Програма дій та реагування територіальних громад на надзвичайні ситуації (далі — програма CLEAR), що впроваджується міжнародною організацією Global Communities, в межах компоненту «Економічне відновлення та ринкові системи» (EMRS) проведе офлайн тренінги з маркетингу та онлайн продажів. Метою тренінгів є формування в учасників навичок ефективного продажу товарів та послуг, а також засвоєння сучасних підходів та методів під час пошуку та обслуговування клієнтів.
До участі в тренінгу запрошуються учасники із Дніпропетровської, Запорізької, Миколаївської, Харківської, Херсонської та Чернігівської областей.
Тренінги на тему «Ефективні інструменти залучення клієнтів: маркетинг та онлайн продажі» відбудеться:
- Тренінг 1: 18-19 жовтня 2024 року. Початок тренінгу: 18 жовтня о 09:00. Завершення тренінгу: 19 жовтня о 17:00. Заїзд учасників можливий з 17 жовтня.
- Тренінг 2: 01-02 листопада 2024 року. Початок тренінгу: 01 листопада о 09:00. Завершення тренінгу: 02 листопада о 17:00. Заїзд учасників можливий з 31 жовтня.
- Тренінг 3: 15-16 листопада 2024 року. Початок тренінгу: 15 листопада о 09:00. Завершення тренінгу: 16 листопада о 17:00. Заїзд учасників можливий з 14 листопада.
Тренінги відбудуться в Івано-Франківській та/або Львівській області.
Для участі в одному із тренінгів необхідно заповнити реєстраційну форму за посиланням – https://ee-eu.kobotoolbox.org/x/IcprnN4a до кінця дня 10 жовтня 2024 року. Заповнюючи реєстраційну форму, просимо вас вказати основну і альтернативну дати участі в тренінгу.
Відбір учасників тренінгу буде відбуватися на конкурсній основі. У випадку, якщо на якусь із дат буде більше заявників, які пройшли конкурсний відбір, ніж передбачено програмою, тоді їм може бути запропоновано взяти участь у тренінгу в альтернативні дати.
Від однієї компанії/ФОП, кооперативу, фермерського господарства і т.д. може взяти участь одна людина в одному з трьох тренінгів.
Основними критеріями для відбору учасників будуть:
- Проживання та/або реєстрація учасників в одній із цільових областей: Дніпропетровська, Запорізька, Миколаївська, Харківська, Херсонська, Чернігівська.
- Мотивація учасників.
Учасники, які пройдуть відбір, отримають електронний лист від логістичних партнерів заходу не пізніше, ніж за тиждень до проведення тренінгу, в якому буде повідомлено точне місце його проведення.
Відібраних учасників тренінгу буде забезпечено проживанням (одномісне поселення), терміном до 3 (трьох) діб. В обгрунтованих випадках (наприклад, стан здоров’я, приїзд з неповнолітніми дітьми, сімейний бізнес, тощо) може бути передбачено поселення із членами сім’ї або супроводжуючими особами (лише для ветеранів або осіб з інвалідністю) через погодження з представниками Global Communities. Учасників тренінгу буде забезпечено харчуванням, роздатковими матеріалами, а також передбачено відшкодування вартості проїзду до/з місця проведення тренінгу.
В межах тренінгу учасники дізнаються про:
- Етапи та цілі продажу.
- Алгоритми роботи на кожному з етапів продажу для подальшого самостійного використання у роботі.
- Мотиви клієнтів.
- Проведення презентацій товарів/послуг на “мові вигоди”.
- Як мобілізувати можливості для продажів та вирішувати завдання у ситуації воєнних ризиків.
- Шлях клієнта до покупки онлайн – як управляти різними етапами і що впливає на кінцеві продажі.
- Прогноз онлайн продажів – як порахувати чи буде вигідною реклама ще до запуску рекламних кампаній.
- Канали онлайн продажів – від продажів через рекламу в Google до груп у Viber.
- Роботу в Google Analytics 4 – як аналізувати результати, ключові звіти для підприємця.
Крім цього, потенційні учасники можуть задати свої запитання у реєстраційній формі та отримати на них відповідь під час тренінгу.
За результатами тренінгу учасники зможуть:
- Сформулювати й розширити уявлення про підходи до формування клієнтської бази для малого бізнесу в умовах воєнного часу.
- Ідентифікувати та покращити власні підходи до пошуку та обслуговування клієнтів.
- Визначити та обговорити принципи побудови ефективної системи продажу та онлайн маркетингу.
Тренінг проведуть:
- Дмитро Якимець – керівник відділу корпоративної соціальної відповідальності найбільшої ІТ компанії в Україні «EPAM», експерт з організаційного розвитку, тренер року за версією Форуму громадянського суспільства. Має досвід супроводу створення малих сімейних підприємств та відділів продажу великих корпорацій. Розвивав відділи продажу для національних та міжнародних компаній (Нова лінія, Мобілочка, Мобі Жжук, Адамаск, Кредо Банк, Ідея банк, Good valley, Handlopex, Romus, Львівська торгово-промислова палата та інші), малого та середнього бізнесу. Має досвід збільшення продажів для сільськогосподарських, косметичних та медичних послуг, школи іноземних мов, продажу шин, музичних інструментів, психологічних послуг, туризму та сфери гостинності, салонів краси, стоматологій, ІТ, виробництва вікон та дверей та інших.
- Юрій Пирч – експерт з digital marketing, засновник та директор компанії «К2 – реклама для інтернет-магазинів». Має 15 років досвіду у сфері реклами. Є постійним спікером на семінарах від маркетплейсу Prom.ua, спікер у академії WebPromoExpert. Провів десятки вебінарів, які отримали тисячі переглядів, а також 47 потоків одноденних практикумів з налаштування Google Shopping, які відвідали понад 700 підприємців та маркетологів. Є автором спеціалізованих курсів про налаштування реклами в Google/Facebook/Instagram, які пройшли понад 500 підприємців та маркетологів. Щотижня його клієнти генерують з реклами замовлення на суму понад 30 млн. грн.
Про програму CLEAR:
Програма дій та реагування територіальних громад на надзвичайні ситуації (CLEAR) – це гуманітарна програма, що впроваджується міжнародною організацією Global Communities та фінансується Бюро гуманітарної допомоги Агентства США з міжнародного розвитку (USAID’s BHA). Програма CLEAR має на меті порятунок життів, зменшення страждань та задоволення потреб постраждалих осіб, одночасно підтримуючи громади у їх діяльності щодо реагування на такі потреби.
В межах компоненту «Економічне відновлення та ринкові системи» (EMRS) програма CLEAR надає підтримку мікро та малим бізнесам, які постраждали від війни. На конкурсній основі гранти зможуть отримати фізичні особи, мікро та малі бізнеси, які зазнали негативного впливу війни (втрачене або пошкоджене майно, вимушена релокація, порушена логістика, зменшені продажі, міграція працівників та інші обставини). Також бізнеси матимуть можливість отримати інформаційну та консультаційну підтримку.
Уся інформація щодо можливостей для підтримки бізнесу буде опублікована на офіційній сторінці Програми CLEAR у Facebook.