Тендер на здійснення комунікаційного супроводу реформи профільної середньої освіти
ЗАВЕРШЕНО
Тендер серед постачальників послуг зі здійснення комунікаційного супроводу реформи профільної середньої освіти
Громадська організація «Розвиток громадянських компетентностей в Україні – DOCCU» в рамках реалізації Швейцарсько-українського проєкту DECIDE – «Децентралізація для розвитку демократичної освіти» (далі – Проєкт DECIDE) проводить тендер серед постачальників послуг зі здійснення комунікаційного супроводу реформи профільної середньої освіти (далі – реформи ПСО).
А саме:
– доопрацювання брендінгу реформи ПСО;
– підтримка лендінгу реформи ПСО;
– створення серії анімаційних відеороликів-експлейнерів (до 5 хв) про реформу ПСО (10 роликів);
– комунікативна підтримка реформи ПСО, у т.ч. організація та супровід співпраці із «лідерами думок», громадськими організаціями та ін. (підготовка прес анонсів/пресрелізів, супровід підготовки матеріалів, організація брифінгів, зустрічей, пресконференцій тощо);
– виробництво SMM-паку з 15-20 візуальними матеріалами для їх подальшого використання у просуванні реформи ПСО;
– розробка 4-х сюжетів для зовнішньої реклами, підготовка їх до друку та промоції (борди, постери, сітілайти тощо);
– організація та супровід спецпроєкту в ЗМІ щодо реформи ПСО (у т.ч. підготовка матеріалів для ЗМІ, промоція матеріалів у національних та регіональних медіа тощо);
– підготовка креативів для диджитал-просування реформи ПСО. Адаптація матеріалів для різних форматів соцреклами на радіо, ТБ, інтерсіті тощо.
Із деталізованим технічним завданням можна ознайомитись тут
Терміни надання послуг:
- Технічна підтримка на наповнення лендінгу реформи ПСО (листопад 2024 р. – травень 2025 р.);
- створення серії анімаційних відеороликів-експлейнерів про реформу ПСО (листопад 2024 р. – травень 2025 р.);
- комунікативна підтримка реформи ПСО, у т.ч. організація та супровід співпраці із «лідерами думок», громадськими організаціями та ін. (листопад 2024 р. – травень 2025 р.);
- виробництво SMM-паку для подальшого використання в просуванні реформи ПСО (листопад-грудень 2024 р.);
- організація та супровід спецпроєкту в ЗМІ щодо реформи ПСО (листопад-грудень 2024 р.);
- розробка креативів для диджитал-просування реформи ПСО. Створення і адаптація матеріалів у відповідних форматах для соцреклами на радіо, ТБ, інтерсіті тощо.
- налаштування таргетингу (листопад 2024 р.- травень 2025 р.).
Тендер проводиться до 10 листопада 2024 року, до 18:00 за Київським часом (включно).
Вимоги до кількісних характеристик об’єму робіт:
- Виконавець має надати Замовнику технічне завдання та календарний план реалізації відповідно до технічного завдання.
- Портфоліо, що підтверджує досвід та спроможність виконання робіт та послуг, що винесені на тендер (у т.ч. фото/відео матеріали, посилання на розроблені лендінги тощо). Досвід щодо створення знімальних та/або анімаційних роликів-експлейнерів для комунікації реформ стане перевагою.
- Портфоліо, що підтверджує досвід співпраці з міжнародними донорськими організаціями, проєктами МТД, а також МОН та іншими ЦОВВ. Досвід у реалізації національних комунікаційних кампаній про загальну середню, ПТ, позашкільну освіту стане перевагою.
- Портфоліо, що підтверджує досвід отримання статусу соціальної реклами та супровід розміщення рекламних матеріалів, як соціальної реклами.
- Підтверджений досвід роботи з “лідерами думок” в просуванні суспільно важливих тем.
- Виконавець має подати звіт наданих послуг.
Основні вимоги для Учасників:
– Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
– Витяг з реєстру платників єдиного податку або рішення про включення підприємств, установ, організацій до Реєстру неприбуткових установ.
– Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ).
– Оригінал довідки про те, що учасник не визнаний у встановленому Законом порядку банкрутом та відносно нього не відкрита процедура ліквідації або оригінал листа з підписом керівника організації.
– Довідка про відкриття рахунків в банку.
– Свідоцтво платника ПДВ (якщо учасник платник ПДВ).
– Цінова пропозиція з обов’язковим зазначенням умов оплати, вартості розробки та впровадження кожного етапу та проєкту в цілому. Цінова пропозиція має включати усі представницькі витрати.
– Технічне завдання та контакти відповідальної особи яка уповноважена відповідати на запитання щодо тендерної пропозиції.
Тендерна пропозиція подається українською мовою (за додатковою вимогою – англійською мовою).
Критерії оцінки тендерних пропозицій:
- ціна тендерної пропозиції;
- фінансово-економічна, технічна та професійна спроможність учасника (листи-відгуки, референси, рекомендації та гарантії щодо учасника тендеру). Досвід щодо роботи у комунікації освітніх реформ, проєктів тощо (особливо – щодо тем загальної середньої та профтехосвіти), розуміння порядку денного реформи НУШ стане перевагою.
- якість тендерної пропозиції.
Досвід у комунікації освітніх проєктів понад 10 років стане перевагою.
Тендерні пропозиції просимо надсилати на скриньку [email protected]. Тема листа: «Тендер серед постачальників послуг зі здійснення комунікаційного супроводу реформи ПСО».
У випадку, якщо учасники тендеру хочуть отримати додаткові роз’яснення щодо конкурсу, письмові запитання необхідно надіслати на адресу електронної пошти [email protected] з поміткою «Запитання щодо тендеру».
Зверніть увагу:
- Подані на тендер матеріали не повертають і не редагують.
- Про результати тендеру буде повідомлено електронною поштою.
- Причини відмови тендерної пропозиції не повідомляються.
- Проєкт DECIDE є проєктом міжнародної технічної допомоги. Кошти, які виділяються в рамках проєкту Постачальнику послуг, звільнені від сплати ПДВ.