Закупівля стельових підйомників

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
NAPD

prostirtender tender_ntylth(4)
Закупівля стельових підйомників

Дана закупівля здійснюється в рамках міжнародних проєктів «Інклюзивні реабілітаційні послуги», що реалізує ГС «ВГО «НАІУ» в партнерстві з Проєктом USAID «Підвищення ефективності роботи та підзвітності органів місцевого самоврядування» («ГОВЕРЛА») (угода № G-HOVERLA – 050 від 15.03.2024 р.). Оголошується закупівля стельових підйомників для забезпечення медичних закладів в територіальних громадах.

Метою закупівлі є вибір виробників/постачальників стельових підйомників  з доставкою та встановленням в медичних закладах Рожищенської та Балтської територіальної громади.

Термін реалізації поставки стельових підйомників  – до 15.11.2024 р.

Оплата товару здійснюється виключно за безготівковим розрахунком. Деталі обговорюються під час заключення Договору.

Для участі у тендері, необхідно підготувати та направити наступний пакет документів:

  1. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: Додаток 1 – Стельовий підйомник
  2. Цінова пропозиція: Додаток 2_Цінова пропозиція на стельовий підйомник
  3. Валютою тендерної пропозиції має бути національна валюта України – гривня;
  4. Ціна тендерної пропозиції повинна включати податки та збори, передбачені нормами чинного законодавства України. Також, під час поставки реабілітаційного обладнання, яке має бути налаштоване та підключено до мережі електропостачання, враховувати обов’язкове проведення відповідного інструктажу з техніки безпеки відповідального працівника медичного закладу. Інструктаж має бути здійснений кваліфікованим і атестованим персоналом Постачальника з дотриманням вимог технічної та пожежної безпеки.
  5. Товар зареєстровано в Україні або дозволено для введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) відповідно до законодавства. Ця вимога засвідчується завіреною копією декларації або копією документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту.
  6. Кваліфікаційні критерії до учасників — наявність у учасника закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):
  • для підтвердження виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) необхідно надати в складі тендерної пропозиції копії не менше 2 (двох) успішно виконаних замовлень на поставку подібних до цієї Специфікації товарів протягом останніх 3 (трьох років) з додатками.
  • гарантійний лист (оригінал), наданий безпосередньо виробником товару або його офіційним представником в Україні, який підтверджує можливість поставки товару, що є предметом закупівлі цих торгів, у необхідній кількості, необхідної якості, у визначені терміни, визначені цією документацією та пропозицією.
  • учасник може надати принаймні 2 (два) позитивні рекомендаційні листи від попередніх клієнтів щодо постачання товарів, подібних до цієї Специфікації.
  • лист-гарантія у довільній формі, який містить інформацію про те, що учасник не підпадає під дію Закону України «Про санкції», Указу Президента від 15.05.2017 р. №63/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 15 березня 2017 р. «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», Указу Президента України від 15 травня 2017 р. №133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 р. «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій).
  • Лист-гарантія в довільній формі, який містить інформацію про те, що Товар запропонований Учасником не відноситься до товарів, пов’язаних з державою-агресором відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 9 квітня 2022 р. №426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації».

Повний пакет реєстраційних документів, а саме:

  • копію паспорта – сторінки 1-6 та ті, на яких зазначено місце проживання для фізичних осіб-підприємців;
  • Виписку та/або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців із зазначенням основних видів діяльності;
  • статут або інший установчий документ компанії (остання редакція);
  • документ, що підтверджує право підпису;
  • для платників ПДВ: копія свідоцтва платника ПДВ та/або копія витягу з реєстру платників ПДВ;
  • для платників єдиного податку: копія свідоцтва платника єдиного податку та/або копія витягу з реєстру платників єдиного податку.

Учасники тендеру: Учасник має бути юридичною особою або фізичною особою-підприємцем (що здійснює відповідну діяльність згідно КВЕД та групи оподаткування), зареєстрованою відповідно до законодавства України.

З переможцем підписується Договір і участю у тендері вони погоджуються на його підписання.

Ваша пропозиція має бути надіслана на електронну пошту [email protected] – не пізніше 23:59 за місцевим часом 04.11.2024 р. з темою листа «Закупівля стельових підйомників».

У разі виникнення додаткових запитань, просимо надсилати їх на електронну пошту [email protected] – не пізніше 18:00 за місцевим часом 02.11.2024 р.


Останні публікації цього розділу:

Тендер на надання юридичних послуг (нормопроєктування)

Тендер на надання експертних послуг з аналізу оцінки ефективності законодавства

Тендер на закупівлю меблів

Тендер на закупівлю транспортно-логістичних послуг м. Тернопіль (проект JERU 1032) подовження

Запит цінових пропозицій на закупівлю товарів для творчості, канцелярії, господарчих товарів, ігор та спорт товарів в рамках проекту CARE Danida 2

Тендер на закупівлю транспортно-логістичних послуг для пасажирських перевезень проектної команди