Short-term expertise (grоup of experts)

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Expertisefrance

prostirservice_tender(1)
Short-term expertise (grоup of experts)

Expertise France – це французьке агентство з міжнародного технічного співробітництва, що має статус державної установи під спільним наглядом Міністерства Європи та закордонних справ (MEAE) і Міністерств економіки та фінансів, а також промислового та цифрового суверенітету. Це друга за величиною агенція технічного співробітництва в Європі. Expertise France розробляє та впроваджує проєкти, які зміцнюють державну політику в довгостроковій перспективі в країнах, що розвиваються, та країнах з перехідною економікою.

Як французька державна агенція з міжнародного технічного співробітництва, Expertise France працює у понад 100 країнах, реалізуючи понад 400 проєктів. Агентство працює у тісній співпраці з французькими державними установами, а також з Європейським Союзом, щоб відповідати на потреби країн-партнерів, які бажають вдосконалити державну політику, спрямовану на вирішення цих викликів. Для цього агентство координує та впроваджує проєкти національного або регіонального масштабу в основних сферах державної діяльності:

  • Демократичне, економічне та фінансове врядування

  • Мир, стабільність і безпека

  • Клімат, біорізноманіття та сталий розвиток

  • Здоров’я та людський розвиток

 

Україна є ключовим партнером для «Експертиз Франс», яка працює в Україні з 2006 року, маючи представництво та реалізуючи проєкти. За ці роки «Expertise France» побудувала довірчі відносини з адміністраціями своїх партнерів.

З початком невиправданого повномасштабного російського вторгнення Франція розпочала скоординовану допомогу Україні. Програма «mAIDan Ukraine» - це багатогалузева програма технічної допомоги, що фінансується Міністерством закордонних справ. Основна мета програми

  • визначити потреби та запропонувати проєкти технічного співробітництва, спрямовані на підтримку стійкості, відновлення та інтеграції до ЄС.

Наразі «Експертиз Франс» зосереджує свої проєкти у наступних секторах:

  • Добре врядування

  • Економічне управління

  • Верховенство права та правосуддя

  • Діджиталізація та інновації

  • Охорона здоров’я та соціальна політика

  • Безпека та оборонна політика.

 

Програма може мобілізувати фінансування для інших секторів, якщо на це є попит і можливість підтверджено Expertise France та Міністерством закордонних справ Франції.

 

Загальний контекст, пов’язаний із завданням Проєкт RELEVE :

 

RELEVE – це 18-місячний проект, що фінансується Міністерством Європи та закордонних справ Франції та впроваджується Expertise France, Французьким агентством міжнародного технічного співробітництва, що входить до групи AFD.

Метою сільськогосподарської діяльності проєкту RELEVE є прискорення економічного розвитку сільських громад України, які найбільше цього потребують, через краще управління аграрним сектором, що заохочує більш продуктивні, сучасні та прибуткові малі та середні сільськогосподарські підприємства, які успішно інтегруються в конкурентні ринки в Україні та/або на міжнародному рівні.

RELEVE працює над відновленням аграрного сектору, зокрема його модернізацією, підвищенням ефективності та диверсифікацією, що сприяє довгостроковому економічному відновленню України.

Основною метою проєкту є «Підтримка відновлення та децентралізації місцевої влади»

Проєкт складається з трьох компонентів:

  • Компонент 1: Реформа (стратегічні документи для процесу відновлення, реформа децентралізації)

  • Компонент 2: Відновлення через програму розбудови потенціалу в секторах: Мобільність, Сільське господарство, Управління відходами та Інновації

  • Компонент 3: Відбудова через партнерство з французькими муніципалітетами/регіонами

Проект працює в Чернігівській області і підтримує 13 громад в Україні.

 

Очікуваним результатом Компоненту 1 «Реформа» є перегляд та приведення стратегічних документів у відповідність до національних керівних принципів у сфері децентралізації та місцевого самоврядування.

Очікуваним результатом Компоненту 2 «Розбудова спроможності» є посилення спроможності на різних регіональних та місцевих рівнях. Компонент 2 використовує багатосекторальний підхід (мобільність, сільське господарство, управління відходами, інновації). Значна частина секторальних заходів полягатиме у проведенні діагностики та техніко-економічних обґрунтувань, які дозволять створити міцну основу для майбутніх проєктів.

Очікуваний результат Компоненту 3. Реконструкція, полягатиме у залученні французьких муніципалітетів до діалогу з українськими місцевими органами влади за принципом «рівний- рівному».

