових установ та організацій, що можуть бути внесені до Реєстру, а також перелік вимог до змісту установчих документів та підстав для включення і виключення з нього (викладені відповідно до Податкового кодексу).

5.     До 16 вересня 2016 р. податківці повинні поінформувати ті неприбуткові установи та організації, яким необхідно привести установчі документи до нових вимог Податкового кодексу.

6. Реєстр неприбуткових організацій стає публічним і доступним для всіх на сайті ДФС.

«Позитивні зміни, за які ми боролись, спростять життя для понад 230 тисяч зареєстрованих громадських, благодійних, профспілкових, релігійних  та інших неприбуткових організацій. Нагадаю, що раніше прийняте законодавство вимагає від неприбуткових організацій привести свої статути у відповідність до Податкового кодексу до 1 січня 2017 року. Завдяки спрощенню процедури, задача збереження статусу неприбутковості значно полегшиться», – зазначає Максим Лациба, Директор Проекту USAID «Громадяни в дії».

Нові правила вступили в дію 16 липня 2016 р. з набранням чинності Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій (затвердженого постановою Кабміну від 13.07.2016р. №440, на заміну попередньому Положенню про такий Реєстр за наказом Мінфіну від 24.01.2013р. №37).
Текст постанови оприлюднено на сайті Кабміну та опубліковано в «Урядовому кур’єрі» від 16.07.2016 р. №132.

Також нагадуємо, що всі неприбуткові установи та організації повинні до 1 січня 2017 р. переглянути і, у разі необхідності, привести свої установчі документи у відповідність до вимог, аби не бути виключеними з Реєстру неприбуткових організацій та установ та не сплачувати податок на прибуток з 1 січня 2017р.

Про це ми уже детально повідомляли:

Усе, що варто знати про перереєстрацію статуту громадських організацій

 

Нагадуємо, працює безкоштовна консультація через «Гарячу лінію» Проекту «Громадяни в дії» за телефоном (063) 23 47 440 або [email protected].


Тематика публікації:      

Останні публікації цього розділу:

В "Дії" з'явилась комплексна онлайн-послуга е-Підприємець

Володимир-Волинська громада працює над творенням нової ветеранської політики

Розпочато сезон освітньо-наметових ФРІ-таборів для молоді

Організація стажування молоді в органах місцевого самоврядування: освітній серіал

Як працювати із зумовленими війною кризами в освіті?

«Час діяти, Україно!»: 150 переможців залучать на розвиток громад понад 40 млн грн

  • Vitalina Sevruk

    Тобто, якщо до 16 вересня 2016 р. від податківців не надійшло жодного повідомлення про необхідність привести установчі документи до нових вимог Податкового кодексу, ГО не потрібно вносити жодних змін до статуту ( здійснювати перереєстрацію?)

    • http://www.prostir.ua/ Prostir

      Як радять експерти, які консультують ГО у цих питаннях, все ж варто переглянути свої документи самостійно відповідно до нових вимог Податкового кодексу та Постанови Кабміну, аби запобігти різним моментам.