Стартує новий відеокурс “Інституційний догляд – чому потрібен інший підхід”

Навколо теми інтернатів та реформи деінституціалізації (Де-І чи ДІ)  багато страхів та упереджень. Навіть сьогодні ми час від часу чуємо фрази: “В інтернатах дітям краще, там є дах над головою та ...

ССД
Стартує новий відеокурс “Інституційний догляд – чому потрібен інший підхід”

Навколо теми інтернатів та реформи деінституціалізації (Де-І чи ДІ)  багато страхів та упереджень. Навіть сьогодні ми час від часу чуємо фрази: “В інтернатах дітям краще, там є дах над головою та їжа”. А близько 70% українців вважають, що інтернати необхідні для дітей і дорослих. Але ці думки вщент руйнуються, якщо звернутися до фактів

Цікаво  і доступно тему розкрила громадська спілка “Українська мережа за права дитини” у відеокурсі “Інституційний догляд: чому потрібен інший підхід?”.  Курс буде  пізнавальним для кожного українця та українки. А для тих, хто працює у громадському секторі або тільки прийшов працювати у соціальну сферу – необхідним. 

“З року в рік до свят волонтери збирають гроші на подарунки дітям в інтернатах. Дітей з особливими освітніми потребами відправляють на спеціальне навчання в закриті школи, роз’єднуючи з родинами. Діти опиняються в інтернатах заради нібито якісного догляду. Та чи дійсно це йде їм на користь? Чи змінюється щось в житті дитини?  Чи такий догляд є ефективним використанням коштів держави?  Чисельні дослідження і міжнародні практики доводять, що ні. А ми в Українській мережі за права дитини готові в цьому переконувати інших”, – розповідає  Дар’я Касьянова, голова правління ГС “Українська мережа за права дитини»  та програмна директорка МБО “БФ “СОС Дитячі Містечка” Україна”

Відеокурс складається з 6 тем і кожна лекція супроводжується перекладачем жестової мови та конспектом. У відео лектори й лекторки відповідають на питання: 

  • як впливають інституційні заклади на розвиток суспільства;
  •  яку шкоду наносить інтернатне виховання дітям і чому їм там не краще;
  • де взяти гроші на трансформацію закладів і куди діти дітей; 
  • яка історія створення інтернатів; 
  • як краще допомагати дітям в інтернатах (не цукерками). 

Лекції читають зіркові спікери та спікерки:  

  • Олександра Кольцова, українська співачка, публіцистка, журналістка, письменниця, ведуча. 
  • Наталія Ємченко, членкиня наглядової ради Фонду Ріната Ахметова, директорка зі зв’язків з громадськістю та комунікацій SCM
  • Уляна Пчолкіна,  громадська діячка, телеведуча, заступниця голови правління ГО “Група активної реабілітації”, голова правління ГС “Ліга сильних”.
  • Сергій Лукашов,  національний директор МБО “БФ “СОС Дитячі Містечка”Україна”, член правління ГС “Українська мережа за права дитини”
  • Гліб Буряк,  кандидат економічних наук, доцент Українсько-американського університету “Конкордія”, керівний партнер венчурної студії “HIFE”, радник комітету Верховної Ради України з питань економічного розвитку   
  • Дар’я Касьянова, голова правління ГС “Українська мережа за права дитини”,  програмна директорка МБО “БФ “СОС Дитячі Містечка” Україна” 
  • Анастасія Степула, радниця з адвокації ГС “Українська мережа за права дитини”, засновниця ГО “Happy Today”
  • Христина Стиранець, проєктна асистентка ГО “Fight For Right” 

Відеокурс є безоплатним та доступним на сайті “Знай Де-І”. 

 

 

Курс “Інституційний догляд – чому потрібен інший підхід” створено ГС  “Українська мережа за права дитини” у межах проєкту “Поверни Україну для всіх дітей” за фінансової підтримки Міжнародного Фонду «Відродження». Матеріали курсу представляють позицію авторів і не обов’язково відображають позицію Міжнародного Фонду “Відродження” 


Тематика публікації:              

Останні публікації цього розділу:

Самотоївський ліцей Краснопільської громади Сумської області стає центром соціальної активності та прикладом згуртованості серед прифронтових громад

CyberSafeGirls: замість заборони — профілактика й навчання

Два укриття Новоселівської громади облаштували за підтримки Helvetas Swiss Intercooperation

Презентовано програми бізнес-підтримки LIFT для молоді із малих громад

МПР та СТЕП: у пошуках можливостей розвитку потенціалу релокованих громад Запоріжжя

Понад 70 громад та ОВА пройшли офлайн навчання з комунікацій за підтримки Проєкту USAID «ГОВЕРЛА»