Старший/ша експерт/ка з питань аграрного та земельного законодавства
Загальна інформація:
Програма USAID з аграрного і сільського розвитку (АГРО) є семирічним проектом міжнародної технічної допомоги, що впроваджується компанією «Кімонікс Інтернешнл Інк.» у рамках Договору про співпрацю з Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) починаючи з 15 листопада 2019 р.
Метою Програми є прискорення економічного розвитку сільських громад України, що потребують найбільшої підтримки, шляхом покращення управління в сільськогосподарському секторі, що сприятиме розвитку більш продуктивних, сучасних та прибуткових мікро-, малих та середніх сільськогосподарських підприємств (ММСП), які успішно інтегруватимуться в конкурентні українські та міжнародні ринки.
Цілі програми співпадають із трьома елементами ринкової системи: ланцюги доданої вартості, функції підтримки, нормативно-правова база.
З метою забезпечення швидкого реагування на продовольчу кризу, що розгортається в Україні та світі, АГРО працює задля відновлення сільськогосподарського сектору, зокрема його модернізації, підвищення ефективності та диверсифікації, що в свою чергу сприятиме довгостроковому економічному відновленню України та покращенню глобальної продовольчої безпеки.
Діяльність АГРО ґрунтується на концептуальному підході, що передбачає розвиток ринкової системи (https://beamexchange.org).
Мета завдання:
Метою роботи Старшого експерта з питань аграрного та земельного законодавства (надалі – «Старший експерт») є координація діяльності консультаційної групи підтримки Комітету Верховної Ради України з питань аграрної та земельної політики, включаючи надання експертної підтримки з розвитку аграрного та земельного законодавства.
Передбачається, що робота групи експертів, які будуть найняті USAID АГРО, дозволить посилити спроможність Комітету ВРУ з питань аграрної та земельної політики, включаючи регулювання земельних відносин, політику в агропромисловому комплексі, державне регулювання аграрного виробництва, лісове, водне та рибне господарство тощо.
Основні функції:
- Координація та організація роботи групи у тісній комунікації з Комітетом Верховної Ради України з питань аграрної та земельної політики та USAID АГРО;
- Експертна підтримка законодавчої діяльності Комітету Верховної Ради України з питань аграрної та земельної політики в частині земельного та аграрного законодавства;
- Моніторинг, підтримка діяльності та координація роботи експертів групи, зокрема шляхом визначення та координації поточних завдань експертів групи відповідно до їх технічних завдань;
- Забезпечення комунікації та ефективної взаємодії групи з підрозділами, комітетами Верховної Ради України, народними депутатами, Мінагрополітики, іншими робочими групами, групами експертів;
- Надання підтримки Комітету Верховної Ради України з питань аграрної та земельної політики щодо ефективної взаємодії та діалогу із ЗМІ, представниками приватного сектору, галузевими асоціаціями щодо вдосконалення аграрного та земельного законодавства;
- Організація виконання та підготовка і проведення публічних заходів, у тому числі підготовка аналітичних записок, статей, документів та виступів для Голови та представників Комітету Верховної Ради України з питань аграрної та земельної політики;
- Підтримка та адвокація ініціатив USAID АГРО у підготовці та прийнятті проектів актів законодавства та заходах, пов’язаних з цим;
- Участь в заходах, зустрічах, нарадах та відрядженнях, які пов’язані з виконанням функцій за цим завданням;
- За потреби – виконання інших завдань, необхідних для реалізації діяльності групи.
Умови, терміни та місце виконання завдання та керівництво:
Для залучення на цю посаду передбачається укладення короткострокового договору підряду, термін якого визначатиметься в залежності від обсягу визначених завдань, що включені до Річних планів робіт Проекту.
Старший експерт буде працювати у координації з Головою Комітету Верховної Ради України з питань аграрної та земельної політики і керівником напрямку земельної реформи проекту АГРО.
Результати виконання завдання:
Результати роботи Старшого експерта входять до складу щомісячних звітів групи щодо результатів виконання завдань відповідно до орієнтовного плану роботи, в тому числі:
- Інформація про формування та розподіл поточних завдань між членами групи.
- Орієнтовні плани роботи групи, погоджені з Комітетом Верховної Ради України з питань аграрної та земельної політики.
- Інформація про виконання діяльності групи, включаючи висновки до законопроектів, аналітичні матеріали, проекти нормативних актів та змін до них тощо.
Щомісячні звіти групи подаються експертом до 5 числа місяця, наступного за звітним.
Строк виконання завдання: шість місяців, загальна кількість днів: 120 днів, з можливістю продовження контракту. Поновлення цього контракту на наступний період залежатиме від результативності роботи і прогресу, досягнутого у реалізації завдань групою.
Звітування
Старший експерт доповідатиме радниці із земельного законодавства Програми АГРО Анні Федун.
Необхідні навички та професійна кваліфікація:
- Вища юридична освіта;
- Щонайменше три (3) роки професійного досвіду у сфері нормативно-правового забезпечення;
- Знання земельного та аграрного законодавства;
- Наявність практичного досвіду в написанні проектів нормативних актів, підготовці аналітичних матеріалів;
- Досвід роботи з органами державної влади, та комунікації з різними групами зацікавлених сторін;
- Вільне володіння українською мовою (володіння англійською мовою бажане);
- Комп’ютерні навички на рівні досвідченого користувача: спроможність використовувати в роботі такі програмні продукти як MS Project та інші програми Office 365 (Word, Excel, Outlook, PowerPoint та інші)
Порядок подання резюме
Просимо надсилати резюме та супровідний лист на електронну адресу [email protected] не пізніше 6 листопада 2024 р. з поміткою Старший експерт з питань аграрного та земельного законодавства та Вашим прізвищем у темі листа. Будь-ласка, жодних запитів за телефоном, ми зв’яжемося тільки з фіналістами.
«Кімонікс» – компанія, що надає рівні можливості всім кандидатам і працівникам та не дискримінує за ознаками раси, кольору шкіри, віросповідання, статі, національності, політичних переконань, сексуальної орієнтації, гендерної ідентифікації, сімейного статусу, інвалідності, генетичної інформації, віку, членства в професійних організаціях, або за іншими факторами, що не входять до переліку необхідних навичок та професійної кваліфікації.