Тендер із постачання 1050 гігієнічних жіночих наборів

Зафіксувати у Google календарі!


tender_ntylth(9) закупівля послуг
Тендер із постачання 1050 гігієнічних жіночих наборів

БЛАГОДІЙНА ОРГАНІЗАЦІЯ «БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «ВІТРИ ЗМІН» (надалі БФ «ВІТРИ ЗМІН» або «Замовник») в рамках Проєкту за Угодою про партнерське фінансування між CARE та БФ «Вітри змін», запрошує постачальників подати заявку на участь у тендері (далі – Тендер) із постачання 1050 гігієнічних жіночих наборів для використання в ході реалізації Проєкту.

На Тендер виноситься один єдиний лот (додаток 3). 

Учасники мають право подати заявку на лот в цілому.

Кінцевий термін подачі заявок: 17 жовтня 2024 року до 18.00 годин (за київським часом).

ДОСТАВКА

            Склад Замовника: м. Одеса, вул. Тираспольська, буд. 18. 

     ЗАЯВКИ ТА НЕОБХІДНІ ДОДАТКИ

Постачальники повинні надати свої Заявки виключно електронною поштою з темою повідомлення БФ «ВІТРИ ЗМІН» № UKR-2024-26 на електронну пошту Замовника: [email protected].

Заявки складаються з:

  • Заповненої тендерної форми та специфікації (див. додатки 1 та 2).
  • Технічної та цінової пропозиції (див. додаток 3).
  • Додаткові документи до заявки:

- Свідоцтво про реєстрацію;

- Підтвердження виду діяльності (Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань);

- Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ/Свідоцтво про реєстрацію платника єдиного податку, у разі наявності;

- Банківські реквізити – довідка з банку;

- Ліцензія на здійснення відповідного виду діяльності (якщо вимагається);

- Інформація про профіль діяльності учасника (принаймні протягом останнього року досвіду у відповідній сфері);

- Фінансова звітність за останній рік діяльності учасника.


Крім цього, зауважте, що:

  • Усі ціни вказуються в гривнях;
  • Цей Тендер надсилається електронною поштою на зазначену електронну пошту замовника з усіма передбаченими цією тендерною документацією документами. Учасники повинні дотримуватись інструкцій, викладених у Тендері;
  • Важливо, щоб Учасники ознайомилися з усіма положеннями Тендеру та подали заявку відповідно до цих вимог. Вимоги передбачають подання усіх необхідних документів та заповнення усіх текстових полів заявки. Зауважте, що ненадання необхідних документів або не заповнення текстових полів може призвести до дискваліфікації Вашої заявки.

Будь-які запити чи запитання про надання додаткової інформації щодо цього Тендеру повинні надсилатися на електронну пошту [email protected], але не пізніше ніж за 24 години до кінцевого терміну подання заявок.

Електронні заявки з усіма передбаченими додатками повинні надсилатись на електронну пошту [email protected]. Контактні особи: Руснак Олена або Опаренко Олег (тел. 050-052-65-84).

Заявки, подані в іншому форматі вважатимуться НЕДІЙСНИМИ.

Зауважте, що електронний лист з необхідними додатками повинні бути отримані Замовником не пізніше 18:00 години 17 жовтня 2024 року. Заявки будуть відкриватись о 18:30 того ж дня.


ЗАЯВКИ, ЩО НАДХОДЯТЬ ПІЗНІШЕ, НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ


ІНСТРУКЦІЇ для ЗАЯВНИКІВ
 

  • Усі додатки повинні надаватись українською мовою в одному екземплярі, бути підписані учасником та з печаткою (у разі її використання) у відсканованому вигляді з додаванням усіх передбачених цією тендерною документацією документів; 
  • Заявки, надіслані на іншу електронну адресу або в іншій формі, ніж це передбачено цим Запрошенням до участі у тендері, або у випадку яких не дотримано належного рівня конфіденційності або отримані після вказаної дати та часу, вважатимуться неналежними. 

ВИМОГИ ТА ВМІСТ ЗАЯВКИ

1) Перелік документів, які Заявники повинні надати як частину їхньої Заявки:

Нижче наведено критерії УСПІШНОГО/НЕУСПІШНОГО ПРОХОДЖЕННЯ. Якщо Заявник не надасть будь-який з нижчезазначених документів, його заявка не розглядатиметься у межах подальшої оцінки:

  • Належним чином підписана Тендерна форма;
  • Інформація про профіль діяльності компанії (репутація, попередній досвід співпраці з НУО тощо);

2) У комерційній частині необхідно дотриматись таких критеріїв:

      – Валюта: гривня;

     – Зразок цінової пропозиції: постачальники повинні використовувати Зразок Цінової пропозиції у підготовці своїх пропозицій (див. додатки);

3) Покупець (Замовник) зберігає за собою право на те, щоб:

     – запросити будь-які додаткові або підтверджувальні дані (у Постачальників);

     – прийняти будь-яку Заявку повністю або відхилити її;

     – вступити у переговори з обраним Постачальником.

