11 ефективних порад для НУО в Instagram
Маючи 2 мільярди активних користувачів щомісяця, Instagram — це надзвичайно потужна соцмережа, яку використовують некомерційні організації по всьому світу. Відповідно до звіту Nonprofit Tech for Good ...
Додано:
Громадський Простір
Маючи 2 мільярди активних користувачів щомісяця, Instagram — це надзвичайно потужна соцмережа, яку використовують некомерційні організації по всьому світу.
Відповідно до звіту Nonprofit Tech for Good Report, із 89% некомерційних організацій у всьому світі, які використовують соціальні мережі для цифрового маркетингу та збору коштів, 75% з них використовують Instagram. Однак, охоплення та залученість Instagram знаходяться на найнижчому рівні, і некомерційним організаціям стає дедалі важче потрапити у стрічку Instagram.
Наведені нижче поради допоможуть скерувати вашу Instagram-стратегію у правильному напрямку:
Додайте якісне зображення профілю
Переконайтеся, що ваша організація використовує добре розроблене, візуально привабливе зображення профілю. У більшості випадків зображення профілю не повинно містити текст, оскільки він буде нечитабельним для стрічки Instagram на телефоні.
Ви можете зробити свій логотип зображенням профілю — додайте якомога простішу версію свого логотипа, щоб його можна було зчитати навіть у вигляді маленької піктограми. Це сприятиме підвищенню впізнаваності вашої організації.
Оптимізуйте своє біо або ж як кажуть — “шапку профілю”
“Шапка профілю” (або ж біо) — це наче ваша візитна картка. Це невеликий фрагмент тексту (до 150 символів), який описує ваш профіль та містить подробиці про вашу організацію. У біо чітко сформулюйте місію організації, додайте емодзі, хештеги, ключові слова, заклик до дії, а також контактну інформацію.
А ще — додайте посилання. Instagram — це найважча платформа соціальних медіа для того, щоб залучити користувачів до вашого вебсайту, тому максимально використовуйте ті можливості, які у вас є. Наприклад, інструмент Linktree дозволяє створити персоналізовану сторінку, яка містить усі важливі посилання, якими ви хочете поділитися зі своєю аудиторією. Це можуть бути лінки на ваш найпопулярніший контент, сторінку для реєстрації на якусь подію, останні тематичні статті та (звичайно) на вашу сторінку для донатів. Обов’язково включіть такий лінк у “шапку профілю”.
Подумайте над тим, щоб зробити свою сітку в Instagram креативною
Подивіться, як ваші зображення та відео контент взаємодіють один з одним? Чи ваші 9 останніх публікацій доповнюють одна одну? Чи розповідають якусь історію?
Секрет будь-якої інста-знаменитості полягає в тому, що вони не просто думають про свої публікації в цей момент; вони також враховують загальний “ефект сітки”.
Макет сітки Instagram — це візуальне розташування фотографій і відео вашого профілю. Цілісність макета сітки Instagram створює сильне перше враження про ваш бренд. Добре продумана сітка також може вплинути на взаємодію з користувачем, збільшуючи зацікавленість й підписників.
Подумайте про те, як могла б виглядати ваша сітка. Наприклад, можна створити ефект шахової дошки, вибудувати горизонтальні/вертикальні лінії, зробити цікаві рамки чи навіть пазл зі своїх фото. Можете просто дотримуватися певної колірної палітри (що відповідає кольорам вашої НУО), тону. Якщо це навчальні пости — додавайте текстові підказки на фото/відео чи інфографіку.
Можливо вашим Highlights потрібні обкладинки?
Хайлайтс в Інстаграм (Stories Highlights) — це функція збереження ваших сторіз. Завдяки їй ваші вибрані історії залишаються прикріпленими до профілю та доступними аудиторії. Тому якщо ваша НУО регулярно ділиться історіями в Instagram, можна створити власні обкладинки для Highlights, що зробить ваш профіль більш привабливим візуально.
Робіть публікації 2-5 разів на тиждень
Одна із найкращих порад, яку найчастіше дають, каже, що публікувати пости в Instagram варто один-три рази на день! Але це орієнтир, який не підходить більшості некомерційних організацій. Така кількість постів може бути доцільною для НУО із великою кількістю підписників, великим набором візуального контенту та значним бюджетом на рекламу. Якщо це про вашу НУО, то чому б ні.
Однак для більшості НУО варто постійно постити хоча б 2-5 разів на тиждень. І на жаль, дедалі скупіший алгоритм Instagram робить щоденні публікації марною тратою часу для невеликих НУО, якщо вони не інвестують у рекламу.
Статистика: Instagram найбільше використовується серед людей віком від 18 до 34 років. Люди в цих вікових групах складають понад 60% бази користувачів Instagram. Таким чином, платформа ідеально підходить, якщо ваша цільова аудиторія складається з молоді та міленіалів.
Публікуйте в потрібний час
Кілька даних, які варто взяти до уваги: за даними Sprout, найкращий час для публікації в Instagram — будні з 10:00 до 15:00.
А за даними SocialPilot, найкращий час для публікацій: понеділок: 11:00 та 1:00; вівторок: 11:00 та 1:00; середа: 9:00, 14:00 та 18:00; четвер: 7:00, 14:00 та 21:00; п’ятниця: 7:00, 12:00 – 13:00 та 20:00 – 21:00; субота: з 12 до 15 години; неділя: з 13:00 до 17:00.
