Тендер на організацію та проведення одноденного Форуму у Чернівцях
ЗАВЕРШЕНО
ГО «Фонд Буковина Інноваційна» в межах грантового проєкту «Інтеграція молоді з числа ВПО у місцеві громади Чернівецької області шляхом створення молодіжного соціального підприємництва» в рамках проєкту «Розширення можливостей громад в Україні» за підтримки Європейського Союзу»», що реалізується за підтримки ПРООН (Угода про надання гранту № RPP/2023/07/025/SE від 17.07.2023 р.) оголошує відкритий тендер на організацію проведення Одноденного Форуму у Чернівцях.
Дата оголошення про тендер: 03.10.24
Термін подання тендерних пропозицій: 17.10.24
Предметом закупівлі є організація проведення Одноденного Форуму у Чернівцях
Технічне завдання для івент-агенції
1. Загальна інформація
- Назва заходу: Форум Соціального шкільного підприємництва
- Дата проведення: один день у проміжку між 15 – 21.11.24.
- Місце проведення: м. Чернівці
- Тривалість заходу: 4 години
- Очікувана кількість учасників: 100-150
- Оплата послуг буде здійснена після проведення заходу.
2. Мета заходу
- Сприяння розвитку соціального шкільного підприємництва в Чернівецькій області.
- Обмін досвідом між командами, підприємцями та зацікавленими сторонами.
- Представлення кращих практик у сфері соціального шкільного підприємництва.
3. Завдання івент-агенції
- Планування та організація:
- Розробка концепції заходу та погодження з ГО Фонд Буковина інноваційна.
- Складання та погодження з ГО програми форуму.
- Погодження спікерів та модераторів.
- Логістика:
- Забезпечення приміщення для проведення заходу (конференц-зал, обладнання) відповідно до бюджету
- Організація компенсації транспортних послуг учасникам з інших населених пунктів (за необхідності).
- Технічне забезпечення:
- Наявність під час заходу аудіо- та відеообладнання, мікрофонів, проєктор, екрану.
- Інтернет-зв’язок
- Координація учасників:
- Реєстрація учасників (онлайн та під час заходу).
- Розробка і друк бейджів для учасників, спікерів, організаторів відповідно до бюджету
- Закупівля роздаткових матеріалів відповідно до бюджету
- Маркетинг та PR:
- Інформування цільової аудиторії.
- Залучення медіа до події
- Фотофіксація під час заходу (мінімальна роздільна здатність фото – 300 ppi, забезпечення якісних фотографій у темному приміщені кінозали, передання замовникам готових фотографій не пізніше 5 календарних днів)
- Підготовка короткого ролику за результатами заходу для поширення у соціальних мережах у форматі Reels (мінімальна роздільна здатність відео 1080 х 1920 px, тривалість:до 90 секунд)
- Погодження та підготовка подарунків/ призів учасникам відповідно до бюджету
- Кейтеринг:
- Організація харчування для учасників (кава-брейк).
- Фінансовий супровід:
- Ведення бюджету заходу.
- Пошук спонсорів та партнерів у разі необхідності.
4. Бюджет
- Очікувані витрати (розбити за категоріями).
5. Терміни виконання
- Пропозиції від івент-агенцій приймаються до: [вказати дату].
- Останній термін підписання контракту: [вказати дату].
- Дата проведення форуму: 15 – 21.11.24.
6. Критерії відбору
- Досвід роботи в організації подібних заходів.
- Відгуки від попередніх клієнтів.
- Пропозиції щодо креативних ідей для форуму.
- Конкурентоспроможність цін.
Строк надання товарів/ послуг: 15.11.2024 року.
Вимоги до постачальника товарів/послуг – учасника тендеру
До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі/надання послуг, заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт)
Учасник тендеру надає організатору наступні документи:
- Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
- Копія документу, що підтверджує податковий статус
- Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається);
- Оригінал Рахунка-фактури
- Деталізований розрахунок вартості послуг, який буде включати пропонований варіант меню кава-паузи, а також вартість оренди майданчика для проведення заходу
- Зразок договору надання послуг
- Документи, що підтверджують досвід (рекомендаційні листи, договори на аналогічні роботи/послуги тощо)
Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:
- Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
- Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення
- Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора
- Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів/послуг
Тендерні процедури
Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою [email protected] до 17.10.24 року.
До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.
Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/робіт/передачі товару.
Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді (у форматі PDF) надіслані учасником на електронну адресу ПРООН [email protected] з темою листа «Відкритий тендер_RPP/2023/07/025/SE_назва учасника» до 17.10.24 року. Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 00:00 години 17.10.24 року, розгляду не підлягатимуть.
Визначення переможця тендеру, відбудеться організатором тендеру після фінансової та технічної оцінки запропонованих тендерних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше 21.10.24 року.
Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.
Додаткові застереження
Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.
Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.
Контактна інформація :
телефон ГО Фонд буковина інноваційна – 050 954 2303
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ
м. _____ «____» ________дата______ року
_________________________(повне найменування постачальника)_______________________, (точна адреса) надає свою пропозицію ГО «назва ГО» щодо участі у тендері, що проводиться Організацією на _____(найменування товарів/послуг)___________________________, згідно з вимогами, висунутими ГО «назва ГО» згідно тендерного оголошення №_____ про _______________________ від ____________року.
Вивчивши тендерні вимоги ГО «назва ГО», _________________________(повне найменування постачальника)_______________________ цим підтверджує, що має організаційну можливість та погоджується надати послуги/виконати роботи/поставити товари ГО «назва ГО» відповідно до наступних умов:
- Найменування послуг/робіт/товарів: ____________________.
- Якість послуг/робіт/товарів відповідатиме: ________________________.
- Ціна послуг (грн., з/без ПДВ): ____________________.
- Строк надання послуг/виконання робіт/поставки товару: __________________.
- Загальна вартість, з/без ПДВ: _________________.
- Опис/характеристика послуг/робіт/товарів: _______________________.
- Умови оплати: ___________________.
- Умови, які необхідно виконати організації для отримання послуг/робіт/товарів: _____________________.
- Податковий статус постачальника: _________________________
- КВЕД:______________________
|
|
|
Загальна вартість цієї пропозиції _________,00 грн. (______________ грн. 00 коп.) з/без ПДВ. |
До цієї Пропозиції додається (вказати повний перелік документів, що додається):
- Оригінал рахунку-фактури №_________ від _____________ року
- Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
- Копія документу, що підтверджує податковий статус
- Зразок Договору поставки товару
- …….
ПІБ уповноваженої особи__________________(підпис та печатка)