 Вуглецеве сільське господарство

Вуглецеве землеробство – це підхід до ведення сільського господарства, який передбачає управління землею таким чином, щоб поглинати вуглець та деякі інші парникові гази (метан і оксид азоту) з атмосфери і зберігати їх у ґрунті та рослинності, зменшуючи вплив парникових газів на навколишнє середовище.

Вуглецеве землеробство охоплює низку сільськогосподарських методів, серед яких мульчування, компостування, покривна культура та сівозміна, завдяки яким вуглець видаляється з атмосфери і зберігається в ґрунті, збагачуючи ґрунт поживними речовинами для кращого росту рослин.

Ці практики можуть допомогти :

  • покращити здоров’я ґрунту

  • підвищити врожайність сільськогосподарських культур

  • зменшити викиди вуглецю.

Вуглецева програма може підвищити стійкість і життєздатність МСП, допомагаючи їм заробляти гроші на вуглецевих квотах, які вони отримують завдяки вуглецевому землеробству.

Переваги та можливості вуглецевого землеробства включають :

  • Додатковий дохід: МСП можуть заробляти додаткові гроші, виробляючи та продаючи вуглецеві кредити.

  • Покращення здоров’я ґрунту: Вуглецеве землеробство покращує фізичні та хімічні властивості ґрунту і захищає його від ерозії.

  • Екологічні переваги: Вуглецеве сільське господарство поглинає вуглець з атмосфери, сприяючи пом’якшенню наслідків зміни клімату.

 

Оскільки вуглецеве землеробство надає багато переваг і можливостей для фермерів-учасників, особливо важливо, окрім простого огляду методів і технік вуглецевого землеробства, розробити теоретичні моделі впровадження практик вуглецевого землеробства, втілити їх на практиці на базі типових фермерських господарств у Чернігівській області та кількох інших областях, протестувати методи та організувати демонстраційні майданчики для просування та демонстрації економічних переваг для фермерів та учасників ринку. Як результат, розробити чіткі практичні рекомендації щодо впровадження практики вуглецевого землеробства для якомога більшої кількості малих та середніх підприємств.

Робота експерта/групи експертів має бути зосереджена на інструментах впровадження вуглецевого землеробства, популяризації та розповсюдження кращих практик використання екологічно сталих методів для підвищення прибутковості та продуктивності сільськогосподарської продукції, а також зменшення негативного впливу агровиробництва на довкілля.

Мета та  завдання        Основна мета полягає в наступному:

Очікується, що експерт/група експертів з вуглецевого землеробства (далі – «Експерт») розробить практичні рекомендації щодо впровадження практики вуглецевого землеробства для малих та середніх підприємств в Україні.

Основні функції:

  1. Огляд міжнародного та вітчизняного досвіду у сфері вуглецевого землеробства.

  2. Проведення техніко-економічного обґрунтування впровадження практики вуглецевого землеробства українськими малими та середніми підприємствами:

  • що обробляють до 500 гектарів

  • що обробляють до 3 000 гектарів

  1. Презентувати та обговорити результати огляду  та  техніко-економічного обґрунтування з галузевими суб’єктами.

  2. Розробити практичні рекомендації щодо впровадження практик вуглецевого землеробства на основі бізнес-моделі та міжнародного досвіду.

 

Конкретне завдання:

 

Завдання

Обсяг робіт / Результати

кількість експертних днів

 

 

 

1.

Огляд міжнародного та вітчизняного досвіду вуглецевого землеробства

(включаючи oгляд та аналіз інституційної та правової бази, oгляд та аналіз внутрішнього вуглецевого ринку)

 

20

2.

Проведення техніко-економічного обґрунтування впровадження практик вуглецевого землеробства українськими малими та середніми підприємствами

  • що обробляють до 500 гектарів

  • що обробляють до 3 000 гектарів

Техніко-економічне обґрунтування має оцінити життєздатність, можливості та виклики використання i) практик вуглецевого землеробства для уловлювання вуглецю в ґрунті з метою скорочення викидів парникових газів ii) та отримання доходу для фермерів МСП шляхом продажу вуглецевих квот від їхніх зусиль зі скорочення викидів парникових газів (ПГ). Техніко-економічне обґрунтування повинно включати:

  1. Оцінку технічної доцільності вуглецевого землеробства (різні методи і технології)

  2. Фінансовий аналіз

  3. Оцінка ризиків.

40

3.

Організація та проведення конференції

Представлення та обговорення результатів огляду та техніко- економічного обґрунтування з представниками сектору.

10

4

Підготовка фінального звіту

Узагальнення результатів та розробка практичних рекомендацій для МСП щодо впровадження практик вуглецевого землеробства на основі бізнес-моделі та міжнародного досвіду, а також інституційної та правової бази, технічного, фінансового та ринкового аналізу.

