Тендер на надання послуг з моніторингу засобів масової інформації

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Internews Ukraine

tender_ntylth9-300x225
Тендер на надання послуг з моніторингу засобів масової інформації

Громадська організація «Інтерньюз-Україна» оголошує тендер на надання послуг з моніторингу засобів масової інформації в межах проєктів Організації.

МЕТА: вибір фахівців, що спеціалізуються на моніторингу засобів масової інформації на постійній основі впродовж року щонайменше.

ОПИС ПОСЛУГ: обрані підрядники надаватимуть послуги з моніторингу засобів масової інформації, а саме проведення збору даних та аналіз програм телебачення, радіо, онлайн та друкованих ЗМІ, а також соціальних мереж за ключовими словами.

ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ

До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які:

  • містять повний пакет документів, а саме: заповнена заявка,  реєстраційні документи, презентація/детальна інформація про систему моніторингу; 
  • заповнені українською мовою;
  • закріплені підписом та печаткою;
  • вчасно надіслані електронною поштою.

СТРОКИ НАДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ

Пропозиції на участь у тендері приймаються до 18.00 18 жовтня 2024 року на пошту [email protected] з обов’язковим зазначенням теми листа: «Заявка на тендер_медіа моніторинг».

ВИМОГИ ДО ПОСЛУГ ТА УМОВИ ОПЛАТИ

Послуги оплачує ГО «Інтерньюз-Україна» на підставі підписаного з виконавцем договору/рахунку/акту виконаних робіт шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях.

Участь в тендері можуть брати юридичні особи та фізичні особи-підприємці (ФОП). 

Для ФОП — до заявки додається: актуальна виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, витяг з реєстру платників податків/свідоцтво платника єдиного податку, наявний перелік видів діяльності, що відповідають суті послуг, щодо яких оголошено тендер (КВЕДи).

Для юридичних осіб — до заявки додаються реєстраційні документи: скан-копія Статуту, свідоцтва про державну реєстрацію/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців, свідоцтва платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ та/або свідоцтва/витягу про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства, документ, що підтверджує повноваження підписанта.

ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ВИБОРУ ПЕРЕМОЖЦІВ

  • Раціональна фінансова пропозиція.
  • Готовність виконувати роботи у визначені терміни.
  • Підтверджений досвід у сфері надання послуг.
  • Якість надання послуг.
  • Відповідність заявки потребі замовника та умовам тендерної документації.

Визначення переможців відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями відбору. Результати відбору будуть оголошені всім, хто брав участь у конкурсі, електронною поштою або телефоном.

У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтесь до Василя Павлова за електронною адресою:  [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Конкурс з вибору постачальника стелажів та шаф у заклади освіти

Конкурс на закупівлю тренерських послуг для проведення тренінгу “Ефективна координація гуманітарного реагування та участь громад в умовах війни”

Конкурс на закупівлю тренерських послуг з проведення навчання з домедичної допомоги

Тендерне оголошення на закупівлю логістичних та організаційних послуг

Консультаційні послуги з питань залучення людей з інвалідністю