Адміністратор/ка Ресурсного центру для жінок і дівчат (Ромни)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
SvitloNadii

prostirjob_vacancy_dfrfycsz
Адміністратор/ка Ресурсного центру для жінок і дівчат (Ромни)

БО «Світло надії» (далі – Організація) більше 25-ти років є лідером з надання соціальних послуг для представників ключових груп у Полтавському регіоні. На сьогодні діяльність організації впроваджується на території Полтавської, Харківської та Сумської областей. Основною метою Організації є: надання широкого спектру соціальних послуг та створення умов для сталого функціонування системи громадського здоров’я на рівні кращих міжнародних практик.

ЗАГАЛЬНИЙ ОПИС ПРОЄКТУ

БО «Світло надії» розпочала реалізацію проєкту ««Інноваційні освітні та соціальні ініціативи для підтримки незахищених верств населення Сумської області» що реалізується за підтримки Swiss Solidarity. Цей проєкт спрямований на сприяння створенню безпечного, інклюзивного та справедливого середовища для навчання та розвитку, забезпеченню доступу до освіти для жінок і дітей та протидії гендерно зумовленому насильству на рівні 4 громад Сумської області: Конотопська, Роменська та Сумська. Термін реалізації проєкту 01.11.2024-31.10.2025 року.

Для успішної реалізації проєкту Організація шукає надавачів послуг адміністратора Ресурсного центру для жінок і дівчат в м.Ромни.

Опис послуг

Зокрема, в обов’язки адміністратора команди входить:

  1. Організація та керування робочими процесами центру.
  2. Виконання різних адміністративних завдань, включаючи складання документації, планування засідань та зборів, а також інші завдання, що сприяють забезпеченню ефективності роботи центру. Збір та перевірка звітності працівників Центру. Фото звітність активностей.
  3. Прийом та обробка телефонних дзвінків, електронних листів і звернень від клієнтів.
  4. Організація прийому клієнтів та надання необхідної інформації.
  5. Ведення документації та робота з базами даних.
  6. Забезпечення конфіденційності і безпеки інформації.
  7. Співпраця з іншими підрозділами та організаціями для забезпечення найкращого обслуговування клієнтів.
  8. Відстеження та керування ресурсами, що надходять до центру, включаючи матеріальні блага, документацію та інші засоби.
  9. Розробка інформаційного каналу для зручного використання на смартфонах та планшетах, внесення актуальної інформації щодо планових заходів в РЦЖД.

Професійні вимоги:

- Вміння користуватися комп’ютерним обладнанням та програмами для обробки інформації та документації. 

- Розуміння культурних різниць та гендерних аспектів у психологічній роботі.

- Високий рівень комунікативних навичок та здатність ефективно співпрацювати з іншими членами команди.

- Розуміння законодавства, що стосується прав постраждалих та конфіденційності інформації.

Термін виконання робіт: листопад 2024 року – жовтень 2025 року.

Умови здійснення оплати:

Оплата виконаних робіт здійснюється після передачі документації на підтвердження виконаної роботи по кожному завданню та підписання актів виконаних робіт.

МИ ПРОПОНУЄМО

Організація пропонує:

  • Стабільний гідний рівень заробітної плати.
  • Можливість працювати з однією з найсильніших українських НУО.
  • Підтримка та наставництво.
  • Теплий та дружній клімат в команді.

ПРОЦЕС ПОДАЧІ ЗАЯВКИ

Відправити резюме на адресу [email protected], зазначивши у темі листа “Адміністратор РЦ”. Мотиваційний лист і опис досвіду роботи в період після повномасштабного вторгнення буде перевагою. Відповіді будуть направлятися тільки особам, які будуть відібрані для інтерв’ю. Заявки приймаються до 14 листопада 2024 року. 

До 31.10.2025 року


Останні публікації цього розділу:

SMM-спеціаліст/ка

Awards Assistant / Асистент/ка відділу грантів та субконтрактів

Консультант/-ка з редагування, дизайну та створення електронної версії навчального матеріалу «Посібник для тренера»

Консультант(ка)-координатор(ка) соціальної роботи в м. Київ

Регіональний/а юрист/ка у Дніпропетровській області

Base Coordinator / Керівник(ця) Департаменту