10

Всього

 

80

експертних

днів

 

Результати:

Результат 1: Щомісячні звіти про хід розробки практичних рекомендацій для МСП щодо впровадження практик вуглецевого землеробства.

  1. Огляд міжнародного досвіду у сфері вуглецевого землеробства.

  2. Техніко-економічне обґрунтування впровадження практик вуглецевого землеробства українськими МСП.

  3. Конференція для представлення та обговорення результатів огляду та техніко- економічного обґрунтування з представниками сектору.

  4. Рекомендації для МСП щодо впровадження практик вуглецевого землеробства на основі бізнес-моделі та міжнародного досвіду.

 

 

 

  1. Підготовка фінального звіту. Узагальнення результатів та розробка практичних рекомендацій для МСП щодо впровадження практик вуглецевого землеробства на основі бізнес-моделі та міжнародного досвіду, а також інституційної та правової бази, технічного, фінансового та ринкового аналізу.

    Необхідний досвід

 

 

Підрядник (група експертів) повинен мати наступний набір експертизи:

  • Щонайменше 10 років професійного досвіду в галузі агрономії/агробізнесу (вивчення та управління  сільським господарством, розуміння сталих сільськогосподарських практик, системи землеробства, методів вуглецевого землеробства тощо).

Технічна сертифікація:

  • Знання практик вуглецевого землеробства ;

  • Екологія: знання вуглецевих циклів, викидівпарникових газів та впливу сільськогосподарських практик на навколишнє середовище ;

  • Знання нормативно-правових актів: знайомство з екологічною політикою, податковими пільгами ;

  • Навички аграрної економіки: Здатність аналізувати економічну життєздатність практик вуглецевого землеробства для МСП, включаючи оцінку витрат і вигод ;

  • Навички інформування та навчання: Здатність чітко спілкуватися з фермерами, навчати їх новим практикам та заохочувати їх до змін ;

  • Досвід розробки та презентації керівних принципів та надання консультацій щодо їх прийняття ;

  • Хороші аналітичні та маркетингові навички ;

  • Хороші комунікативні навички при взаємодії з фермерами

  • Організація заходів: підверджений досвід в організації та проведенні публічних заходів 

 

Вимоги до освіти:       Вища профільна освіта.

Мовна кваліфікація: вільне володіння українською мовою, добре володіння англійською мовою Вимоги до відряджень: так

Навички та вміння: водійські навички, підтверджене вміння проводити статистичний аналіз та користуватися графічним програмним забезпеченням, комунікативні навички та вміння презентувати результати дослідження перед національною/галузевою аудиторією.

Комп’ютерні навички: просунутий рівень користувача необхідний для MS Project та інших програм MS Office 365 (Word, Excel, Outlook, PowerPoint тощо).

Звітність

Підрядник несе відповідальність за надання результатів українською та англійською мовами у письмовій формі відповідно до графіку, узгодженого з «Експертиз Франс». Остаточний звіт має бути поданий до 30 квітня 2025 року. Експерт щомісяця подаватиме ключові результати, досягнуті протягом періоду, у формі щомісячного звіту про прогрес.

Строк дії контракту 

Очікується, що завдання буде виконано в період з 15 листопада 2024 р. по 15 травня 2025 р., що загалом становить 80 експертних днів. Терміни можуть бути обговорені/модифіковані за погодженням 

Експерта з Expertise France залежно від наявності українських та міжнародних зацікавлених сторін, координація з якими необхідна для розробки належним чином визначеного плану. Експерт працюватиме під безпосереднім наглядом та звітуватиме керівництву проєктної команди RELEVE.

Місце виконання роботи: Україна, можливі короткострокові візити на місця за необхідності та за попередньою домовленістю з керівництвом проекту RELEVE

Кінцевий срок подачі – 2024/11/27 17:57
Посилання для подачі заявок – https://expertise-france.gestmax.fr/12185/1/short-term-expertise-group-of-experts-for-feasibility-study-on-carbon-farming-approach-in-ukraine/en_US?redirected=3

Якщо у вас виникнуть питання ви можете надсилати їх на електронну пошту – [email protected] 


Останні публікації цього розділу:

Комунікаційний експерт/ка

The RPO Health Infrastructure Development Specialist / Фахівець/чиня з розвитку інфраструктури охорони здоров'я проєктного офісу з відновлення системи охорони здоров’я

Асистент/ка проекту

Тренер(-ка) з проведення вебінарів по темі роботи в громадах з протидії ГЗН

Послуги ментора/ки на проведення групових офлайн-тренінгів за двома різними темами

Координатор/ка проєкту (Полтава)