Бухгалтер/ка

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
SvitloNadii

vacancy_dfrfycsz(4) prostirjob
Бухгалтер/ка

БО «Світло надії» (далі — Організація) більше 25-ти років є лідером з надання соціальних послуг для представників ключових груп у Полтавському регіоні. На сьогодні діяльність організації впроваджується на території Полтавської, Харківської та Сумської областей. Основною метою Організації є: надання широкого спектру соціальних послуг та створення умов для сталого функціонування системи громадського здоров’я на рівні кращих міжнародних практик.

ЗАГАЛЬНИЙ ОПИС ПРОЄКТУ

БО «Світло надії» розпочала реалізацію проєкту «Інноваційні освітні та соціальні ініціативи для підтримки незахищених верств населення Сумської області» що реалізується за підтримки Swiss Solidarity. Цей проєкт спрямований на сприяння створенню безпечного, інклюзивного та справедливого середовища для навчання та розвитку, забезпеченню доступу до освіти для жінок і дітей та протидії гендерно зумовленому насильству на рівні 4 громад Сумської області: Конотопська, Роменська та Сумська. Термін реалізації проєкту 01.11.2024−31.10.2025 року.

Для успішної реалізації проєкту Організація надавача послуг бухгалтера в м. Полтава.

Основні функції:

1. Планування та контроль бюджету проєкту.

2. Облік фінансових операцій: введення обліку всіх фінансових операцій, пов’язаних з проєктом, таких як витрати на матеріали, зарплату працівників, оплату послуг тощо.

3. Фінансовий звіт: складання фінансових звітів проєкту, який включає в себе прибутки, витрати та інші фінансові показники.

4. Координація з іншими відділами: співпраця з іншими відділами, щоб забезпечити вчасну та правильну обробку фінансових даних.

5. Виконання фінансових аналізів: проведення фінансових аналізів, щоб оцінити фінансову стійкість проєкту та забезпечити належну фінансову документацію.

6. Управління банківськими рахунками: контролює банківські рахунки, пов’язані з проєктом, щоб забезпечити належне управління грошовим потоком.

7. Виконання інших фінансових завдань: виконання інших фінансових завданнь, пов’язаних з проєктом, які можуть виникнути в ході роботи.

Професійні вимоги:

  • досвід роботи не менше 3-х років (наявність досвіду роботи в громадських та благодійних організаціях);
  • відмінне володіння офісними програмами (Word, Excel);
  • досвід роботи з первинною документацією; заключення договорів;
  • досвід фінансового планування; фінансової звітності;
  • досвід роботи з грантами (бюджетування, звітність, контролінг);
  • досвід роботи з донорами та підготовка звітності для донорів;
  • досвід формування бухгалтерської звітності;
  • відмінне знання нормативно-законодавчої бази фінансової сфери;
  • володіння англійською мовою буде перевагою;
  • досвід роботи з аудиторськими фірмами.

Термін виконання робіт: листопад 2024 року — жовтень 2025 року.

Умови здійснення оплати:

Оплата виконаних робіт здійснюється після передачі документації на підтвердження виконаної роботи по кожному завданню та підписання актів виконаних робіт.

МИ ПРОПОНУЄМО

Організація пропонує:

  • Стабільний гідний рівень заробітної плати.
  • Можливість працювати з однією з найсильніших українських НУО.
  • Підтримка та наставництво.
  • Теплий та дружній клімат в команді.

ПРОЦЕС ПОДАЧІ ЗАЯВКИ

Відправити резюме на адресу [email protected], зазначивши у темі листа «Бухгалтер». Мотиваційний лист і опис досвіду роботи в період після повномасштабного вторгнення буде перевагою. Відповіді будуть направлятися тільки особам, які будуть відібрані для інтерв’ю. Заявки приймаються до 14 листопада 2024 року.


Останні публікації цього розділу:

Координатор/ка проєкту

Кейс-менеджер/ка

Асистент/ка проєкту

Project Lead / Консультант(-ка) з впровадження проєктів до CRDF Global

Project Associate / Адміністративний/а помічник/ця проєктів до CRDF Global

Дизайнер/ка посібників та навчальних матеріалів