Грантовий/а асистент/ка в CIVIC
ЗАВЕРШЕНО
Асистент грантів буде підтримувати грантового офіцера для ефективного та результативного управління субгрантами та адміністративними процесами з метою досягнення цілей програми CIVIC Ukraine, працюючи з партнерськими організаціями різних рівнів.
Грантовий асистент допомагатиме в адміністративному управлінні повним циклом управління грантами та контрактами для проекту, починаючи з оголошень про грантовий конкурс, оцінки перед проєктних пропозицій, моніторингу та забезпечення дотримання політик CIVIC та законодавства України, управління процедурами завершення, а також ведення усієї документації, що стосується грантів. Грантовий асистент допомагатиме в підготовці, завершенні та управлінні всіма термінами грантів, зобов’язаннями та бюджетами для різноманітного портфоліо діяльності та грантоотримувачів, а також надаватиме підтримку грантоотримувачам та загальному звітності CIVIC.
Посада забезпечить безпосередню технічну допомогу та зміцнення спроможності для субгрантоотримувачів, а також моніторинг виконання програмних заходів у рамках субгрантів проекту. Грантовий асистент може періодично подорожувати до цільових громад CIVIC (20% часу на подорожі). Грантовий асистент грантів підпорядковується грантовому офіцеру.
- Місцезнаходження: Київ, Україна
- Подорож: 20% часу
- Підпорядкування: Грантовий офіцер, Україна
- Підпорядковані співробітники: Немає
Основні функції
- Відповідальність за оформлення договорів про надання субгрантів, забезпечуючи відповідність політикам та процедурам CIVIC, а також українському законодавству. Адмініструвати процес відбору субгрантоотримувачів для забезпечення професійного виконання всіх регуляторних вимог.
- У співпраці з грантовим офіцером вести переговори щодо умов гранту, специфічних вимог, стандартних положень та бюджетів з обраними субгрантоотримувачами.
- Підготовка та укладання договорів про надання субгрантів, а також супутніх документів (замовлення, завдання, зміни); пояснення умов, обов’язків і відповідальності відповідно до політик CIVIC і українських норм.
- Надання підтримки в розробці фінансових і адміністративних процедур, включаючи звітність та делегування повноважень.
- Участь в перевірці фінансових, бухгалтерських та адміністративних процедур для контролю за використанням коштів, включаючи звітність та делегування повноважень.
- Забезпечення ефективної взаємодії між проектними співробітниками, грантоотримувачами та субпідрядниками, надання технічних порад та підтримки в управлінні, включаючи фінансове управління та адвокацію.
- Моніторинг дотримання угод, що регулюють грантові та проектні зобов’язання, та підготовка відповідних звітів.
- Забезпечення своєчасного виконання діяльності та результатів, пов’язаних з грантами та субконтрактами, відповідно до затверджених специфікацій і бюджету.
- Гарантування високих стандартів чесності, порядності, відкритості та прозорості в адмініструванні грантів та субконтрактів.
- Допомога у вдосконаленні адміністративних систем для моніторингу діяльності та результатів організацій, що фінансуються.
- Забезпечення дотримання політик CIVIC щодо субгрантів та закупівель, сприяння чесній та відкритій конкуренції при наданні субгрантів, а також управління процесом оголошення запитів на пропозиції.
- Гарантування відповідності планів брендингу та маркетингу з субпідрядниками/грантоотримувачами політикам комунікації та видимості CIVIC, а також вимогам донорів, забезпечуючи своєчасне закриття грантів та проектів.
- Підтримка у підготовці наративних та фінансових звітів для субгрантоотримувачів, а також загальних звітів CIVIC, включаючи підготовку внутрішніх та зовнішніх/донорських звітів.
Основні кваліфікації:
- Вища освіта у галузі політичних наук, право, фінанси або суміжних галузях є перевагою.
- Бажано мати принаймні шість місяців досвіду роботи у програмах, фінансованих донорами в Україні.
- Досвід управління проектами, зокрема в грантовій сфері буде перевагою.
- Базове розуміння некомерційного сектору в Україні.
- Бажано мати досвід роботи в закупівлях/фінансах/управлінні.
- Досвід роботи з місцевими органами влади та/або місцевими організаціями є перевагою.
- Базові навички фінансового управління з можливістю аналізувати інформацію та приймати прості рішення.
- Володіння англійською мовою як в усному, так і в письмовому вигляді, з увагою до деталей і якості.
- Добрі міжособистісні навички та здатність ефективно працювати в команді
- Бажання проявляти ініціативу та працювати самостійно під керівництвом.
- Базові навички вирішення проблем, включаючи здатність збирати та представляти інформацію.
- Комп’ютерна грамотність, включаючи обробку тексту, електронні таблиці та, бажано, програмне забезпечення для презентацій.
- Добрі організаційні навички та управління часом.
На посаду запрошуються лише громадяни України. Резюме будуть розглядатися на постійній основі, тому просимо подавати заявки якомога раніше. Вакансія не має дати закриття, і заявки будуть розглядатися до заповнення посади.
Податися на вакансію можна за посиланням https://civilians.bamboohr.com/careers/248