 

ПРОЦЕС ТА МЕТОД ОЦІНКИ ЗАЯВОК

 

Реалізацію Контракту буде доручено Постачальнику, який надав технічно прийнятну пропозицію з найнижчою ціною. Пропозиція вважається технічно прийнятною, якщо вона відповідає наступним технічним критеріям: усі вищезгадані документи, що повинні супроводжувати Заявку, було надано; запропоновані товари відповідають необхідним специфікаціям (див. додаток).

 

ЧИННІСТЬ ЗАЯВОК

 

Заявки повинні зберігати свою чинність не менше 30 календарних днів після їх відкриття, якщо інше не передбачено Спеціальними умовами. Постачальники повинні вказати період чинності своїх заявок, оскільки Покупець може доручити виконання контрактів за заявкою, яка найкраще відповідає вимогам Тендеру, якщо на момент надходження запитів про надання товарів/послуг заявка є чинною. Покупець може звернутися до Заявників з проханням про подовження періоду чинності заявок.

 

ДОРУЧЕННЯ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНТРАКТУ

 

1) Реалізацію контракту(-ів) буде доручено Постачальнику, який вніс технічно прийнятну пропозицію з найнижчою ціною, чия пропозиція є прийнятною з комерційної та технічної точок зору та чия пропозиція відповідає усім інструкціям, умовам та положенням, наведеним у тендері, за умови, що заявка є прийнятною і відповідає інтересам Покупця;

 

2) Покупець залишає за собою право досягнути декілька домовленостей щодо товарів, якщо, на думку Покупця, Постачальник, який найкраще відповідає вимогам Тендеру, не може повністю задовольнити потреби у товарах/послугах, або якщо Покупець вважатиме, що це найбільше відповідає його інтересам. Будь-яка домовленість згідно з цією умовою буде оформлюватись на основі найкращої, другої найкращої, третьої найкращої і т.д. заявки, яка задовольняє усі вимоги, перераховані у Тендері. 


Додаток 1

ТЕНДЕРНА (ЦІНОВА) ПРОПОЗИЦІЯ

 

Відомості про учасника процедури закупівлі

Повне найменування учасника

 

Керівництво (ПІБ, посада, контактні телефони)

 

Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ (за наявності)

 

Юридична адреса

 

Фактична адреса

 

Тел./Факс

 

Електронна адреса

 

Чинність заявки (мінімум 30 днів)

 

Підпис печатка

 

Ми, (назва учасника процедури закупівлі) надаємо свою тендерну пропозицію згідно оголошення БФ «ВІТРИ ЗМІН» № UKR-2024-26 від 03.10.2024 року згідно з технічними та іншими вимогами Замовника.

Після вивчення тендерної документації зобов’язуємося виконувати свої зобов’язання відповідно до визначених умов Замовника та ціни пропозиції. Пропозиція включає в себе всі витрати, пакування, доставку, податки і збори, необхідні платежі, що сплачуються або мають бути сплачені Учасником, згідно із законодавством України.

 

Додаток 2

УМОВИ та ПОЛОЖЕННЯ

СПЕЦИФІКАЦІЇ (для всіх лотів)

№ з/п

 Опис

 Одиниця    

   виміру

Кількість

Ціна за одиницю

  Загальна ціна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВСЬОГО

 

 

 Додаток № 3

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ 

ЛОТ: постачання 1050 жіночих наборів. 

Найменування позиції, характеристики, кількість:

1.

1050 наборів.

 

До одного набору має входити:

  • Пральний порошок, 3 кг. в упаковці (дві таких упаковки в наборі). Пральний порошок для одягу (для білої та кольорової білизни, дитячого, універсального машинного та ручного прання). Гіпоалергенний, безфосфатний. У м’якій упаковці;
  • Жіночі теплі колготи, 3 (три) шт. (пари) по одній штуці (парі) в одному наборі розміром S, M та L (по одному із кожного із вказаних розмірів);
  • Power bank 20000mAh + лампа, Ємність, мАг – 20 000 Індикація – з рівнем заряду. Тип акумуляторів – літій-полімерні (Li-pol). Заряджається від – USB. Одночасна зарядка пристроїв – від 2.

 

Пакувальний матеріал – поліетиленовий пакет, без логотипів, з технічною можливістю збереження змісту набору.

 

Строки поставки на склад Замовника – до 30 календарних днів з моменту підписання договору поставки. Строки і обсяги поставки можуть корегуватися в контракті з постачальником.

 

Умови оплати: 50 відсотків від ціни договору – авансовий платіж постачальнику протягом трьох банківських днів з моменту підписання договору поставки товару. 50 відсотків – протягом трьох банківських днів з моменту поставки товару і підписання видаткових накладних про поставку і отримання товару Замовником.

Ціна 1 (одного) набору _________ грн.

Ціна по лоту (за 1050 наборів) _________ грн.

 


Останні публікації цього розділу:

Відкриті торги на послуги з розробки та впровадження програмного забезпечення

Тендер із закупівлі медичного обладнання

Школа підтримки малого та середнього бізнесу у Житомирі

Послуги з навчання з підвищення кваліфікації працівників через проходження курсу “Бухгалтерський облік в неприбуткових організаціях”

Послуги навчання з підвищення кваліфікації працівників через проходження курсу “Фінансовий менеджмент для неприбуткових організацій”

Конкурс на закупівлю послуг трансляції подій