Скористайтеся статистикою в Instagram, щоб дізнатися, у який час доби користувачі найбільше цікавляться вашими публікаціями. Подумайте також про те, щоб порівняти це з найкращими днями та часом для трафіку вебсайту у Google Analytics. Це допоможе вам визначити пріоритети в плануванні, особливо щодо контенту, пов’язаного з інформаційними кампаніями.
Для зручності плануйте публікації заздалегідь.
Зверніть увагу — відео привертає більше уваги
Відповідно до нещодавнього звіту Sprout Social, відеопости отримують на 38% більше залучення, ніж дописи із зображеннями, і в 2,1 раза більше коментарів.
За даними звіту Social Media Industry Benchmark Report, цього року рилз (Reels – короткі відео до 1 хв) перевершили інші типи публікацій для некомерційних організацій в Instagram. Показник залученості Instagram Reels – 0,62% – у порівнянні з 0,59% для каруселей і 0,52% для публікацій з фото. Тому, щоб привернути більше уваги аудиторії, НУО варто збільшити свої зусилля щодо цього типу публікацій.
З корисного — рилзи від 5 до 10 секунд спрацьовують найкраще, згідно з даними від HootSuite.
Публікуйте фото, що привертають увагу
В Instagram, перш за все, робіть усе можливе, щоб публікувати привабливі зображення та каруселі зображень (carousels) щодо місії чи проєктів вашої НУО. Ваші фотографії не обов’язково повинні бути красивими чи вражаючими, але вони мають робити свій внесок в історію вашої організації.
Якщо потрібно — редагуйте фотографії, щоб покращити їх та зробити цікавішими.
Якщо маєте мало фотографій — створюйте графіку в Canva. Використовуйте Canva for Nonprofits, щоб розробити змінний набір графіки. Налаштуйте 3-5 шаблонів, які потім зможете використати для десятки зображень (щоб розповідати історії, факти тощо). У дизайн зображень можете додати безплатні фото із таких сайтів як Unsplash, Pexels тощо.
Майте на увазі, що органічне охоплення фотографій в цій мережі зараз найнижче. Однак хороше фото з добре написаним підписом може перевершити нудний рилз, тому, попри те, що Meta намагається спрямувати бренди та окремих осіб на публікацію більшої кількості рилзів (щоб конкурувати з TikTok), ділитися фотографіями в Instagram – це все ще найкраща практика.
Читайте також: Фото для успішного фандрейзингу: що не забути врахувати
Ефективні підписи — у пріоритет
На початку існування Instagram короткі підписи (менш як 100 символів) були найкращою практикою. Адже люди приєднувалися до соцмережі насамперед для візуального досвіду, а не для читання.
Сьогодні ж користувачі Instagram еволюціонували, та готові читати довгі підписи — навіть частини статей та інших типів публікацій. Обмеження кількості символів для допису в Instagram становить 2200, і хоча не рекомендують публікувати довгі підписи у кожній чи більшості публікацій, проте написання підписів хоча б з кількох речень, де стратегічно використовуються хештеги та емодзі, є найкращою практикою.
Не забувайте про #хештеги та емодзі
Ваші публікації бачитимуть — якщо там є хештеги. Якщо у Facebook найкраще використовувати 1-2 хештеги для публікації, то Instagram набагато ліберальніший.
На початку існування Instagram використання великої кількості хештегів у підписах Instagram було прийнятним і навіть вважалося найкращою практикою. Ідея полягала в тому, що якщо ваша некомерційна організація використовує 10, 20 або навіть 30 хештегів у кожному підписі, то вона охопить нових підписників. Сьогодні використання такої кількості хештегів вважається спамом хештегів і шкодить залученню Instagram.
За даними Socialinsider, найвищий середній рівень залучення (3,4%) генерують публікації з 3-5 хештегами. Уникайте використання загальних хештегів, таких як #green чи #happy, а натомість звузьте свою увагу на хештегах, пов’язаних із вашою НУО.
Можете також пробувати міксувати популярні хештеги із тими, які мають відношення до вашої організації та вашої тематики. Перевірте, які хештеги використовують інші лідери думок вашої сфери (або загалом у громадському секторі), та включіть ті, які вам підходять.
Наприклад, у звіті 2024 Social Media Industry Benchmark Report зазначається, що хештеги, пов’язані з подіями НУО, допомагали підписникам знаходити відповідний контент цих організацій.
Також важливо знати, що використання емодзі в підписах Instagram може підвищити взаємодію на 48%. Emojis – це яскравий спосіб привернути увагу до ваших підписів і закликів до дії. Існує навіть онлайн енциклопедія, присвячена емодзі — Emojipedia.org.
Взаємодійте з підписниками, які коментують ваші публікації
Відповідати на коментарі в Instagram здається очевидною справою, але часто велика кількість НУО повністю ігнорують коментарі. Якщо у вашої команди немає часу відповідати на коментарі словами, тоді принаймні відповідайте сердечками! І це можна зробити за лічені секунди.
За інформацією:
10 Instagram Best Practices for Nonprofits
Instagram for Nonprofits and Social Impact: 21+ tips and tricks
2024 Social Media Industry Benchmark Report
Instagram statistics you need to know for 2024 [Updated]
Best Time to Post on Instagram in 2024
Читайте також: Максимум користі від Instagram: добірка порад для сучасних НУО